Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Oferta sieci AdProfile Audience Network. Plan prezentacji Czym jest AdProfile? Trendy w Polsce i w Europie Narzędzia AdProfile Jak powstaje profil nugg.ad.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Oferta sieci AdProfile Audience Network. Plan prezentacji Czym jest AdProfile? Trendy w Polsce i w Europie Narzędzia AdProfile Jak powstaje profil nugg.ad."— Zapis prezentacji:

1 Oferta sieci AdProfile Audience Network

2 Plan prezentacji Czym jest AdProfile? Trendy w Polsce i w Europie Narzędzia AdProfile Jak powstaje profil nugg.ad Jak budowany jest profil użytkownika Dostępne formy reklamowe Modele emisji Oferta AdProfile Retargeting i retargeting predykcyjny Podsumowanie

3 Czym jest AdProfile? Nowa sieć reklamowa typu Audience Network. Sieć, w której kupowane są profile demograficzne i behawioralne, a nie miejsca emisji.

4 Czym jest AdProfile? Audience Network AdProfile to sieć typu audience network. Dostarczamy dotarcie do konkretnych profili użytkowników. Behavioral targeting Targetowanie w oparciu o to co ktoś oglądał, ile czasu spędził na stronie, czym się interesuje. Retargeting Docieranie z przekazem reklamowym do osób, które były na stronie i były zainteresowane konkretnym produktem lub usługą.

5 Trendy w Polsce i w Europie W Europie wydatki na targetowanie behawioralne to już 24%. Źródło: Raport strategiczny IAB Polska Internet 2010

6 Narzędzia AdProfile Wykorzystujemy sprawdzone i wypróbowane narzędzia i technologie: – predykcyjne targetowanie behawioralne – technologia nugg.ad

7 Jak powstaje profil nugg.ad? Analiza przeglądanych treści Dzięki plikom cookie możemy analizować przeglądane treści (np. osoby zainteresowane kupnem samochodu) Zbieranie danych ankietowych Emisja ankiet z pytaniami o demografię do wąskiej grupy użytkowników Zwiększenie zasięgu Rozszerzenie zebranych danych na profile które zachowują się w sieci podobnie (bliźnięta statystyczne)

8 Jak budujemy profil? Zachowania online Przeglądane treści Klikane sekcje Klikane reklamy Szukane frazy Dane ankietowe Profile użytkowników powstają w oparciu o dane ze wszystkich sieci korzystających z technologii nugg.ad

9 Dane demograficzne Przeglądane witryny Zainteresowania W sumie to 72 różne kryteria, które można dowolnie ze sobą łączyć. Każdy profil to dane

10 Formy reklamowe Dostępne są wszystkie formy zasięgowe: – Billboard/Double BB/ Triple BB, – Rectangle – Skyscraper – Wideboard – Toplayer – Floor Ad – Flyfooter

11 Modele emisji reklamy Emisja zasięgowa Użytkownicy o określonym profilu wyszukiwani są na wszystkich witrynach zrzeszonych w sieci IDMnet. Emisja pakietowa Użytkownicy o określonym profilu wyszukiwani są na specjalnie wyselekcjonowanych stronach sieci IDMnet, które kontekstowo pasują do treści reklamy.

12 Oferta AdProfile Profile zdefiniowane Profile niestandardowe Pakiet dodatkowych narzędzi: – retargeting – retargeting predykcyjny

13 Profile zdefiniowane Ludzie biznesu ManagerowiePrzedsiębiorcyBizneswomanInwestorzy

14 Profile zdefiniowane Budujący i urządzający BudującyUrządzający wnętrza Planujący ogród

15 Profile zdefiniowane Kupujący Poszukujący nieruchomości Szukający AGD lub RTV Motofani

16 Profile zdefiniowane Ona i on Kobieta glamour Pasjonaci

17 Profile zdefiniowane Ona i on Prawdziwy facet Młodzi rodzice Nastolatki

18 Profile zdefiniowane Zdrowie Poszukujący informacji medycznych Zdrowo odżywiający się

19 Profile zdefiniowane Styl życia Globtroterzy Gadżeciarze Sportsmeni

20 Profile zdefiniowane Styl życia Trendsetterzy Kibice i sportowcy Kinomani

21 Profile zdefiniowane Ludzie Biznesu Managerowie Przedsiębiorcy Bizneswoman Inwestorzy Budujący i urządzający Budujący Urządzający wnętrza Planujący ogród Kupujący Poszukujący nieruchomości Poszukujący AGD i RTV Motofani Ona i on Kobieta glamour Pasjonaci Nastolatki Prawdziwy facet Młodzi rodzice Zdrowie Poszukujący informacji medycznych Zdrowo odżywiający się Hobby i styl życia Globtroterzy Gadżeciarze Sportsmeni Trendsetterzy Kibice i Sportowcy Kinomani Łącznie oferujemy 23 zdefiniowane profile:

22 Profile niestandardowe Możliwość stworzenia dowolnego profilu na podstawie 72 różnych kryteriów Płeć Wiek Status zawodowy Wykształcenie Dochód osobisty Dochód gospodarstwa Wielkość gospodarstwa Dzieci Uroda Elektronika Moda Finanse Żywność i napoje Dom i ogród Lifestyle i wypoczynek Podróże i samochody

23 Oznaczanie użytkownika wykonującego określoną czynność, a następnie dotarcie do niego z nowym komunikatem. Retargeting – co to jest?

24 Oznaczać można dowolne aktywności użytkownika w Internecie: – Obejrzenie reklamy – Kliknięcie w reklamę – Wejście na stronę lub określoną sekcję/podstronę – Wypełnienie formularza – Dokonanie zakupu Retargeting – możliwości

25 Retargeting jest najskuteczniejszą metodą na zwiększenie zainteresowania marką *Nie uwzględniono kampanii video, mobile oraz social media; źródło: comScore and ValueClick Media, When Money Moves to Digital, Where Should It Go? Wrzesień 2010 Wzrost zainteresowania brandem w wyszukiwarkach w ciągu czterech tygodni od emisji kampanii reklamowych w US wg Media Placement Strategy, marzec 2010* Retargeting – dlaczego warto?

26 Ponadto retargeting zwiększa ilość odwiedzin na stronie docelowej Wzrost wizyt na stronie docelowej w ciągu czterech tygodni od emisji kampanii reklamowych w US wg Media Placement Strategy, marzec 2010 *Nie uwzględniono kampanii video, mobile oraz social media; źródło: comScore and ValueClick Media, When Money Moves to Digital, Where Should It Go? Wrzesień 2010 Retargeting – dlaczego warto?

27 Oznaczając pliki cookie użytkowników strony klienta można docierać do nich na pozostałych stronach naszej sieci z kampanią behawioralną. Retargeting – jak to działa?

28 Narzędzie umożliwiające powiększenie grupy retargetowanej w oparciu o technologię bliźniąt statystycznych. Docieramy wówczas do wszystkich osób posiadających podobny profil behawioralny, co osoby oznaczone do retargetowania. Retargeting predykcyjny

29 Badając profil użytkownika na wybranej stronie, można wyszukać w sieci osoby o podobnym profilu behawioralnym. Retargeting predykcyjny

30 Kampanie behawioralne emitowane z wykorzystaniem najnowszej technologii. Pakiet nowoczesnych narzędzi umożliwiających jeszcze precyzyjniejsze docieranie do wybranych użytkowników. Profesjonalne doradztwo w zakresie planowania, wykonania i optymalizacji kampanii reklamowych. Podsumowanie

31 Dziękuję za uwagę Łukasz Skawiński head of AdProfile tel


Pobierz ppt "Oferta sieci AdProfile Audience Network. Plan prezentacji Czym jest AdProfile? Trendy w Polsce i w Europie Narzędzia AdProfile Jak powstaje profil nugg.ad."

Podobne prezentacje


Reklamy Google