Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Skuter-mobil ambientowe rozwiązanie dla mobilnego outdooru Prezentacja nośnika oraz oferty TARGET MEDIA Biuro Sprzedaży.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Skuter-mobil ambientowe rozwiązanie dla mobilnego outdooru Prezentacja nośnika oraz oferty TARGET MEDIA Biuro Sprzedaży."— Zapis prezentacji:

1 skuter-mobil ambientowe rozwiązanie dla mobilnego outdooru Prezentacja nośnika oraz oferty TARGET MEDIA Biuro Sprzedaży Reklamy TM 01 – 423 Warszawa Ul. Obozowa

2 Agenda Kim jesteśmy Nasz nośniki Gdzie działamy Oferta i informacje ogólne Koszty – wycena kampanii Case Study Kontakt

3 Kim jesteśmy Firma powstała w odpowiedzi na zapotrzebowanie rynku odnośnie ambientowych, niestandardowych form reklamy które stanowią uzupełnienie lub alternatywę dla kampanii na tradycyjnym outdoorze. Od początku naszej działalności oferujemy naszym Klientom ambientowy nośnik, niestandardową formę reklamy oraz pełną elastyczność co do planowania i przebiegu kampanii. Na rynku polskim działamy od 2005roku. Przeprowadziliśmy kampanie dla takich Klientów jak PTC – Heyah, Cinema City, ING Bank Śląski, Discovery, Multimedia, Meble Emilia, Troll, KC-24, Orange, Prymat Kucharek, C.H. Manufaktura. Oferowana przez nas forma reklamy z dużym powodzeniem funkcjonuje na innych rynkach: Australia, Wielka Brytania, Szwajcaria, Szwecja, USA oraz Hiszpania TARGET MEDIA od 2005 roku ma także oddział na Ukrainie – Kijów, Odessa. Z początkiem tego sezonu dołącza do nas oddział Czechy-Praha.

4 Nasz nośnik TARGET MEDIA oferuje swoim Klientom nowatorski nośnik mobilnej reklamy zewnętrznej pod nazwą skuter-mobil. Jest to skuter zespolony z przyczepą reklamową. Taki zespół tworzy mobilny nośnik reklamy. Podstawowe zalety: -Pełna mobilność, skuter może wszędzie wjechać. -Atrakcyjny przyciągający wzrok wygląd, -Możliwość emisji muzyki/spotu Klienta, -Możliwość brandingu kierowców w stroje Klienta -Możliwość dystrybucji ulotek/gadgetów Klienta -Efektywne podświetlenie plakatu, plakat drukowany jest na folii która efektywnie podświetla się kiedy kampania prowadzona jest po zachodzie słońca

5 Plakat umieszczony w nośniku TARGET MEDIA posiada wymiary zadruku: 1,0m szerokość 1,5m wysokość Drukujemy go na foli która umożliwia efektywne podświetlenie go – kampanie po zachodzie słońca. Jest także możliwość aby to Klient dostarczył nam swój plakat. Każdy nośnik (przyczepka) eksponuje dwa plakaty o podanych powyżej wymiarach. Spot / Muzyka Klienta emitowana jest przez wysokiej jakości sprzęt audio firmy BLAUPUNKT. Działa w pełnym zakresie tonów co zapewnia nam czystą emisję spotów jak i muzyki Emisja odbywa się z odtwarzacza mp3. Kierowcami naszych skuterów są studenci – młodzi z miła aparycją. Nasi Klienci mogą obrendować ich w swoje stroje. Podczas kampanii kierowcy mogą udzielać podstawowej informacji dot. kampanii oraz dystrybuować ulotki/gadgety Klienta. Nasz nośnik

6 Realizujemy również kampanie "objazdowe", czyli takie, które kroczą po wybranych przez Klienta mniejszych miastach. Umożliwia nam to specjalnie przygotowany samochód ciężarowy z przyczepą. Konstrukcja ta pozwala nam na szybki transport nośników z jednej lokalizacji do kolejnej oraz zapewnia serwis na miejscu. Każdy nasz oddział wyposażony jest w samochód serwisowy, który wraz z mechanikiem czuwa nad prowadzoną kampanią. Minimalizujemy w ten sposób ryzyko przerwania kampanii z powodu usterki nośnika.

7 Gdzie działamy TARGET MEDIA - posiada flotę 54 nośników typu skuter mobil rozmieszczonych w 8 głównych miastach na terenie Polski: - Szczecin - Trójmiasto - Poznań - Warszawa - Łódź - Wrocław - GOP - Kraków W okresie wakacyjno-urlopowym działamy również w pasie nadmorskim (Łeba, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Hel). W okresie zimowym oferujemy kampanie w kurortach górskich (Zakopane, Szczyrk, Krynica, Wisła, Korbielowo) Na potrzeby danej kampanii jesteśmy w stanie przetransportować nasze skuter mobile do wybranej przez Klienta lokalizacji.

8 Oferta Dzięki specyfice naszych nośników, Klient ma wolną rękę przy określeniu obszaru kampanii – miasta, dzielnice, ulice, strategiczne dla kampanii lokalizacje, godziny w jakich odbywa się kampania, a nawet określenie w jakich godzinach jaki obszar/lokalizacja ma być objęta działaniami reklamowymi. Nasz nośnik oferuje ponadto możliwość efektywnej emisji spotu/muzyki Klienta, podświetlenie plakatu podczas kampanii po zachodzie słońca, możliwość obrandowania kierowców, oraz działania BTL – nasz kierowca może rozdawać ulotki, sample produktu Klienta. Nasza oferta obejmuje zatem nie tylko ekspozycję plakatu ale również ogromną mobilność wspartą dźwiękiem, BTLem i animacją wykonywaną przez kierowców.

9 Koszty – wycena kampanii Nasze Biuro Sprzedaży Reklamy jest do Państwa dyspozycji w zakresie udzielenia wyczerpującej informacji na temat aktualnej oferty, dostępności nośników oraz kalkulacji kosztów. Nasi handlowcy chętnie umówią się z Państwem na spotkanie, na którym przedstawią możliwości wykorzystania naszego nośnika w kampanii. Prosimy o podanie dogodnego dla Państwa miejsca i terminu. Nasi klienci mają pełną swobodę przy planowaniu kampanii na naszych nośnikach. Jeżeli zależy nam na dużej ilości godzin pracy dziennie oraz dłuższym okresie trwania kampanii to proponujemy zakup po Cenniku Jeżeli kampania ma charakter "eventowy" lub odbywa się w lokalizacjach będących poza obszarem 8 głównych miast, to wycena dokonywana jest indywidualnie dla danych założeń. Naszą zasada jest aby oferta spełniała założenia marketingowe Klienta oraz minimalizowała jej koszta. Biuro Sprzedaży Reklamy TM 01 – 423 Warszawa Ul. Obozowa

10 Koszty – wycena kampanii Przedstawiony poniżej Cennik dotyczy kampanii realizowanych w 8 głównych miastach. Kampanie kupowane przez Klienta po Cenniku mają następujące założenia które są stałe: - dziennie 8 godzin pracy nośnika - minimum 2 skutery w kampanii - minimum 2 dni kampanii W zależności od długości trwania kampanii (sumaryczna liczba dni kampanii) cena za dzień pracy nośnika zmienia się. Ilość dni kampaniiCena za dzień pracy jednego nośnika Cena za 1 godzinę pracy jednego nośnika 2 ~ 9480 zł60 zł 10 ~ zł51 zł 20 ~380 zł48 zł Poniższa tabela przedstawia rozkład cen w ujęciu czasu trwania kampanii. Podane ceny nie zawierają rabatów. Do podanych wartości należy doliczyć podatek VAT Podane ceny dotyczą kosztu mediowego kampanii. Koszt wydruku plakatu dla Klienta stanowi oddzielną kalkulację. Klient ma możliwość dostarczenia plakatów na własny koszt.

11 Koszty – wycena kampanii Polityka handlowa TM zakłada system rabatów dla Klientów kupujących kampanię na skuter-mobilu po Cenniku: - rabat agencyjny - rabat dla nowego Klienta - rabat za 100% przedpłaty - rabat specjalny, przyznawany indywidualnie ze względu na wysoki udział w wydatkach rocznych. Oferujemy naszym Klientom dodatkowo możliwość: - brandingu kierowców w stroje Klienta - emisję spotu/muzyki Klienta - dystrybucję ulotek/gadgetów Klienta - sampling produktu Klienta - animacje wykonywane przez naszych kierowców Wymienione powyżej dodatki nie są dodatkowo płatne. TM jest otwarte na pomysły innych dodatków które mają być częścią kampanii na naszych nośnikach. Służymy pomocą i doświadczeniem przy procesie określania przebiegu kampanii.

12 Case Study – Cinema City Kino Cinema City - Warszawa, dzielnica Bemowo organizowało przez 4 weekendy atrakcje dla dzieci ze szkół podstawowych i ich rodziców z okazji Dnia Dziecka. Celem kampanii było dotarcie do wybranej liczby szkół w godzina porannych z plakatem, spotem mówiącym o akcji CC. Kierowcy wręczali ulotki z repertuarem kina.

13 Case Study – ING BŚ Celem kampanii było wsparcie prowadzonej akcji na wielko-formatowych tablicach. Zadaniem nośników skuter mobile było dotarcie do grupy celowej – pracownicy biurowi pracujący w biurowcach zlokalizowanych w centralnej części miasta. Miasta: Trójmiasto, Warszawa, Kraków.

14 Case Study – KC24 TM przeprowadziło trzy różne kampanie dla Klienta SUNFARM producenta preparatu na kaca KC24. Kampania # 1 Przeprowadzona w okresie zakończeń roku szkolnego na terenie Warszawy. Kampania miała na celu dotarcie do bawiącej się w weekendy młodzieży w wieku 18 – 25. Akcję przeprowadzaliśmy w godzinach wieczornych w rejonie klubów, pubów i dyskotek. Stając przed tymi lokalizacjami nośniki emitowały spot Klienta a obrandowany kierowca rozdawał sample produktu wraz z ulotką informacyjną. Kampania # 2 Klient wprowadził produkt na stacje STATOIL na terenie miast: Trójmiasto, Warszawa, Kraków, Poznań. Zadaniem TM było wsparcie sprzedaży na wybranych strategicznych stacjach w powyższych miastach. Nośniki parkowały przed wejściem na teren stacji, emitowały spot Klienta a kierowca obrandowany w strój KC24 informował Klientów STATOILa o prowadzonej promocji i zachęcał o zakupu produktu.

15 Case Study - Troll Celem kampanii było wypromowanie marki TRAND STATION wśród kobiet w wieku 15-25lat. Akcja była przeprowadzona w pasie nadmorskim: Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Puck, Chałupy, Kuźnica, Jastarnia, Jurata, Hel.

16 Case Study – PTC Heyah Celem kampanii było dotarcie z przekazem do grupy celowej która podczas wakacji przebywa w kurortach wypoczynkowych. Kampania odbywała się na terenie Trójmiasta oraz w pasie nadmorskim Karwia, Jastrzębia Góra, Władysławowo, Puck, Chałupy, Kuźnica, Jastarnia, Jurata, Hel.

17 Case Study - Multimedia Celem kampanii było dotarcie do grupy celowej z komunikatem skierowanym do ściśle wybranej lokalizacji. MULTIMEDIA wystartowało z kampanią reklamującą nową usługę MULTIPAK oferowaną na ściśle określonym terenie – wybrane ulice osiedli miast Gdynia oraz Rzeszów.

18 Case Study - Orange Celem kampanii było dotarcie do młodzieży uczęszczającej do szkół – Gimnazjum, Liceum Ogólnokształcące – z nową ofertą Orange Mix. Kierowcy TM byli przebrani w stroje Cowboy które były powiązane z kreacją kampanii Klienta. Kampania odbywała się w pierwszym tygodniu września w 8 głównych miastach jednocześnie. W tym czasie nasze skuter- mobilki odwiedziły wybrane przez Klienta szkoły. Pod szkołami kierowcy rozdawali specjalnie przygotowane ulotki dla młodzieży oraz smycze na telefony komórkowe.

19 Kontakt Dziękujemy za uwagę. W przypadku pytań prosimy o kontakt. Jesteśmy do Państwa dyspozycji i chętnie odpowiemy na każde pytanie dotyczące naszej oferty. Zapraszamy także do odwiedzenia naszej strony internetowej. Kontakt do oddziałów TM na terenie Polski: Trójmiasto Szczecin Poznań Warszawa Łódź Wrocław GOP Kraków Biuro Sprzedaży Reklamy TARGET MEDIA Web: Tel/Fax: Ul. Obozowa 60, 01 – 423 Warszawa


Pobierz ppt "Skuter-mobil ambientowe rozwiązanie dla mobilnego outdooru Prezentacja nośnika oraz oferty TARGET MEDIA Biuro Sprzedaży."

Podobne prezentacje


Reklamy Google