Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku."— Zapis prezentacji:

1 Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku

2 Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku trzecia edycja projektu wyniki ogłaszane zawsze na targach BUDMA

3 CHARAKTERYSTYKA BADANIA Badanie dystrybutorów materiałów budowlanych: przeprowadzone w grudniu 2006 roku obejmujące 22 grupy asortymentowe materiałów budowlanych przeprowadzone na próbie dystrybutorów odrębnie dobranej dla każdej z 22 grup asortymentowych materiałów budowlanych Dystrybutorzy wskazywali m.in.: znajomość marek budowlanych marki budowlane najwyższej jakości marki budowlane posiadane w sprzedaży marki budowlane najchętniej wybierane BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku

4 KATEGORIE RANKINGOWE BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 (w każdym z 22 badanych segmentów) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

5 BADANE SEGMENTY 1.pokrycia dachowe 2.okna dachowe 3.systemy rynnowe 4.materiały termoizolacyjne (wełna mineralna, styropian) 5.kompleksowe systemy dociepleń budynków 6.kleje do płytek ceramicznych i fugi 7.tynki dekoracyjne 8.masy i gładzie szpachlowe 9.silikony i pianki 10. farby 11. lakiery 12. impregnaty do drewna 13.cement 14.gotowe zaprawy murarskie i tynkarskie 15.posadzki samopoziomujące 16.okna elewacyjne 17.drzwi 18.płytki ceramiczne 19.podłogi (drewniane i laminowane) 20.materiały wznoszeniowe (pustaki, cegły, bloczki itp.) 21.elementy elewacyjne (cegły, płytki, siding, kamień itp.) 22.płyty gipsowo-kartonowe ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

6 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 w każdym z badanych segmentów To marka, która w danej kategorii asortymentowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: marka uznawana za markę najwyższej jakości (waga 20%) najbardziej znana marka (waga 20%) marka dostępna w tradycyjnym kanale dystrybucji (waga 20%) marka najczęściej wybierana przez klientów (waga 40%) BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku

7 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 WYNIKI RANKINGU BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

8 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 POKRYCIA DACHOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

9 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 POKRYCIA DACHOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

10 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 OKNA DACHOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

11 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 OKNA DACHOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

12 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 SYSTEMY RYNNOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

13 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 SYSTEMY RYNNOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

14 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MATERIAŁY TERMOIZOLACYJNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

15 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MATERIAŁY TERMOIZOLACYJNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

16 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 KOMPLEKSOWE SYSTEMY DOCIEPLEŃ BUDYNKÓW ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

17 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 KOMPLEKSOWE SYSTEMY DOCIEPLEŃ BUDYNKÓW (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

18 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 KLEJE DO PŁYTEK CERAMICZNYCH I FUGI ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

19 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 KLEJE DO PŁYTEK CERAMICZNYCH I FUGI (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

20 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 TYNKI DEKORACYJNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

21 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 TYNKI DEKORACYJNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

22 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MASY I GŁADZIE SZPACHLOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

23 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MASY I GŁADZIE SZPACHLOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

24 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 SILIKONY I PIANKI ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

25 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 SILIKONY I PIANKI (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

26 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 FARBY ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

27 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 FARBY (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

28 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 LAKIERY ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

29 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 LAKIERY (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

30 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 IMPREGNATY DO DREWNA ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

31 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 IMPREGNATY DO DREWNA (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

32 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 CEMENT ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

33 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 CEMENT (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

34 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 GOTOWE ZAPRAWY MURARSKIE I TYNKARSKIE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

35 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 GOTOWE ZAPRAWY MURARSKIE I TYNKARSKIE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

36 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 POSADZKI SAMOPOZIOMUJĄCE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

37 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 POSADZKI SAMOPOZIOMUJĄCE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

38 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 OKNA ELEWACYJNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

39 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 OKNA ELEWACYJNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

40 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 DRZWI ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

41 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 DRZWI (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

42 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PŁYTKI CERAMICZNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

43 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PŁYTKI CERAMICZNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

44 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia marka X

45 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PODŁOGI DREWNIANE I LAMINOWANE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

46 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MATERIAŁY WZNOSZENIOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

47 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 MATERIAŁY WZNOSZENIOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

48 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ELEMENTY ELEWACYJNE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

49 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ELEMENTY ELEWACYJNE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

50 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 wyróżnienia

51 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 PŁYTY GIPSOWO-KARTONOWE (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

52 KATEGORIE RANKINGOWE BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 (ogólnie) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

53 To marka, która spośród wszystkich marek budowlanych osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: marka najwyższej jakości (waga 60%) najbardziej znana marka (waga 40%) BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku

54 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

55 BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 (ocena ważona w %) ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

56 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku ZAPRASZAMY NA NASZĄ STRONĘ INTERNETOWĄ, GDZIE OD 1 LUTEGO BĘDĄ MOGLI PAŃSTWO BEZPŁATNIE ZAPOZNAĆ SIĘ ZE SZCZEGÓŁOWYMI WYNIKAMI BADANIA BUDOWLANA MARKA ROKU 2006

57 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku Dziękujemy za uwagę BUDOWLANA MARKA ROKU 2006


Pobierz ppt "Ranking marek budowlanych BUDOWLANA MARKA ROKU 2006 ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku."

Podobne prezentacje


Reklamy Google