Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Plan prezentacji Krótko o nas Co sprzedajemy? Produkcja pod marką Agroma Co wyróżnia nasze produkty? Partnerzy handlowi Gdzie sprzedajemy nasze produkty?

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Plan prezentacji Krótko o nas Co sprzedajemy? Produkcja pod marką Agroma Co wyróżnia nasze produkty? Partnerzy handlowi Gdzie sprzedajemy nasze produkty?"— Zapis prezentacji:

1

2 Plan prezentacji Krótko o nas Co sprzedajemy? Produkcja pod marką Agroma Co wyróżnia nasze produkty? Partnerzy handlowi Gdzie sprzedajemy nasze produkty? Wyniki finansowe Strategia rozwoju Perspektywy rozwoju rynku Perspektywy rozwoju Agromy Konkurencja Debiut na NewConnect Szczegóły oferty

3 Krótko o Agromie Na rynku od 1949 roku Jeden z największych w Polsce dystrybutorów sprzętu ogrodniczego Znana i rozpoznawalna marka W stałej ofercie kilkanaście tysięcy różnych towarów Produkty Agromy obecne w prawie 500 punktach sprzedaży

4 Co sprzedajemy (1): I-IX 2009 r. Kategoria artykułuIlość [szt]Wartość [PLN]% Udział Traktorki5833 138 21426,18% Części zamienne18 5243 105 82325,91% Kosiarki spalinowe1 4961 563 79913,04% Elektronarzędzia7 8771 535 99612,81% Kosy spalinowe2 9241 096 5399,15% Kosiarki elektryczne2 903608 9125,08% Pilarki516300 1142,50% Wyposażenie do traktorów173218 9851,83% Odśnieżarki78138 0761,15% Nożyce i odkurzacze385124 3751,04% Mikrociągniki1160 3130,50% Podkoszarki i kosy elektryczne49159 7270,50% Rozdrabniacze i podobne837 5620,31% Suma35 96911 988 435100,00%

5 Co sprzedajemy (2): I-IX 2009 r.

6 Produkcja pod marką Agroma (1) Kosiarki elektryczne Kosiarki spalinowe Kosy Podkaszarki Glebogryzarki Nożyce Rozdrabniacze do gałęzi Myjki ciśnieniowe Wertykulatory

7 Produkcja pod marką Agroma (2) SEGMENT HOBBY Prostsze i tańsze urządzenia sprzedawane w sklepach wielkopowierzchniowych DIY SEGMENT PROFI Urządzenia wyższej klasy dystrybuowane za pośrednictwem sieci dealerskiej

8 Co wyróżnia nasze produkty?

9 Partnerzy handlowi Sears/Craftsman – USA – traktory, kosiarki do trawy oraz odśnieżarki Ryobi/Homelite – Chiny/Hong Kong/Niemcy – podkoszarki, kosy elektryczne, spalinowe, kosiarki do trawy, pilarki spalinowe, elektronarzędzia Briggs and Stratton/Simplicity – USA – traktory,odśnieżarki, akcesoria, części zamienne Weibang – Chiny – kosiarki spalinowe Kingxxel – Chiny – podkaszarki,kosy spalinowe, glebogryzarki, rozdrabniacze, dmuchawy elektryczne, spalinowe Stens – USA – części zamienne Barbieri – Włochy – profesjonalne traktory i urządzenia dla ogrodnictwa oraz służb komunalnych Countax – Wielka Brytania – samojezdne kosiarki do trawy, traktory

10 Gdzie sprzedajemy nasze produkty? Sklepy wielkopowierzchniowe Sieć dealerska Sprzedaż internetowa

11 Sklepy wielkopowierzchniowe Udział sprzedaży w dużych sieciach handlowych wynosi ok. 60% Agroma dostarcza produkty do takich sieci jak: Castorama Leroy Merlin Praktiker OBI MediaExpert BricoMarche Bricoman

12 Sieć dealerska i partnerzy handlowi Agroma 39 32 35 46 68 128 15 69 24 33 59 19 26 51 21 15 Ponad 500 wyspecjalizowanych punktów sprzedaży w całym kraju

13 Sprzedaż internetowa Internetowy System Zamówień (ISZ) Zamówienia mogą być składane 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu System został wdrożony w połowie 2007 r. przyjmując prawie 300 zamówień W 2009, do końca września za pomocą systemu złożono ponad 2.3 tys. zamówień

14 Sieć serwisowa System Ewidencji Reklamacji (SER) Szybki dostęp do informacji o serwisowanych urządzeniach, Możliwość sprawdzania, w którym serwisie urządzenie się znajduje i co jest aktualnie w nim naprawiane W 2010 – wprowadzenie usługi powiadamiania o zakończeniu naprawy przez SMS i e-mail

15 Przychody ze sprzedaży (2005-2009)

16 Zysk brutto (2005-2009)

17 Strategia rozwoju Kontynuacja rozwoju firmy Poszerzenie wachlarza produktów sprzedawanych pod własną marką Agroma – do 80% oferty Dokończenie modernizacji i rozbudowy hal magazynowych Wykończenie budynku biurowego

18 Perspektywy rozwoju rynku Zmiana stylu życia Polaków (wybór domu zamiast mieszkania, kupno domów letniskowych, moda na spędzanie czasu na działce, wzrost zainteresowania architekturą krajobrazu) Wzrost zamożności Polaków (wymiana sprzętu, zakup droższych produktów, większa podatność na nowinki) Wzrost dbałości o miejski i wiejski krajobraz Małe nasycenie rynku w porównaniu z Europą Zachodnią Zróżnicowanie oferty w zależności od potrzeb Klienta

19 Perspektywy rozwoju Agromy Zróżnicowana oferta (produkty na każdą kieszeń) Bardzo łatwy dostęp do produktów Poszerzana oferta (osłabienie sezonowości sprzedaży) – elektronarzędzia, części zamienne Szybkość realizowanych zamówień

20 Główni konkurenci MTD Husqvarna GGP Stihl Alko Pozostała część rynku silnie rozdrobniona

21 Debiut na rynku NewConnect 7 grudnia – podjęcie uchwały o przekształceniu Spółki, złożenie dokumentów do KRS Grudzień/styczeń – zatwierdzenie przekształcenia przez KRS Grudzień/styczeń - złożenie dokumentu informacyjnego Styczeń 2010- planowany debiut na NewConnect

22 Szczegóły oferty TERAZ: Piotr i Elżbieta Staszewscy, właściciele 100 proc. akcji Spółki (630 mln akcji) Wprowadzenie do obrotu 315 mln akcji (50 proc. kapitału Spółki) Wartość nominalna 1 akcji - 1 grosz Dotychczasowi akcjonariusze traktują pozostały pakiet (50 proc. akcji) jako inwestycją długoterminową

23 Doradcy Autoryzowany doradca Doradca PR/IR

24 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "Plan prezentacji Krótko o nas Co sprzedajemy? Produkcja pod marką Agroma Co wyróżnia nasze produkty? Partnerzy handlowi Gdzie sprzedajemy nasze produkty?"

Podobne prezentacje


Reklamy Google