Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Informacje o tytule3 Promocja tytułu, harmonogram5 Czytelnicy – grupa docelowa6 Zawartość magazynu7 Reklama10 Nasi klienci11 Reklama standardowa12 Reklama.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Informacje o tytule3 Promocja tytułu, harmonogram5 Czytelnicy – grupa docelowa6 Zawartość magazynu7 Reklama10 Nasi klienci11 Reklama standardowa12 Reklama."— Zapis prezentacji:

1

2 Informacje o tytule3 Promocja tytułu, harmonogram5 Czytelnicy – grupa docelowa6 Zawartość magazynu7 Reklama10 Nasi klienci11 Reklama standardowa12 Reklama niestandardowa - przykłady13 Brandy Machinowe16 Podsumowanie, kontakt17

3 MODNE MIASTA, MODNI LUDZIE – wydanie specjalne Machiny. Bardzo stylowy magazyn lifestylowy. Pisze o gwiazdach i celebrities związanych ze światem mody. Stanowi unikalny przewodnik po miejscach w Polsce i na świecie, gdzie warto bywać, wskazuje rzeczy, które trzeba mieć, pokazuje inspiracje w modzie, akcesoriach, sposobach spędzania wolnego czasu – wszystko co wyjątkowe i oczywiście modne. Modne Miasta to także spotkania z modnymi ludźmi: artystami, projektantami, gwiazdami. Wszystko to w atrakcyjnej szacie graficznej, wygodnym, a zarazem dającym ogromne możliwości prezentacji formacie A3 i wzorem ekskluzywnych zachodnich magazynów, zszywanej oprawie.

4 Częstotliwość wydawania 3 razy w roku Średni nakład i sprzedaż Nakład: egz. Rozpowszechnianie: 55 tys. egz. Istnieje od 2007 roku Zasięg ogólnopolski Cena 9,90 zł Dystrybucja wszystkie firmy kolporterskie, prenumerata, dystrybucja własna, stacje benzynowe, redystrybucja zwrotów Druk 60 stron, środki 70 g/m2 LWC okładki 170 g/m2, oprawa szyta, lakierowana, format A3

5 Wydaniom magazynu Modne Miasta towarzyszą kampanie promocyjne przeprowadzane za pomocą zróżnicowanych nośników reklamy: Portale i strony internetowe WP.pl, Mediarun.pl, Korba.pl, Film.com.pl oraz dlaczego.korba.pl, korba.pl Mailingi do bazy użytkowników Machiny, PMPG Prasa: Magazyn Machina, Harmonogram wydania 8/2009 Zamknięcie sprzedaży powierzchni reklamowej: Pierwszy dzień na rynku:

6 Grupa docelowa/zasięg: Wiek: (core 25-35), w większości kobiety, miejsce zamieszkania - duże miasta - 48%, wykształcenie: średnie i wyższe - 86%, Status rodzinny: 52 % to single nie posiadający dzieci, a 27% czytelników żyje z partnerem również nie posiadając dzieci; 20% czytelników posiada potomstwo, Dynamiczni i aspirujący mieszkańcy dużych aglomeracji miejskich, dokonujących wyborów na podstawie argumentów, Trendsetterzy, aktywni odbiorcy potrzebujący informacji i rozrywki, zainteresowani nowinkami, modą oraz życiem celebrities, Osoby aktywne, poszukujące inspiracji i nowych wrażeń w różnych miejscach w Europie, Wykształceni i osiągający dochody zdecydowanie powyżej średniej.

7 Its hot – co jest w tym sezonie bezapelacyjnie modne w designie, sprzęcie elektronicznym, wyposażeniu wnętrz i przede wszystkim modzie Icon CV – tekst poświęcony jednej z legend mody – dotychczas zaprezentowane zostały sylwetki: Yves Saint Laurenta, Vercase, Hugo Bossa oraz Coco Chanel Czerwony dywan – to artykuł o gwieździe z pierwszych stron wszystkich kolorowych magazynów Modne w sieci – przedstawienie topowych miejsc w sieci, wszystko to co robią ludzie, którzy interesują się modą, strony które tworzą, odwiedzają, z których korzystają. Modne miejsca – opisujemy, gdzie warto się wybrać, co warto zobaczyć, co jest niepowtarzalne, niepospolite, jedyne w swoim rodzaju (ośrodki SPA, winnice, super sklepy, restauracje, puby etc.) Raport Specjalny. W każdym wydaniu specjalny artykuł poświęcony zjawiskowym miejscom, modnym klubom, zapierającym dech w piersi posiadłościom – jednym słowem Raport Specjalny Modnych Miast. Dotychczas raport dotyczył m.in. modnych miejsc zimą, rajskich ogrodów, magicznych domów na drzewach. Felietony dla Modnych miast, modnych ludzi piszą m.in. Fiolka Najdenowicz - o bywalcach bankietowych salonów i saloników oraz Maciej Dowbor – o polskim showbiznesie

8 Its HOT + moda ze świata Czerwony Dywan Modne MiejscaFelietony

9 Ikona CV Czerwony Dywan Raport SpecjalnyModne w sieci

10 Najnowsze badania prowadzone przez Izbę Wydawców Prasy i niezależne agencje badawcze wskazują reklamę prasową jako najlepiej zapamiętywaną przez odbiorców a zarazem w znacznie większym stopniu akceptowalną (w odróżnieniu do bloków reklamowych w TV). Marka Modne Miasta jako źródło inspiracji i przedmiot aspiracji zapewnia doskonałą percepcję komunikatu reklamowego (tzw. efekt źródła) co przekłada się na pozycjonowanie reklamowanego produktu. Klienci mogą sugerować ciekawe miejsca i postaci (z Polski i świata), w których dzieje się coś istotnego z punktu widzenia ich produktu. Modne Miasta to doskonały kontekst reklamowy: Sesje modowe z produkt placementami i sesje dedykowane Reklamy w dedykowanych miejscach oraz niestandardy Projekty graficzno – redakcyjne Filozofie produktów zobrazowane tylko dla Modnych Miast, Brandingi wewnątrz materiałów, Advertoriale, Folie specjalne. Magazyn Modne Miasta to idealna płaszczyzna reklamowa dla takich branż jak: Elektronika (w tym przede wszystkim RTV – telewizory, kamery itp.); odzież, kosmetyki, perfumy, FMCG, motoryzacja a przede wszystkim turystyka.

11

12 FormatMiejsceCena netto IV okładka II okładka III okładka /1 stronyprawa, bez wyboru miejsca /1 stronyprawa + 1 cz. pisma /1 stona5 strona /1 strona7 strona /1 rozkładówka4 i 5 strna magazynu /1 rozkładówka6 i 7 strona /1 rozkładówkaII okładka + PO /1 rozkładówkaczęść redakcyjna pisma /2 stronyprawa bez wyboru miejsca /2 stronyprawa pierwsza cz. pisma /3 stronyprawa bez wyboru miejsca /3 stronyprawa pierwsza cz. pisma /4 stronyprawa bez wyboru miejsca /4 stronyprawa pierwsza cz. pisma14 300

13 Filozofie produktów zobrazowane tylko dla Modnych Miast Projekty graficzno – redakcyjne

14 Packshot + layout Projekty graficzno – redakcyjne Advertorial Materiał PR

15 Packshoty zobrazowane tylko dla Modnych Miast, konsekutywnie umieszczone Advertoriale dedykowane dla Modnych Miast (Modnych Miejsc)

16 W ramach brandu Machina stworzyliśmy szereg magazynów oraz eventów organizowanych przez Platformę Mediową Point Group: Machina to ceniony przez czytelników, elegancko wydany przewodnik po świecie muzyki, wydarzeń kulturalnych, trendów, gadżetów i stylów. Będąc jedynym magazynem rozrywkowym poświęconym popkulturze tzn. masowym zjawiskom z dziedziny muzyki, filmu, internetu, designu, life styleu, za którym stoją znakomite nazwiska, gwarantuje skuteczne dotarcie z przekazem reklamowym i doskonałą percepcję reklamy. Strona internetowa miesięcznika Machina – - Informacja o zawartości bieżącego numeru MACHINY, forum internetowe, konkursy, plebiscyty.www.machina.pl Machina Design: jedyny w Polsce lifestylowy tytuł poświęcony designowi; Opisuje polski rynek projektowania użytkowego oraz najciekawsze światowe trendy. Jednocześnie sam magazyn wyznacza nowe trendy jeżeli chodzi o wykorzystanie niestandardowych technologii w produkcji reklamy prasowej. Machina Design Awards - plebiscyt na najlepiej zaprojektowane produkty oraz usługi. W konkursie tym nagradzani są młodzi polscy projektanci oraz twórcy najbardziej designerskich przedmiotów, obiektów i miejsc. Machina Sport & Style - to powiązanie lifestylu z najważniejszymi wydarzeniami sportowymi; Bohaterami magazynu są gwiazdy sportu, oraz celebrities, którzy mówią o swoich sportowych pasjach.

17 Informacje o wydawcy/biuro reklamy: Media Point Group Sp. z o.o., Jerozolimskie Business Park,Al. Jerozolimskie 146C, Warszawa Dyrektor Biura Reklamy: Mariola Wiercińska, Nota prawna: Treść tej oferty jest poufna i prawnie chroniona. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem tej oferty, jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być karalne, jakakolwiek opinia lub porada w niej zawarta podlega odpowiednim warunkom umowy o świadczeniu usług na rzecz Klienta przez Media Point Group Sp. z o. o. MODNE MIASTA, MODNI LUDZIE – wydanie specjalne Machiny. Bardzo stylowy magazyn lifestylowy. Pisze o gwiazdach i celebrities związanych ze światem mody. Stanowi unikalny przewodnik po miejscach w Polsce i na świecie, gdzie warto bywać. Wszystko to w atrakcyjnej szacie graficznej, wygodnym, a zarazem dającym ogromne możliwości prezentacji formacie A3 i wzorem ekskluzywnych zachodnich magazynów, zszywanej oprawie. ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY


Pobierz ppt "Informacje o tytule3 Promocja tytułu, harmonogram5 Czytelnicy – grupa docelowa6 Zawartość magazynu7 Reklama10 Nasi klienci11 Reklama standardowa12 Reklama."

Podobne prezentacje


Reklamy Google