Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Współpraca - Promotor Współpraca DORADCA i PROMOTOR Kancelarii Doradztwa Finansowego.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Współpraca - Promotor Współpraca DORADCA i PROMOTOR Kancelarii Doradztwa Finansowego."— Zapis prezentacji:

1 Współpraca - Promotor Współpraca DORADCA i PROMOTOR Kancelarii Doradztwa Finansowego

2 Współpraca - Rynek Rynek odszkodowań Rynek jest niezależny od koniunktury Wartość rynku polis OC w Polsce szacuje się na ponad 10 mld zł / rok, i z roku na rok wzrasta! Bez znaczenia zamożność klienta – nic się nie sprzedaje Produkt potrzebny do końca świata bo są to zdarzenia losowe

3 Współpraca – Doradca i Promotor W naszej firmie masz wybór formy współpracy: PROMOTOR 1. Pozyskuje sprawy Poszkodowanych. 2. Tworzy swoją strukturę Promotorów i Doradców DORADCA 1. Pozyskuje sprawy Poszkodowanych 2. Zawiera umowy UZDR* z Poszkodowanym w imieniu KDF. 3. Tworzy swoją strukturę Promotorów i Doradców *UZDR – Umowa Zlecenie Dochodzenia Roszczeń Zawierana z Poszkodowanym w imieniu KDF przez Doradcę UŻYTKOWNIK 1.Może zlecić sprawę jako Poszkodowany (UZDR) 2. Może w każdej chwili zostać Doradcą lub Promotorem

4 Współpraca – Doradca i Promotor Profesjonalna obsługa Poszkodowanych! Unikalne narzędzia promocyjne dla Doradców i Promotorów! System IT – wgląd w sprawy i prowizje, wsparcie zarządzania strukturą! Prowizje – sprawiedliwe i jasne zasady wynagradzania, wysokie prowizje Doradcom i Promotorom zapewniamy wyjątkowe warunki wynagrodzenia i wsparcie w działaniu:

5 Praca Doradcy Doradca Obowiązki DORADCY – obsługa UZDR: 1. Kontaktuje się z Poszkodowanym 2. Przeprowadza wstępną analizę szkody 3. Zawiera UZDR z Poszkodowanym 4. Odpowiada za skompletowanie przez Klienta dokumentów do UZDR A my dalej zajmujemy się sprawą Poszkodowanego! po szkoleniu nabywa wiedzę umożliwiającą samodzielne zawieranie Umowy Zlecenia Dochodzenia Roszczeń (UZDR)

6 Struktura-Twoja Cała Grupa Użytkowników (CGU) Wszyscy zarejestrowani Użytkownicy, Promotorzy i Doradcy w Twojej strukturze stanowią Twoją Całą Grupę Użytkowników CGU Cała Grupa Użytkowników DORADCA, PROMOTOR PROMOTORDORADCAUŻYTKOWNIKPROMOTORUŻYTKOWNIKPROMOTORDORADCA BGU Bezpośrednia Grupa Użytkowników

7 Doradca – źródła dochodu I. Sprawy własne - pozyskane i zawarte UZDR przez Doradcę II. Doradca zawarł UZDR, ale sprawa pozyskana w jego strukturze III. Bierny dochód - sprawy pozyskane i zawarte przez Doradców w Twojej strukturze Doradca ma 3 źródła dochodu !

8 I. Doradca – I źródło dochodu I. Sprawy własne - pozyskane i zawarte UZDR przez Doradcę Poziomy Kariery w KDF Punkty (narastająco) Nowe punkty i sprawy na poziomie potrzebne do awansu Prowizja DORADCY VII. Dyrektor KrajowyOd % VI. Dyrektor Struktury punktów / spraw 44% V. Dyrektor Regionalny punktów / spraw 42% IV. Menadżer Regionalny punktów / spraw 40% III. Menadżer punktów / spraw 38% II. poziom punktów / 7-10 spraw 35% I. poziom0-10 punktów10 punktów / 4-5 spraw 30% Punkty UZDR sumują się narastająco - pozyskane przez Ciebie i wszystkich twoich Promotorów. Osiągniętego poziomu prowizyjnego nigdy nie tracisz! Punktacja: 2 pkt szkoda osobowa 3 pkt szkoda komunikacyjna o kwocie roszczenia nie mniej niż 20 tys. zł 1 pkt Szkoda rzeczowa

9 Doradca – I źródło dochodu cd. składowe prowizji I. Sprawy własne - pozyskane i zawarte UZDR przez Doradcę Składowe prowizji: 15% ( zawarcie UZDR) + 15% do 30% ( poziom w karierze Promotora) = 30% - 45% Poziomy Kariery w KDF Punkty (narastająco) Nowe punkty i sprawy na poziomie potrzebne do awansu Prowizja DORADCY zawarcie UZDR poziom w karierze Promotora RAZEM VII. Dyrektor KrajowyOd 90115%30% 45% VI. Dyrektor Struktury punktów / spraw15%29% 44% V. Dyrektor Regionalny punktów / spraw15%27% 42% IV. Menadżer Regionalny punktów / spraw15%25% 40% III. Menadżer punktów / spraw15%23% 38% II. poziom punktów / 7-10 spraw15%20% 35% I. poziom0-10 punktów10 punktów / 4-5 spraw15% 30%

10 II. Doradca – II źródło dochodu Prowizja 15% Za czynności zawarcia UZDR 1 Międzyprowizja różnica pomiędzy poziomem prowizyjnym Twoim i najbliższym Promotorem pod Tobą 2 Poziom w karierze Promotora % prowizji VII. Dyr. Krajowy30% VI. Dyr. Struktury29% V. Dyr. Regionalny27% IV. Menadżer Grupy25% III. Menadżer23% II. Poziom 20% I. Poziom15% Przykład : TY VII. poziom PROMOTOR II. poziom ODSZKODOWANIE Międzyprowizja naliczana jako różnica VII poziom - I poziom (30%) - (20%) = 10% 2 Warto budować Całą Grupę Użytkowników: 1.Punkty UZDR sumują się narastająco - duża struktura umożliwia dynamiczny awans, wysokie międzyprowizje 2.Duża struktura – daje dużo spraw Doradcy do zawierania UZDR i międzyprowizje 3.Wielu Doradców i Promotorów w dużej strukturze – oznacza bierny dochód w postaci międzyprowizji II. Doradca zawarł UZDR, ale sprawa pozyskana w jego strukturze + + Prowizja 15% za zawarcie UZDR 1

11 III. Doradca - III źródło - bierny dochód Międzyprowizja różnica pomiędzy poziomem prowizyjnym Twoim i najbliższym Promotorem pod Tobą 1 Poziom w karierze Promotora % prowizji VII. Dyr. Krajowy30% VI. Dyr. Struktury29% V. Dyr. Regionalny27% IV. Menadżer Grupy25% III. Menadżer23% II. Poziom 20% I. Poziom15% Przykład : TY VII. poziom DORADCA II. poziom ODSZKODOWANIE Międzyprowizja naliczana jako różnica VII poziom - I poziom (30%) - (20%) = 10% 1 Warto budować Całą Grupę Użytkowników: Wielu Doradców w dużej strukturze – oznacza bierny dochód w postaci międzyprowizji III. Sprawy pozyskane i zawarte przez Doradców w Twojej strukturze

12 Promotor - 2 źródła dochodu Własne 15% - 30% w zależności Od poziomu w karierze 1 Międzyprowizja różnica pomiędzy poziomem prowizyjnym Twoim i najbliższym Promotorem pod Tobą 2 Poziom prowizyjny % prowizji VII. Dyr. Krajowy30% VI. Dyr. Struktury29% V. Dyr. Regionalny27% IV. Menadżer Grupy25% III. Menadżer23% II. Poziom 20% I. Poziom15% Przykład 1: TY VII. poziom PROMOTOR II. poziom ODSZKODOWANIE Międzyprowizja naliczana jako różnica VII poziom - I poziom (30%) - (20%) = 10% 2 Warto budować Całą Grupę Użytkowników: 1.Punkty UZDR sumują się narastająco - duża struktura umożliwia dynamiczny awans, wysokie międzyprowizje 2.Duża struktura – daje dużo spraw 3.Wielu Promotorów i Doradców w dużej strukturze – oznacza bierny dochód w postaci międzyprowizji Sprawy: 1) własne 2) pozyskane w strukturze Prowizja 30% za sprawy własne 1

13 Zarejestruj się Narzędzia Promocyjne Doradcy i Promotora Wizytówka elektroniczna Każdego Klienta z wizytówki system IT rejestruje w Twojej Bezpośredniej Grupie Użytkowników. Zgłoś wypadek To Twój indywidualny adres www Sam nadajesz nazwę użytkownika w serwisie np.www.jan.kowalski.kdf.pl

14 Narzędzia Promocyjne Doradcy i Promotora Ulotki promocyjne - zostawiaj je wszędzie! System IT automatycznie umieszcza Twoje dane. Gotową ulotkę możesz pobrać ze strony i sam wydrukować lub zamówić w KDF. Z twoim telefonem, em, wizytówką elektroniczną

15 Narzędzia Promocyjne Promotora Wizytówki – wręczaj je każdemu! System IT automatycznie umieszcza Twoje dane. Gotową wizytówkę możesz pobrać ze strony i sam wydrukować lub zamówić w KDF. Z twoim telefonem, em i

16 Narzędzia Promocyjne Doradcy i Promotora Podpis w mailu System IT automatycznie umieszcza Twoje dane. Gotowy podpis możesz pobrać ze strony i wklejać jako podpis do swoich maili. Umieszczony jako stopka w Twoich mailach – promuje Twoją wizytówkę elektroniczną

17 Promocja ADVO ASSISTANCE A my zajmujemy się dalszą obsługą Klienta! Nic nie trzeba sprzedawać, kupować, przekonywać Promuj swoją wizytówkę elektroniczną: Zostawiaj wszędzie ulotki ze swoim Rozdawaj wizytówki ze swoim Wklejaj w maile podpis ze swoim Umieszczaj wszędzie w Internecie swój banerek-link na Możesz aktywnie budować strukturę: Pozyskuj na spotkaniach rekrutacyjnych nowych Doradców i Promotorów Pomagaj budować strukturę swoim Doradcom i Promotorom (spotkania couchingowe ) Z tej działalności spływają z rynku zgłoszenia spraw odszkodowawczych.

18 Dlaczego warto być Doradcą i Promotorem? Działanie proste, a biznes stabilny i rosnący Biznes stabilny, niewrażliwy na kryzysy, roczna liczba wypadków jest niezmienna. Te proste, konsekwentne działania zbudują Ci ogromną grupę Współpracowników i dadzą stałe dochody. Ogromny rynek odszkodowań wartość rynku OC to ok.10 mld zł rocznie Sprzedaż dzieje się codziennie wokół nas Nic nie musisz sprzedawać, kupować, przekonywać wystarczy promować ADVOASSISTANCE

19 Praca Doradcy i Promotora Recepta na biznes Reszta zależy od Twojej aktywności! 1. PROMÓJ stworzenie ogromnej Całej Grupy Użytkowników ADVO ASSISTANCE 2. DUPLIKUJ stworzenie struktury Doradców i Promotorów uczących tego samego swoich Doradców i Promotorów Dajemy Ci narzędzia promocji, świetną obsługę Klientów, wsparcie IT

20 Współpraca - Promotor Zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "Współpraca - Promotor Współpraca DORADCA i PROMOTOR Kancelarii Doradztwa Finansowego."

Podobne prezentacje


Reklamy Google