Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Case study Przyciski Listonic Wygodna lista zakupów.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Case study Przyciski Listonic Wygodna lista zakupów."— Zapis prezentacji:

1 Case study Przyciski Listonic Wygodna lista zakupów

2 Serwis kulinarny z przepisami, którego sponsorem jest marka Knorr Przepisy.pl

3 Przycisk Listonic Jednym kliknięciem zapisuje składniki na liście zakupów *bez przepisywania, drukowania – szybko i wygodnie!

4 Integracja Przepisy.pl i Przycisków Listonic W Internecie na stronie Przepisy.pl W mobile, w aplikacji Przepisy.pl (na iPhone i Android)

5 Czerwiec 2011 – Przyciski na Przepisy.pl Przycisk Listonic został umieszczony wśród innych przycisków społecznościowych.

6 Sierpień 2011 – Przyciski na Przepisy.pl Przycisk Listonic przeniesiono pod składniki – standardowe miejsce w serwisach kulinarnych Użyteczność przycisków wzrosła kilkudziesięciokrotnie

7 Przyciski Listonic w aplikacjach z przepisami Kliknięcie na przycisk Lista zakupów automatycznie otwiera aplikację Listonic Po zapisaniu listy użytkownik wraca do aplikacji Knorr Dostępne na iPhone oraz Android

8 Przeniesienie marki produktu wraz z przepisem Darmowe narzędzie reklamowe Przeniesienie marki produktu z przepisu, bezpośrednio na listę zakupów Produkt Knorr z Internetu przenosi się na telefon komórkowy użytkownika

9 Reklama marki między półkami sklepowymi Prezentacja marki FMCG w miejscu sprzedaży; Wyświetlenie komunikatu marki w decydującym momencie (podczas podejmowania decyzji zakupowej) Dotarcie do klientów w momencie robienia zakupów

10 Przyciski Listonic na przepisy.pl Prawie wyświetleń przycisków miesięcznie Ponad list zakupów stworzonych z przepisów Ponad produktów Knorr zapisanych na listach użytkowników

11 Dziękuję za uwagę Rafał Krzyżański PR & Marketing Listonic Sp. z o.o. ul. Matejki 21/23 p Łódź


Pobierz ppt "Case study Przyciski Listonic Wygodna lista zakupów."

Podobne prezentacje


Reklamy Google