Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

M a g a z y n s t u d e n c k i. Informacje o tytule3 Promocja tytułu5 Czytelnicy – grupa docelowa6 Zawartość magazynu12 Reklama15 Nasi klienci16 Reklama.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "M a g a z y n s t u d e n c k i. Informacje o tytule3 Promocja tytułu5 Czytelnicy – grupa docelowa6 Zawartość magazynu12 Reklama15 Nasi klienci16 Reklama."— Zapis prezentacji:

1 M a g a z y n s t u d e n c k i

2 Informacje o tytule3 Promocja tytułu5 Czytelnicy – grupa docelowa6 Zawartość magazynu12 Reklama15 Nasi klienci16 Reklama standardowa17 Formaty reklam, parametry techniczne18 Reklama niestandardowa19 Harmonogram23 Pozostałe produkty studenckie24 Podsumowanie, kontakt25

3 Wydawany nieprzerwanie od 1998 roku silnie zakorzenił się w świadomości młodych ludzi, jako niezwykle przydatne i praktyczne źródło informacji ułatwiających życie każdego studenta. Poprzez niezwykle staranny dobór artykułów oraz wysoki poziom zawartości merytorycznej pismo zapewnia wszystkim reklamodawcom bardzo dobrą i uważną percepcję reklamy. Magazyn Studencki ?dlaczego zawiera informacje związane ze studiami, karierą, pracą i pieniędzmi oraz spędzaniem wolnego czasu. Jedyny płatny magazyn skierowany do studentów monitorowany przez Związek Kontroli Dystrybucji Prasy.

4 Częstotliwość wydawania miesięcznik Średni nakład i sprzedaż Nakład: egz.* Sprzedaż: egz. * Czytelnictwo: 3 os/wyd.; zasięg: os./wyd. Istnieje od 1998 roku Zasięg ogólnopolski Cena Wersja bez DVD: 7,99 zł Wersja z dołączoną płytą: 9,90 zł Dystrybucja wszystkie firmy kolporterskie, prenumerata, dystrybucja własna, stacje benzynowe, redystrybucja zwrotów Druk 100 stron, papier 65 gr., okładka kreda 150 gr., format 210 x 280 mm * - dane ZKDP, rozpowszechnianie w okresie –

5 Każdemu wydaniu magazynu ?dlaczego towarzyszy kampania promocyjna przeprowadzana za pomocą zróżnicowanych nośników reklamy: Portale i strony internetowe film.com.pl, dlaczego.korba.pl, korba.pl, machina.pl, wp.pl, stopklatka.pl, interia.pl, onet.pl Mailingi do bazy użytkowników Korba.pl, do bazy SID Prasa: Magazyn FILM, Machina Radio Roxy FM, RMF Maxxx, Planeta Outdoor Cinema City, Kinoteka

6 Liczba studentów w Polsce (w tys.)* 34% studentów studiuje na płatnych uczelniach niepublicznych dynamiczny wzrost liczby studentów (380% przez ostatnie 18 lat) współczynnik skolaryzacji ** na 2009: 52% (czterokrotny wzrost przez 18 lat) aktywni zawodowo: 52% pracuje na etacie, 24 % dorywczo Prawie 2 MILIONY studentów 455 uczelni * Dane GUS ** wsp. skolaryzacji to stosunek wszystkich osób uczących się na danym poziomie do całej populacji osób będących w wieku nominalnie przypisanym temu poziomowi kształcenia.

7 Adresatem naszych działań jest grupa konsumentów, która: Chce się kształcić, traktuje studia jako inwestycję Odbywa staże, praktyki zawodowe i podejmuje pracę Jest aktywna zakupowo – dysponuje indywidualnym budżetem Uczestniczy w kursach i szkoleniach Chce nie tylko pracować, ale czerpać jak najwięcej z życia Jest optymistyczna i ciekawa świata, otwarta na nowości Jest skłonna do podejmowania ryzyka Ceni opinie niezależnych ekspert ó w Ceni marki, kt ó re się do nich zwracają Specyficznie konsumuje media Jest to NOWY TYP KONSUMENTA

8 Ogromna i wciąż rosnąca rzesza os ó b (16% polskiego społeczeństwa) Przyszła kadra menadżerska osiągająca dochody powyżej średniej Grupa akceptująca reklamę bardziej niż inne grupy społeczne Ludzie ceniący konsekwencję i systematyczność w kierowaniu do nich przekazu, stający się lojalnymi klientami Pozyskanie student ó w na klienta jest trzykrotnie tańsze, niż skuteczny marketing kierowany do starszych grup docelowych Grupa lubiąca nowości, ceniąca sobie dobrą jakość i doceniająca nowinki techniczne Młodzi ludzie tworzą atrakcyjną grupę docelową, która jest ADRESATEM NARZĘDZI PMPG S.A. m.in. Magazynu ?Dlaczego

9 Profil czytelnika Czytelnicy Dlaczego to młodzi konsumenci w wieku lat, z dużych miast (82%), kt ó rzy mają coraz lepszą pozycję finansową To grupa, do kt ó rej stosunkowo trudno dotrzeć - telewizję oglądają najczęściej chaotycznie i wyrywkowo, natomiast DLACZEGO, jako jedyny płatny tytuł w segmencie, jest ich świadomym wyborem, dlatego bardzo skutecznym kanałem komunikacji Są to osoby, kt ó re w bardzo bliskiej przyszłości staną się najatrakcyjniejszą grupą o największej aktywności konsumpcyjnej, na wysokich stanowiskach, o wysokich aspiracjach i z dużymi dochodami Grupa, kt ó rą można i zdecydowanie warto sobie wychować na lojalnych klient ó w PŁEĆ Źródło: Badanie ABR SESTA 2008 i ankieta czytelnicza ,1% czytelników Dlaczego to kobiety, jednak udział mężczyzn jest bardzo wysoki porównując średnie dane dla rynku czytelników w Polsce

10 Źródło: Badanie ABR SESTA 2008 i ankieta czytelnicza ,7% czytelników Dlaczego jest w wieku studenckim lat 67% czytelników deklaruje, że pracuje jednocześnie studiując Czytelnicy Dlaczego to osoby często pracujące, dlatego prawie połowa z nich osiąga dochody pow. 2 tysięcy

11 Sposoby spędzania wolnego czasu (odpowiedzi wielokrotnego wyboru) Źródło: Badanie ABR SESTA 2008 i ankieta czytelnicza 2008 Spotkania ze znajomymi, czytanie, internet, słuchanie muzyki i chodzenie do kina to najczęstsze sposoby spędzania czasu Spotykam si ę ze znajomymi72,28% Internet67,63% S ł ucham muzyki55,21% Czytam49,67% Ogl ą dam telewizj ę 47,89% Chodz ę do kina47,45% Sp ę dzam czas z rodzin ą 46,56% Chodz ę do klubu / chodz ę na imprezy35,25% Uprawiam sport30,60% Chodz ę na koncerty26,61% Chodz ę do teatru17,07% Gram na komputerze17,07%

12 Każde wydanie magazynu składa się z 3 działów głównych oraz raportu: Dział główny: STUDIA – prezentacja jednej z uczelni, szorty - najważniejsze studenckie newsy, wywiad ze znaną osobą o czasach studenckich, mózg miesiąca RAPORT – ciekawy, demaskatorski artykuł traktujący o niepokojących zjawiskach na uczelniach. Przykładowe tematy: Ile, jak i co piją studenci, Jak uczelnie kantują studentów,, Zawody przyszłości, Uniwersytutki, 10 grzechów głównych polskich uczelni KARIERA – rankingi pracodawców, ścieżki kariery, trendy na rynku finansów, testy psychologiczne i językowe, porady pomagające znaleźć wymarzoną pracę, aktualna sytuacja na rynku pracy, wywiady z młodymi i zdolnymi ROZRYWKA – COVER STORY Z OKŁADKI – otwarcie sekcji, nowości płytowe, wywiady z artystami, na co warto pójść do kina a co lepiej obejrzeć na DVD, kalendarium imprez studenckich, felietony znanych celebrytów i ludzi ze świata mediów oraz kultury; SZOPING – dział szczególnie atrakcyjny dla reklamodawców – katalog najmodniejszych prezentów i gadżetów ze świata mody, kultury, gier komputerowych, sprzętu elektronicznego

13 RAPORT KALENDARIUM IMPREZ SCIEŻKI KARIERYWYWIADY VIP

14 UCZELNIA KŁUJE W OCZY ZDOLNY COVER STORY

15 Tytuł wydawany nieprzerwanie od 1998 roku, jedyny obecnie płatny, kontrolowany przez ZKDP magazyn studencki na rynku, Magazyn silnie zakorzeniony w świadomości młodych ludzi jako niezwykle przydatne i praktyczne źródło informacji ułatwiających życie każdego studenta, Źródło wiedzy szanowane i cenione przez studentów jako tytuł rzetelny, będący źródłem informacji, interesujący i poradniczy, taka zaś zawartość merytoryczna pisma zapewnia z kolei naszym reklamodawcom bardzo dobrą i uważną percepcję reklamy, Wysokie czytelnictwo - jeden egzemplarz czyta średnio 3 osoby, Pismo posiada atrakcyjne, przykuwające uwagę okładki oraz niezwykle starannie dobrane artykuły, charakteryzuje się ciągłą dbałością o zawartość merytoryczną. Dzięki ogromnemu doświadczeniu w komunikacji z młodymi czytelnikami gwarantujemy skuteczne dotarcie do odbiorców. Magazyn dlaczego to idealna płaszczyzna reklamowa dla takich branż jak: Bankowość, farmacja (antykoncepcja), edukacja (HR), elektronika (telefonia komórkowa), kosmetyki, odzież, obuwie oraz branża spożywcza (napoje, przekąski, alkohole itp.)

16

17 FormatMiejsceCena netto IV okładka II okładka III okładka /1 stronaprawa, bez wyboru miejsca /1 stronaprawa, I cz pisma /1 strona5 strona /1 strona7 strona /1rozkładówkaII okładka + PO /1 rozkładówka4 i 5 strona pisma /1rozkładówkaw części redakcyjnej pisma /2 stronyprawa, bez wyboru miejsca /2 stronyprawa, I cz pisma /3 stronyprawa, bez wyboru miejsca /3 stronyprawa, I cz pisma /4 stronyprawa, bez wyboru miejsca /4 stronyprawa, I cz pisma11 000

18 2/1 rozkładówka ( ) x ( ) Cała strona ( ) x ( ) 1/2 stron poziom ( ) x ( ) 1/2 stron pion ( ) x ( ) 1/3 stron pion (4+65+4) x ( ) 1/3 stron poziom ( ) x (4+92+4) 1/4 stron pion (4+50+4) x ( ) 1/4 stron poziom ( ) x (4+67+4) ZASADY PRZYJMOWANIA REKLAM: REKLAMY: prosimy przygotowywać w wersji elektronicznej. Dopuszczamy następujące formaty: TIFF (możliwa kompresja formatem JPEG), EPS – Adobe Illustrator (fonty zamienione na krzywe), CMYK, 300 dpi. NOŚNIKI: prace przyjmujemy na płytach CD z czytelnym i dokładnym opisem zawartości, jak również na naszego FTP-a (namiar dostępny telefonicznie w dziale marketingu). MATERIAŁY PORÓWNAWCZE: należy dołączać materiały porównawcze w skali 1:1 (cromalin, matchprint, kolorowy wydruk). FORMATY: do każdego podanego formatu należy dodać po 4 mm na spad. Wszystkie elementy istotne dla reklamodawcy (tekst, grafika, loga itp.) muszą znajdować się w odległości nie mniejszej niż 5 mm od linii cięcia (8 mm od grzbietu, reklamy cała strona) W przypadku zamówienia wielokrotnego wydawnictwo opublikuje ostatnio dostarczony materiał reklamowy. Zamawiający zobowiązany jest pisemnie powiadomić wydawnictwo o planowanych zmianach. Materiały reklamowe (oryginał, nośnik, materiał porównawczy) po opublikowaniu pozostają własnością wydawnictwa. Wydawnictwo zastrzega sobie prawo do oznaczenia reklam, wykupionych stron lub ich części np. napisem REKLAMA.

19 Niestandardowe wyspy: Wyspa kółko, wyspa prawy, górny róg, wyspa nieregularna Wklejki na wyspę - Wyspa wielkości opakowania produktu i na nią wklejony produkt. Po zdjęciu sampla pozostaje layout opakowania Layout z wyrwaną kartką: Tradycyjny layout reklamowy przygotowany tak, jakby był przedartą kartką. Wystające metki - Tradycyjny layout z wystającą poza obrys gazety metką z logo Baner konsekutywny

20 Z-gate: okładka wraz ze skrzydłem Sesja fotograficzna z product placement Packshoty + konkursy SMS Podcień strony

21 Wyspa specjalna, tapeta znak wodny, branding materiału Advertorial / tekst sponsorowany Moduł specjalny na stronie redakcyjnej

22 L.p.formatmiejsce koszt medialny koszt techniczny cena pln 11/2 rozkładówki (poziom)dowolne wyspaPrawa lub lewa strona branding strony1 pasek prawa lub lewa strona logotypRóg strony (do wyboru) trójkątprawa, górny róg packshotcentralnie kółkocentralnie art. sponsorowany 1/1 strona z-gateI okładka insertdowolnie w piśmie insert wklejkamiejsce wskazane insert na okładkęokładka foliowaniecały nakład zakładkadowolne wycena indyw. W zależności od nakładu 15sesja zdjęciowado ustaleniawycena indywidualna-

23 Numer wydania Zamknięcie sprzedaży powierzchni reklamowej Gotowe materiały Pierwszy dzień sprzedaży 10/2009 nr 11211/09/ /09/ /2009 nr 11312/10/ /10/ /2009 nr 11412/11/ /12/2009 1/2010 nr 1157/12/ /12/2009

24 W ramach bezpośredniego i intensywnego dotarcia do grupy docelowej proponujemy wykorzystanie także innych produktów skierowanych do studentów oferowanych przez Platformę Mediową Point Group: Dlatego Przewodnik Wakacyjny, Dlatego BTS Studencki Produkt Roku – coroczny plebiscyt na najlepsze studenckie produkty i usługi, Sporootym Finanse i Firma – Poradnik o studenckich ROR-ach, kredytach, stypendiach, ubezpieczeniach i inwestowaniu, Planery i kalendarze akademickie – aby każdy żak wiedział co, gdzie, jak i kiedy, Zawieszka na drzwi - Duża zawieszka z zabawnym tekstem - komunikująca wybraną markę oraz aktualną ofertę, Students Corner -Specjalnie stworzone miejsce na uczelniach w celu komunikacji ze studentami, w którym prowadzone są akcje samplingowe, sprzedaż, promocje i inne działania BTL, Guru dla Studenta - interaktywne spotkanie z autorytetem, specjalnie dla najlepszych studentów wybranej uczelni, School Project - Specjalne lekcje prowadzone w szkołach z założeniami i wytycznymi Klienta; całkowicie innowacyjne podejście w budowie dobrej relacji z Klientem, w celu wypracowania trwałej i długiej wierności (school project jest dedykowany w szczególności dla licealistów i gimnazjalistów), Paczka Back to School - specjalny zestaw niezbędników dla każdego Studenta, bez których rok akademicki nie może się obejść, Projekt Kantyny - Wprowadzenie produktu do wytypowanych kantyn na terenie uczelni w całej Polski, Projekt Akademiki – imprezy organizowane przez magazyn Dlaczego na terenie kampusów.

25 Spośród wielu kanałów dotarcia do studentów jednym z najbardziej skutecznych jest sprofilowana prasa oraz działania BTL-owe. Magazyn DLACZEGO oraz jego wydania specjalne (dlatego! oraz Sporootym) są optymalnymi nośnikami do realizacji przekazu marketingowego do młodego konsumenta. Młodzież preferuje zdecydowanie niestandardowe działania. Zwyczajna reklama jest według nich nudna, dlatego przekaz kierowany do tej grupy powinien wykorzystywać najnowsze trendy. Marka i działania powinny być nowoczesne i wyróżniające się, bo tak bardzo często funkcjonuje konkurencja i tego oczekuje konsument. Informacje o wydawcy/biuro reklamy: Media Point Group Sp. z o.o., Jerozolimskie Business Park,Al. Jerozolimskie 146C, Warszawa Dyrektor Biura Reklamy: Mariola Wiercińska; mail: Nota prawna: Treść tej oferty jest poufna i prawnie chroniona. Odbiorcą może być jedynie jej adresat z wyłączeniem dostępu osób trzecich. Jeżeli nie jesteś adresatem tej oferty, jej rozpowszechnianie, kopiowanie, rozprowadzanie lub inne działanie o podobnym charakterze jest prawnie zabronione i może być karalne, jakakolwiek opinia lub porada w niej zawarta podlega odpowiednim warunkom umowy o świadczeniu usług na rzecz Klienta przez Media Point Group Sp. z o. o. ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY


Pobierz ppt "M a g a z y n s t u d e n c k i. Informacje o tytule3 Promocja tytułu5 Czytelnicy – grupa docelowa6 Zawartość magazynu12 Reklama15 Nasi klienci16 Reklama."

Podobne prezentacje


Reklamy Google