Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Borys Wróbel. jest pierwszą polską agencją marketing services specjalizującą się w marketingu mobilnym.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Borys Wróbel. jest pierwszą polską agencją marketing services specjalizującą się w marketingu mobilnym."— Zapis prezentacji:

1 Borys Wróbel

2 jest pierwszą polską agencją marketing services specjalizującą się w marketingu mobilnym

3 mobile – marketing (bardzo) bezpośredni

4 Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem

5 marketing mobilny to? Skuteczne narzędzia – mobile marketing

6 marketing mobilny to te narzędzia Skuteczne narzędzia – mobile marketing wykorzystane do budowy marki

7 marketing mobilny to skuteczne narzędzie dlaczego? Skuteczne narzędzia – mobile marketing

8 Urządzenia mobilneMarketing mobilny Osobiste (jedno urządzenie ma jednego właściciela) Komunikacyjne (umożliwiają kontakt wszędzie) Towarzyszące (są zawsze pod ręką) Precyzyjny (pozwala trafić do określonego adresata) Impulsowy (umożliwia natychmiastową reakcję) Inwazyjny (wymaga akceptacji) Interaktywny (umożliwia komunikację dwukierunkową) Natychmiastowy (komunikacja bezopóźnień) Skuteczne narzędzia – połączenie kluczowych cech

9 Skuteczne narzędzia - teoria Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem

10 jak pozyskać? Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

11 zaplanować & kupić media Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

12 poprosić o wysłanie smsa Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

13 oddzwonić i sprzedać produkt Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

14 case Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

15 Case Marka: Skoda, Superb Cel: –zbudowanie bazy danych –zaproszenie na jazdę próbną –pozyskanie potencjalnych leadów Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

16 Case Środki: Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

17 Case Marka: Skoda, Superb Środki: –Reklama prasowa Skody Superb w profilowanych up-marketowych magazynach –sms – kanał zgłoszeniowy –call center – kontakt bezpośredni –concierge – wyjątkowe doświadczenie luksusowego produktu Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

18 Skoda – Gwiazdy świecą nocą Skuteczne narzędzia – jak pozyskać klienta?

19 Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem

20 jak utrzymać więź? Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

21 zgromadzić bazę Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

22 sprawić by była szczęśliwa ;) Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

23 case Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

24 Case Marka: Tyskie Cel: –budowa wizerunku –pozostanie w dłoni konsumenta na co dzień Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

25

26

27 Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub

28 Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub

29 Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub

30 Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Pobranie tapety – opcja 1: przenosimy koszt pobrania na konsumenta, prosząc go o wysłanie SMS-a na numer Premium Rate Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub

31 Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Pobranie tapety – opcja 1: przenosimy koszt pobrania na konsumenta, prosząc go o wysłanie SMS-a na numer Premium Rate Pobranie tapety – opcja 2: koszt wysłania tapety ponosi Tyskie Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub

32 Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Pobranie tapety – opcja 1: przenosimy koszt pobrania na konsumenta, prosząc go o wysłanie SMS-a na numer Premium Rate Pobranie tapety – opcja 2: koszt wysłania tapety ponosi Tyskie Użytkownik otrzymuje SMS-a z linkiem do pobrania kontentu Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta? sms: Borys na 2277 koszt zgodnie z planem taryfowym lub

33 Push SMS z informacją o akcji i linkiem zawierającym token Użytkownik łączy się z mobilną stroną Tyskie Dodatkowa możliwość zaproszenia do zabawy osób spoza bazy, którą obecnie dysponuje marka Tyskie – opisana w dalszej części prezentacji Użytkownik wpisuje tekst, który chce umieścić na fladze Pobranie tapety – opcja 1: przenosimy koszt pobrania na konsumenta, prosząc go o wysłanie SMS-a na numer Premium Rate Pobranie tapety – opcja 2: koszt wysłania tapety ponosi Tyskie Użytkownik otrzymuje SMS-a z linkiem do pobrania kontentu Na ekranie pojawia się tapeta! Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

34 Case Marka, Tyskie Środki –nośna idea –własna baza numerów telefonów konsumentów –push sms + kreator tapet w mobilnym internecie –personalizacja przez adresata nie nadawcę! Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

35 Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem

36 Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem

37 jak utrzymać więź, vol.2.? Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

38 rozdać telefony zgromadzić bazę Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

39 sprawić by była szczęśliwa, again ;) oferując twarde korzyści z uczestnictwa w programie Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

40 case Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

41 Case Marka: portfolio Imperial Tobacco Cel: –budowa zrównoważonego wzrostu sprzedaży –długookresowe związanie detalistów i hurtowników z producentem Środki –budowanie relacji Marka – Hurtownik – Detalista, w oparciu o twarde rynkowe zasady –stworzenie bazy wiodących detalistów i kanału bezpośredniej komunikacji –stworzenie natychmiastowej komunikacji sms –stworzenie sieci redempcyjnej w punkcie sprzedaży - hurtownia –motywacja do zakupów w określonych przedziałach czasu, za określone sumy wykorzystując kanał sms Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

42 III zasada dynamiki każdej akcji towarzyszy reakcja równa co do wartości i kierunku lecz przeciwnie zwrócona Skuteczne narzędzia – sir Isaak Newton

43 III zasada dynamiki w marketingu dajemy określone środki, a uczestnicy je wydają Skuteczne narzędzia – sir Isaak Newton

44 -% TWOJ KOD Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

45 Case Marka: portfolio Imperial Tobacco Środki –optymalizacja projektu live – możliwość wprowadzania zmian z dnia na dzień –możliwość natychmiastowego reagowania na otoczenie rynkowe –dywersyfikacja ofert ze względu na ostatnie zachowania detalisty Skuteczne narzędzia – jak utrzymać klienta?

46 Rewolucja w komunikacji: Marketing bezpośredni na nowe czasy skuteczne narzędzia, sposoby pozyskiwania i podtrzymywania więzi z klientem

47 Podsumowując mobile – marketing (bardzo) bezpośredni natychmiastowa reakcja synergia z innymi mediami komunikacja zwrotna mnogość kanałów interakcji oderwanie od miejsca (mobilność) precyzja dotarcia user & czas szerokie zastosowanie promocje & programy lojalnościowe

48 DZIĘKUJĘ! Borys m:


Pobierz ppt "Borys Wróbel. jest pierwszą polską agencją marketing services specjalizującą się w marketingu mobilnym."

Podobne prezentacje


Reklamy Google