Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Rozwiązania Slican dla Centrum Powiadamiania Ratunkowego

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Rozwiązania Slican dla Centrum Powiadamiania Ratunkowego"— Zapis prezentacji:

1 Rozwiązania Slican dla Centrum Powiadamiania Ratunkowego

2 Centrum Powiadamiania Ratunkowego jest złożoną organizacją
Centrum Powiadamiania Ratunkowego jest złożoną organizacją. Wymaga ona nie tylko wprowadzenia specyficznych procedur reagowania ale przede wszystkim stworzenia platformy technicznej do obsługi połączeń alarmowych.

3 Jednym z elementów platformy technicznej dla CPR może być serwer telekomunikacyjny Slican, który dzięki współpracy z telefonami systemowymi oraz obsłudze zaawansowanych aplikacji IT usprawnia pracę służb włączonych do struktur reagowania CPR.

4 SYTUACJA WYJŚCIOWA Wojewódzkie Centrum Powiadamiania Ratunkowego poszukując dostawcy nowoczesnego systemu telekomunikacyjnego wymaga: skalowalności systemu - wdrażanie kolejnych usług oraz przyłączanie nowych stanowisk w dowolnym terminie zgodnie z bieżącymi potrzebami uniwersalności rozwiązania – zakup tylko jednego urządzenia, integrującego różnorodne kanały komunikacji – systemu z wbudowanymi bramkami VoIP i GSM oraz pełną platformą IT

5 ZAŁOŻONE CELE Oczekiwania co do nowej platformy komunikacyjnej dla CPR można zebrać w 3 grupach: system ma gwarantować niezawodność zapewniać większą wydajność pracy dyspozytora / dyżurnych podnieść jakość pracy poprzez wygodę jego użytkowania oraz bezpieczeństwo sieci z punktu widzenia administratora Wymogi te spełniają nowoczesne serwery Slican MAC-6400 oraz CCT-1668.

6 ZAŁOŻONE CELE Niezawodność systemu
automatycznie aktywowane łącze zapasowe w przypadku ewentualnej awarii lub uszkodzenia linii, nie wymagające interwencji serwisu zdublowana pamięć główna serwera zasilanie zapasowe serwera telekomunikacyjnego w przypadku awarii zasilania 230V

7 ZAŁOŻONE CELE Większa wydajność systemu
jednoczesna obsługa dużej ilości połączeń przychodzących skrócenie czasu oczekiwania na połączenie z dyżurnym CPR dostęp do pakietu zaawansowanych usług dodanych nowoczesne narzędzia dla pracowników CPR – telefony systemowe oraz pakiet aplikacji IT wspomagających pracę dyspozytora

8 ZAŁOŻONE CELE Wygoda i bezpieczeństwo
automatyczne nagrywanie wszystkich połączeń przychodzących i wychodzących zmienne scenariusze ruchu w zależności od pory dnia, tygodnia lub aktualnej sytuacji (powołanie sztabu kryzysowego)‏ możliwość sieciowania serwera telekomunikacyjnego pracującego w CPR z urządzeniami w innych jednostkach objętych systemem powiadamiania

9 ROZWIĄZANIE SLICAN

10 ROZWIĄZANIE SLICAN Sercem systemu łączności telefonicznej CPR jest serwer telekomunikacyjny MAC-6400. Kolejne oddziały mogą być obsługiwane za pomocą włączonych w sieć serwerów Slican MAC-6400 lub mniejszych systemów telekomunikacyjnych Slican CCT-1668.

11 ROZWIĄZANIE SLICAN MAC-6400– serwer telekomunikacyjny:
pojemność już od 32 linii z możliwością rozbudowy do 640 numerów wewnętrznych pełna dowolność w instalacji kart – obsługa sieci ISDN, analogowej, bramki VoIP i GSM dostępne jako wewnętrzne wyposażenie MAC-6400 automatycznie aktywowane łącze zapasowe w przypadku ewentualnej awarii lub uszkodzenia linii, nie wymagające interwencji serwisu możliwość sieciowania z innymi serwerami telekomunikacyjnymi zdalne zarządzanie systemem – niskie koszty serwisu i błyskawiczna reakcja na zgłoszenie

12 ROZWIĄZANIE SLICAN CCT-1668 (S, L lub EU) – serwer telekomunikacyjny:
rozwiązanie dla sieci od 8 do 88 telefonów współpraca z innymi serwerami Slican oraz możliwość zarządzania i obsługi on-line – niskie koszty serwisu wewnętrzne bramki VoIP i GSM – wyższa jakość i większa niezawodność niż w przypadku instalacji urządzeń zewnętrznych od innych dostawców

13 ROZWIĄZANIE SLICAN CTS-202 – telefon systemowy:
menu w języku polskim / angielskim czytelny, podświetlany wyświetlacz 12 programowalnych klawiszy z sygnalizacją LED możliwość dołączenia do pięciu konsol rozszerzających CTS-232 – łącznie 162 programowalne przyciski różne rodzaje dzwonków – sygnały dla połączeń przychodzących z zewnątrz, z sieci wewnętrznej i bramofonu

14 ROZWIĄZANIE SLICAN CTS-202 – telefon systemowy:
nawigacja podobna do aparatów komórkowych, klawisze nawigacyjne optyczna sygnalizacja dzwonienia i nieodebranych połączeń podręczny spis połączeń wykonywanych, odebranych i nieodebranych blokada telefonu (indywidualny zamek kodowy)‏ dostęp do dwóch książek telefonicznych (publicznej i prywatnej) oraz spisu numerów wewnętrznych

15 ROZWIĄZANIE SLICAN BRF – kontrola dostępu
nie wymaga budowy dodatkowej sieci – tak jak w przypadku tradycyjnych domofonów / unifonów przyłączany bezpośrednio do serwera - otwieranie drzwi i bram dokonywane jest za pomocą telefonu obsługa pastylek dotykowych – wejście za pomocą zaprogramowanej pastylki osoba wchodząca może zadzwonić - tradycyjny dzwonek i możliwość rozmowy jak przez telefon możliwość podłączenia przycisku do zwalniania rygla od wewnątrz – np. dla pracowników pełniących dyżur nocny

16 ROZWIĄZANIE SLICAN Multi Audio Box – system przywoławczy
uniwersalny i ekonomiczny system przywoławczy współpracujący z serwerami MAC-6400 oraz CCT- 1668 może być zastosowany jako urządzenie do odsłuchu stanu pomieszczeń (kontroli) oraz jako system przywoławczy (interkom)‏

17 ROZWIĄZANIE SLICAN RecordMAN – obsługa nagrywania rozmów
aplikacja zarządzająca automatycznym nagrywaniem i archiwizacją połączeń automatyczna archiwizacja danych zapisanych w centrali w formacie plików *.wav wyszukiwanie plików z nagraniami w oparciu o numer, datę, godzinę, translację i inne parametry ograniczony dostęp do nagrań – odsłuchu zarejestrowanych połączeń może dokonać wyłącznie uprawniona osoba znająca hasło dostępu do nagrywarki

18 ROZWIĄZANIE SLICAN TelefonCTI
program informuje o połączeniu przychodzącym – prezentacja numeru / nazwiska / nazwy - na monitorze komputera informuje także o połączeniach odebranych, nieodebranych i wybieranych numerach pozwala na tworzenie i szybki dostęp do indywidualnej lub firmowej książki telefonicznej ułatwia korzystanie z wielu funkcji centrali, m.in.: przekazywania połączeń, parkowania rozmowy, pracy z kontami, blokady telefonu

19 ROZWIĄZANIE SLICAN BillingMAN
program do analizy połączeń w ruchu wychodzącym jak i przychodzącym rozliczanie różnych planów taryfowych: naliczanie impulsowe, sekundowe, opłaty inicjacyjne prezentacja wyników i poszczególnych zestawień w formie tabelarycznej oraz możliwość eksportu i prezentacji danych w Excel tworzenie mini billingów łatwe grupowanie rozmów wg różnych kategorii – rodzaju połączeń, abonentów, grup graficzna prezentacji wyników - wykresy pionowe, poziome i kołowe (BillingMAN.Plus)‏

20 ROZWIĄZANIE SLICAN ConfigMAN
aplikacja do programowania oraz zarządzania serwerami telekomunikacyjnymi przejrzysty i czytelny interfejs wizualizacja graficzna – ikony, przyciski wyboru, rozwijane listy i skróty do innych miejsc bieżące monitorowanie statusu centrali – dostępne zarówno wewnątrz sieci LAN, jak i zdalnie przez modem i Internet - niskie koszty serwisu oraz krótszy czas reakcji monitorowanie pracy serwera w czasie rzeczywistym, wydruki różnych aspektów konfiguracji serwera

21 ROZWIĄZANIE SLICAN INNOWACYJNE FUNKCJE UŻYTKOWE
PATHFINDER – system inteligentnego trasowania (zapamiętywania ścieżki) połączeń. Osoba zgłaszająca wypadek dodzwoni sie w przypadku kolejnego połączenia do tego samego operatora CPR, z którym rozmawiała wcześniej. Moze to skrócić czas reakcji w sytuacjach alarmowych - nie trzeba konsultować jednego wezwania z kilkoma pracownikami CPR.

22 ROZWIĄZANIE SLICAN INNOWACYJNE FUNKCJE UŻYTKOWE
LCR- usługa, która automatycznie realizuje połączenie, w oparciu o kryterium najniższego kosztu połączeń oraz niezawodność łącza, np. połączenia na numery komórkowe będą realizowane przez wewnętrzną bramkę VoIP, zaś w przypadku uszkodzenia tego medium alternatywny wybór innego traktu

23 ROZWIĄZANIE SLICAN INNOWACYJNE FUNKCJE UŻYTKOWE
ICD – funkcja kierująca połączenia przychodzące na odpowiednie nr wewnętrzne CPR w oparciu o wcześniej zdefiniowane kryteria. Inteligentna dystrybucja połączeń pozwala m.in na kierowanie rozmów przychodzących w zależności od trybu pracy serwera, np. połączenia w godzinach – trafiają zawsze na stanowiska CPR a poza tymi godzinami do służb pełniących zawsze całodobowe dyżury np. bezpośrednio do straży pożarnej, policji lub pogotowia.

24 KORZYŚCI DLA CPR podniesienie jakości obsługi – optymalizacja czasu oczekiwania na połączenie z dyspozytorem CPR podniesienie poziomu bezpieczeństwa poprzez skuteczniejszą obsługę połączeń oraz prawidłową dystrybucję informacji o zdarzeniach do poszczególnych służb pracownicy CPR otrzymali narzędzia ułatwiające obsługę połączeń – wspierające ich pracę programy oraz telefony systemowe sprawniejsza komunikacja z numerami zewnętrznymi, tworzenie grup konferencyjnych (tłumacze) lub kierowanie wywołań na numery innych służb (np. policji lub pogotowia gazowego)‏

25 KORZYŚCI DLA CPR całą sieć pracuje w oparciu o urządzenia jednego dostawcy – pełna kompatybilność sprzętu i aplikacji niższe koszty obsługi sieci – całość systemu może być serwisowana zdalnie poprzez sieć Internet nad całością może czuwać jeden administrator, jedne serwis. Gwarancji wysokiej jakości sprzętu udziela jeden producent i dostawca

26 Dzięki zastosowaniu rozwiązań Slican może powstać nowoczesne i skuteczne Centrum Powiadamiania Ratunkowego, które skutecznie zintegruje działania wszystkich służb oraz podniesie poziom bezpieczeństwa mieszkańców regionu.

27 Komunikacja łatwiejsza niż przypuszczasz
Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Rozwiązania Slican dla Centrum Powiadamiania Ratunkowego"

Podobne prezentacje


Reklamy Google