Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Avaya Communication Maciej Domaszewski RRC Poland VAD Avaya.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Avaya Communication Maciej Domaszewski RRC Poland VAD Avaya."— Zapis prezentacji:

1 Avaya Communication Maciej Domaszewski RRC Poland VAD Avaya

2 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 2 Szybko zmieniające się środowisko pracy *Avaya Commissioned Study Nowe Wyzwania Nowe Korzyści Jak praca z domu pozwala odzyskać utraconą wydajność? Jakie są odpowiednie narzędzia które pomogą mojej firmie wzmocnić orientację na klienta? Elastyczne harmonogramy pracy zwiększają efektywność o 35% do 65%. Jak z tego skorzystać*? Czy będę mógł wyliczyć ROI dla mojej inwestycji? Jak najlepiej wspierać pracowników z własnymi urządzeniami ? Jak wielu z naszych klientów odchodzi do konkurencji z powodu braku szybkiej odpowiedzi.?

3 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 3 Rozwiązania Avaya dostarczają to co potrzebujesz Wsparcie mobilności: iPhone, Android, oraz tablety Telefon, chat, oraz konferencje jeśli tylko jesteś w biurze Video dla każdego Telefonia, konferencje, mobilność oraz współpraca na jednej platformie Łatwa rozbudowa do 1,000 użytkowników oraz 32 lokalizacji Urządzenia sieciowe i zabezpieczające Elastyczność we wdrażaniu nowych technologii Ponowne wykorzystanie telefonów w miarę rozwoju Przyszłe inwestycje ujęte w inwestycji Prosty i skalowalny Gotowy na Przyszłość Elastyczne zarządzanie zasobami Elastyczne

4 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 4 Dowolne urządzenie Dostęp oparty na przeglądarce www, integracja z MS Outlook i salesforce.com Bezproblemowy zdalny dostęp do sieci z telefonu lub z dowolnego miejsca sieci, Płynne przejście pomiędzy urządzeniami podczas połączenia. Dostęp oparty na przeglądarce www, integracja z MS Outlook i salesforce.com Bezproblemowy zdalny dostęp do sieci z telefonu lub z dowolnego miejsca sieci, Płynne przejście pomiędzy urządzeniami podczas połączenia. Telefon komórkowy komputer Telefon

5 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 5 Także tablety Zarządzanie wieloma połączeniami Szybkie wynajdywanie kontaktów. Komplet informacji o dostępności Wybór trybu komunikacji Zarządzanie kontaktami, logami oraz IM. z historii lub wentylatora Zbudowany dla tabletów, możliwe również pobranie z Apple Application Store Głos, czat, i status dla błyskawicznej komunikacji Funkcja WiFi - VoIP, redukuje uzależnienie od minut mobilnych Zbudowany dla tabletów, możliwe również pobranie z Apple Application Store Głos, czat, i status dla błyskawicznej komunikacji Funkcja WiFi - VoIP, redukuje uzależnienie od minut mobilnych

6 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 6 Z dowolnego miejsca Skorzystaj z tym samych narzędzi w domu, trasie lub biurze. Dostęp do firmowej książki oraz wiadomości, obserwuj dostępność pracowników, planuj zarządzaj konferencjami, czatem oraz wykonuj i odbieraj połączenia. Redukuj duże odległości, oraz koszty połączeń komórkowych i międzynarodowych Skorzystaj z tym samych narzędzi w domu, trasie lub biurze. Dostęp do firmowej książki oraz wiadomości, obserwuj dostępność pracowników, planuj zarządzaj konferencjami, czatem oraz wykonuj i odbieraj połączenia. Redukuj duże odległości, oraz koszty połączeń komórkowych i międzynarodowych

7 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 7 Video dla każdego Prosty interfejs który czyni konferencję łatwą w obsłudze. Dla codziennej efektywności Opłacalny na komputerze, smartfonie lub terminalach video Wielostronne konferencje High-definition video Prosty interfejs który czyni konferencję łatwą w obsłudze. Dla codziennej efektywności Opłacalny na komputerze, smartfonie lub terminalach video Wielostronne konferencje High-definition video

8 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 8 Mniej miejsca w szafie, mniej kłopotów 5 models, 3 different code bases 5-1,000 users SME, MidMarket Wymaga 5X mniej przestrzeni 25% niższy TCO 500 użytkowników *Tolly Report 500 użytkowników Avaya IP Office Konkurencja 5X mniej miejsca w szafie dzięki aplikacjom pracującym na jednym serwerze 25% mniejszy koszt inwestycji oraz mniejsze zużycie energii * Mniej zakłóceń podczas instalacji, i aktualizacje wykonywane w kilka minut 5X mniej miejsca w szafie dzięki aplikacjom pracującym na jednym serwerze 25% mniejszy koszt inwestycji oraz mniejsze zużycie energii * Mniej zakłóceń podczas instalacji, i aktualizacje wykonywane w kilka minut

9 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 9 Avaya IP Office Konkurencja Rośnie wraz z Tobą 5 models, 3 different code bases 5-1,000 users SME, MidMarket Zwielokrotnienie platform przy wzroście liczby użytkowników Zachowanie telefonów i wyposażenie do Aura jeśli liczba użytkowników przekroczy 1000 Chroń Twoją inwestycję sięgając granicy 1000 użytkowników i przekraczając ją Daj użytkownikom wbudowane zasoby: konferencje, czat, nagrywanie rozmów Wsparcie dla różnych technologii bez potrzeby zmiany infrastruktury Chroń Twoją inwestycję sięgając granicy 1000 użytkowników i przekraczając ją Daj użytkownikom wbudowane zasoby: konferencje, czat, nagrywanie rozmów Wsparcie dla różnych technologii bez potrzeby zmiany infrastruktury 1 platform to grow to 1,000 users

10 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 10 Z maksymalną elastycznością Centralne zarządzanie użytkownikami bez względu na ich lokalizację. Prosty, elastyczny wzrost biznesu poprzez wiele lokalizacji Wsparcie dla pracowników w biurach lub pracujących w domach Funkcjonalność pracowników zarządzana centralnie na podstawie ich wymagań Prosty, elastyczny wzrost biznesu poprzez wiele lokalizacji Wsparcie dla pracowników w biurach lub pracujących w domach Funkcjonalność pracowników zarządzana centralnie na podstawie ich wymagań

11 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 11 Bezpieczeństwo komunikacji IP dla pracowników zdalnych oraz home-office bez VPN Bezpieczeństwo SIP klasy Enterprise, łączność oraz quality of service (QoS) Szybsze rozwiązania serwisowe oraz szybsze uaktualnienia Bezpieczeństwo komunikacji IP dla pracowników zdalnych oraz home-office bez VPN Bezpieczeństwo SIP klasy Enterprise, łączność oraz quality of service (QoS) Szybsze rozwiązania serwisowe oraz szybsze uaktualnienia Bezpieczeństwo w SIP : Avaya Session Border Controller for Enterprise Bezpieczne zdalne zarządzanie i obsługa: SSL-VPN Wsparcie dla telefonów zdalnych: Bez potrzeby VPN Bezpieczeństwo bez kompromisów

12 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 12 Zintegrowane łączenie w sieci Automatyczny set-up z Avaya IP Office Więcej niż 80% sprawności – testy Avaya Certyfikowany w minutę plug-n-play dla telefonów IP – Miercom 2011 Avaya Ethernet Routing Switches Bogaty zestaw funkcji który jest opłacalny dla każdej lokalizacji Auto setup z IP Office dla szybkiego i gładkiego wdrożenia Zdolny do rozbudowy sieci wraz ze wzrostem firmy Bogaty zestaw funkcji który jest opłacalny dla każdej lokalizacji Auto setup z IP Office dla szybkiego i gładkiego wdrożenia Zdolny do rozbudowy sieci wraz ze wzrostem firmy

13 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 13 Chroniący inwestycję Ponowne użycie telefonów Avaya/Nortel. Wykorzystanie infrastruktury kablowej. Wykorzystanie istniejących inwestycji dziś i w przyszłości Integracja i wykorzystanie używanych telefonów Avaya/Nortel Rozwinięcie wyboru technologii które redukuje lub eliminuje koszty ponownego okablowania Ochrona inwestycji jak tylko Ty lub Avaya będziecie gotowi na innowację w przyszłości Integracja i wykorzystanie używanych telefonów Avaya/Nortel Rozwinięcie wyboru technologii które redukuje lub eliminuje koszty ponownego okablowania Ochrona inwestycji jak tylko Ty lub Avaya będziecie gotowi na innowację w przyszłości

14 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 14 Tworząc przyszłość Skorzystaj z ciągłych innowacji Avaya aby nadążyć z biznesem Zachowaj telefony i sprzęt jeśli zdecydujesz się na większą mobilność Integracja z technologiami i aplikacjami w które już zainwestowałaś aby kontynuować wzrost wydajności Skorzystaj z ciągłych innowacji Avaya aby nadążyć z biznesem Zachowaj telefony i sprzęt jeśli zdecydujesz się na większą mobilność Integracja z technologiami i aplikacjami w które już zainwestowałaś aby kontynuować wzrost wydajności HD video conferencing Cloud architecture Tablety, Smartfony Inneurządzenia Tablety, Smartfony Inneurządzenia VirtualizationVirtualization Integracja z aplikacjami mobilnymi Contact center Bogata mobilność

15 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 15 Oferta komunikacji i współpracy Avaya Avaya one-X (Android, iPhone, Blackberry) Avaya Flare Communicator (iPad, Windows) Video Avaya / Radvision desktop, room, tablet and mobile Mobility Communications Platform Avaya IP Office Networking Avaya Ethernet Routing Switches WLAN 8100 Bezpieczeństwo Zdalne telefony IP bez VPN Avaya Session Border Controller IP Office Remote access, SSL-VPN

16 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 16 Usługi zdalnego wsparcia Uaktualnienia oprogramowania Zapewnienia jakości Avaya Obsługiwany przez Partnerów – wspierany przez Avaya

17 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved miliona światowych użytkowników IP Office 265,000+ systemów #1 na Świecie w sprzedaży systemów SMB- Dell Oro 2011 Lider w Magic Quadrants dla unified communications, contact center, oraz telefonii korporacyjnej - Gartner 2010 IP Office, UC produkt roku Frost & Sullivan & TMC 25% niższe TCO niż konkurencja - Tolly Report 2010 Najwyższe uznanie 4 lata z rzędu za dostarcznie wyjątkowej jakości obsługi klienta - J.D. Power and Associates #1 World- wide Przodownictwo Avaya Udokumentowane sukcesy Nagrody i wyróżnienia Najwyższej klasy obsługa klienta

18 IP Office, Architektura systemu

19 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved ,000 użytkowników w 1 lub wielu biurach IPDigitalAnalogSIP Możliwość przejścia do dużych systemów UC SME, Mid Market, Branch Dom, biuro, w podrózy Telefony, smartfony, komputery i tablety Oszczędności, niskie TCO Ochrona inwestycjiElastyczna architektura

20 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 20 Pojedyncza platforma Skalowalna 5-1,000 stanowisk Skalowalna 5-1,000 stanowisk Single-site lub Multi-site Single-site lub Multi-site SME, Midmarket, lub oddziały SME, Midmarket, lub oddziały Rozproszony lub centralny Rozproszony lub centralny Wewnętrzne lub zewnętrzne aplikacje Appliance, S/W only, lub Hybrid Appliance, S/W only, lub Hybrid Ochrona inwestycji/ Opłacalna Wyjątkowy spójny interfejs użytkownika Ochrona w zakresie software i hardware Telefony nowe lub stare IP, cyfrowe, lub Analogowe Platforma konwergentna dla Norstar, BCM, & Partner Elastyczna architektura – Migracja w twojej własnej przestrzeni Integracja Telefony Aplikacje PC Mobile Tablety Telefony Aplikacje PC Mobile Tablety W biurze Teleworker W trasie Home Enterprise Branch SME Mid- Market IP Office Avaya IP Office Platfoma twojego wyboru

21 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 21 Advanced Edition (ujednolicona komunikacja z centrum zgłoszeniowym) Preferred Edition (ujednolicona komunikacja z Preferred Mobility) Essential Edition (Telefonia IP/Essential Mobility) Basic Edition (Podstawowa telefonia) 50 $ NPL +495 $ NPL (Razem: 545 $) $ NPL (Razem: 2440 $) $ NPL (Razem: 4735 $) System podstawowy Tylko jedna lokalizacja Tylko telefony analogowe/cyfrowe Automatyczny operator Avaya IP Office Editions Porównanie stosunku ceny do wartości w oparciu o potrzeby klienta GŁOS, DANE, WIDEO ORAZ URZĄDZENIA Serwer komunikacyjnyMultimedialne urządzenia końcoweOpcje wielostanowiskoweDane Funkcjonalność IP PBX Do 40 automatycznych operatorów One-X Mobile Essential (wszyscy użytkownicy) Pełny system konferencji audio typu Meet me z hasłem użytkownika Wielopoziomowy automatyczny operator bez ograniczeń Skalowalna, elastyczna poczta głosowa Telefony/systemy na VPN bez ograniczeń (z opcją Teleworker) Nagrywanie połączeń Ponadto: Podstawowa kontrola połączeń z urządzeniami mobilnymi Konferencje ad hoc dla 64 uczestników Do 2 zdalnych telefonów/systemów Ponadto: Śledzenie, pomiar usług klienta Nagrywanie połączeń chronione hasłem, wyszukiwanie, odtwarzanie, archiwizacja Sygnalizacja alarmów Raport z działań prawnych IVR – Interactive Voice Response (Interaktywna odpowiedź głosowa) Syntezator mowy Text To Speech Obsługa skryptów Visual Basic PC Wallboard Możliwość dodawania rozwiązań użytkownika – pulpit na urządzeniu mobilnym, konferencje wideo HD, wiadomości błyskawiczne/obecność, eksploracja kalendarza, integracja Outlook i Salesforce Opcje: Receptionist, wielostanowiskowość Dodatkowe opcje: Power User, Office Worker Dodatkowe opcje: Agent, Supervisor Konferencje ad hoc nawet dla 64 uczestników Poczta głosowa i poczta głosowa na Ważne: Istniejące stanowiska klienta, na których wdrożono rozwiązania klienta bez wersji Preferred Edition, należy uaktualnić do wersji Preferred Edition wraz z wersją 8.0. Każda aktualizacja do wersji 8.0, jeśli jest wdrożona wersja Essential Edition, spowoduje utratę całej funkcjonalności rozwiązania użytkownika (z wyjątkiem opcji Receptionist).

22 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 22 Nowe gadżety: one-X® Portal for IP Office Większa personalizacja rozszerza doświadczenie użytkownika Przycisk wyłączenia głosu dla aktywnych połączeń Spójna obecność dzięki kontaktom GoogleTalk Łatwa integracja gadżetów niezależnych producentów np. iGoogle Transfer wiadomości błyskawicznych do rozmowy głosowej Proste adresy URL MyBuddy Zakładki gadżetów i wiele więcej!

23 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 23 IP Office Video Softphone Zawarty w profilach IP Office Power User oraz Teleworker 23 Softphone z point-to-point video Może być kontrolowany przez OneX-portal Wymaga tylko szybkiego połączenia z internetem oraz multimedialnego komputera z mikrofonem i słuchawkami lub głośnikami

24 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 24 Efektywność agentów Customer Service Supervisor Client Browser Supervisor Views Customized statistics via drag-n-drop Historical Reporting Tab Ostrzeżenia i alarmy dla supervisora

25 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 25 Efektywność agentów Customer Service Supervisor PC /Plasma Wallboard W pełni personalizowany ekran Drag and Drop driven interface Statystyki Hunt Group Leader Board – call centre motivational tool Real-Time Graphs Message Board Rebranding –Pasek narzędzi –Company Logo –Background bitmap –Schemat kolorów

26 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 26 Avaya – Confidential Wykorzystujesz współpracę z komórkami? Android oraz iPhone to ponad 70% rynku New Service Pack Status Search Directory Start IM Chat Zarządzanie połączniami konferencyjnymi Geo-Presence Visual Voic Już dostępny dla Android, iPhone

27 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 27 Więcej elastyczności Avaya Flare ® Communicator Soft-client Dostarcza Audio, IM & Presence Apple iPad oraz Microsoft Windows Zestaw funkcji i współdziałanie urządzenia może z czasem wzrosnąć Dostarcza najbardziej elastyczne narzędzia

28 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 28 User Solutions Matrix – Opcje dla elastycznych zasobów Release 8.1 One number – business to cell Call control via smart phone (GUI) or cell phone (* codes) Listen to n/a Outlook /SFDC plug-ins Unified messaging IM, presence Full conference control Flare iPad & Windows n/a Outlook /SFDC plug-ins Unified messaging IM, presence Full conference control Telecommuter mode Video soft phone One number – business to cell Call control via smart phone (GUI) or cell phone (* codes) Listen to IM, presence Full conference control Geo presence Centralized directory Meet me conferencing Outlook /SFDC plug-ins Unified messaging IM, presence Full conference control Flare iPad & Windows Telecommuter mode Video soft phone Essential Preferred Server Essential Preferred Server Essential Preferred Server Essential Preferred Server Mobile Worker Essential Mobile Worker Essential Office Worker Tele- Worker Power User Available on the following Editions: MobileDesktop

29 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 29 IP Office idealny dla małych biur <20 combination card – niska cena wysoka funkcjonalność Imoduły dla P Office 500v2 : COMBINATION CARD 6 DIGITAL PHONES 2 ANALOG PHONES 4 ANALOG TRUNKS 10 VCM CHANNELS POWER FAILURE TRANSFER COMBINATION CARD 6 DIGITAL PHONES 2 ANALOG PHONES 2 BRI* 10 VCM CHANNELS MAXIMUM 2 PER IP OFFICE 500v2

30 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 30 Avaya IP Office 500v2 mała liczba modułów TAKE A LOOK UNDER THE HOOD Range of interface modules: – Base cards 8 Port Digital Station (max. 3) 2 Port Phone Station 8 Port Phone Station 32 Channel VCM Module* (max. 2) 64 Channel VCM Module* (max. 2) 4 port expansion card (max. 1) – does not take daughter card Trunk Daughter cards fit on top of a base card in the same slot – 4 Port Analog Trunk Module – 2 or 4 Port BRI (4 or 8 channels) – Single or Dual PRI ( 8 channels per PRI enabled, other channels are licensed) Combination cards (max 2) : – 6 Digital, 2 Phone, 10 VCM, 2 port BRI – 6 Digital, 2 Phone, 10 VCM, 4 port Analog Trunk - SD card for licensing, Essential Edition and firmware/config files *IP phones also require an IP Endpoint license, 12 licenses included with VCM32/64

31 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 31 IP Office 500 expansion module expansion modules digital: –DS 16, DS 30 z 16 lub 30 portami cyfrowymi, –Długość linii do 1 km –Urządzenia montowane na zewnątrz muszą mieć dodatkowe zabezpieczenia –Obsługa DSS T3 –Limity wykorzystania DSS: –do 8 EU24 lub EU24BL na systema –do 16 BM32 na moduł expansion –Do dwóch jednostek 4450 na system –Phone 16, Phone 30: provide 16 or 30 analog extensions –expansion modules digital: expansion modules analog: – Dwie wersje z 16 lub 30 portami – Wsparcie dla wielu metod MWI – Wsparcie dla max 1 REN – Prezentacja i status rozmowy na każdym porcie – Prezentacja numeru i nazwy

32 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 32 Nasze unikalne wartości Avaya Konstrukcja hybrydowa – IP, cyfrowa, analog lub SIP Bardziej przyjazna środowisku niż konkurenci Brak wentylatorów, części ruchomych, twardych dysków Elastyczność Jedna, modularna platforma – od 5 do 1000 użytkowników HD video komunikacja i conferencing video Wbudowany mostek konferencyjny dla 128 użytkowników Personalizowane aplikacje Portal oparty na przeglądarce www

33 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 33 IP Office – telefony Introduction IP Office platform Sets & wireless solutions Multi-site option System Editions User Productivity Conferencing CTI

34 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 34 Dla wszystkich użytkowników IP Office Telefony DS ora IP w ekonomicznej serii 1400/1600 Avaya 1403/1603 Avaya 1603SWAvaya 1408 / 1608Avaya 1416 / 1616 Proste modele dla podstawowych zastosowań Preferowane modele dla użytkowników często korzystających z telefonów 3 dual LED 3 programowalne przyciski Wyświetlacz dwuwierszowy, 16 znakowy Głośnik full duplex z mikrofonem 3 dual LED 3 programowalne przyciski Wyświetlacz dwuwierszowy, 16 znakowy Głośnik full duplex z mikrofonem Wbudowany dwuportowy przełącznik 8 dual LED 8 programowalnych przycisków Wyświetlacz 3-wierszowy, 24 znakowy Głośnik full duplex z mikrofonem Wbudowany dwuportowy przełącznik Port słuchawek nagłownych 16 dual LED 16 programowalnych przycisków Wyświetlacz 4- wierszowy, 24 znakowy Głośnik full duplex z mikrofonem Wbudowany przełącznik Port słuchawek nagłownych Rozbudowywany o konsole

35 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 35 Profesjonalne telefony z serii 96xx Bogaty wybór telefonów IP i cyfrowych Avaya 9608 / 9611GAvaya 9621G / 9641G High End, Color Screen IP Desk phones supported by IP Office 500v1 and v2 only 8 dual LED buttons / paperless labels Up to 24 programmed buttons Full Duplex Speakerphone USB and GigE (9611) 12 button module support Touch screen, color, GigE phones 10 emulated LED buttons Up to 24 programmed buttons Full Duplex Speakerphone Customizable faceplate Bluetooth and USB (9641G) 12 button module support (9641G) Consumes 40-60% less power than comparable Cisco phones!

36 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 36 Sieciowe rozwiązania Avaya dla SMB Dostarcza niezawodne i bezpieczne połączenia urądzeń ERS dla zdalnych biur 10 oraz 24 port Gig E Gigabit uplinks Support PoE oraz PoE+ modele, działające bez wentylatora routing statyczny Stackowanie do 80 Gig (v5.1) ERS Większe sieci i rdzeń sieci 24 oraz 48 port Gig E Gigabit oraz 10 Gig uplinks Support dla PoE and PoE+ Redundant power Dynamic routing Stackowanie do 384 Gig New! Zero touch IP phone deployments – auto-detect, auto-provision, auto-QoS Automated set up of ERS 3500 with IP Office with a single command! 3-5x more virtual backplane capacity Automatic software and configuration downloads for new units in a stack Industry aligned CLI with robust GUI management

37 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 37 Oferta telefonów konferencyjnych Uzupełnia unikalne rozwiązanie konferencyjne w IP Office Propozycja eleganckich, profesjonalnych telefonów konferencyjnych z Full Duplex Doskonała jakość dźwięku – Dookólne mikrofony i głośniki Dodatkowe mikrofony SIP lub Analog SD Card dla Call Recording – Wymaga Preferred Edition! 37

38 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved DECT R4 Max. 128 base stations, 380 telefonów BS: max 8 simultaneous calls VCM required Compact DECT: max 5 base stations with each max 4 simultaneous calls Portability between Offices WAN IP Ethernet Management Handover Avaya DECT R4 Base Station Extension Twinning Może być sparowany z telefonem biurkowym (Twininng) Funkcje: wskaźnik Voice Mail, połączenia nieodebrane, lista połączeńt, Hold / Mute / Transfer / Conference / Park (programmable). Dostęp do centralnej książki telefonicznej IPO oraz messaging przez AIWS. Czas rozmowy godzin AIWS

39 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 39 Small Community Networking - SCN Desk-to-desk dialing Absent Text Message Anti-Tromboning Busy Lamp Field Call Hold Call Transfer Call Forward Call Paging Distributed Groups Call Pick-up Call Back when Free Camp-on Conference Call recording Dynamic Internal Directory Dial-Ahead DSS soft-key Remote Hot desking Voice Networking pomiędzy IP Office – poprzez linki IP Do 1000 użytkowników w 32 lokalizacjach Centralmy Vmail Centralny Operator Połączone systemy pracują jako jeden. Współdzielą zasoby, przekazują statusy współpracowników. Umożliwiają elastyczność używania trunków, oraz usług. Pomiędzy SCNs: Calling/Connected Line ID Calling/Connected Name Basic Call Setup Call Transfer Call Hold IP Wymaga licencji Multisite

40 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 40 AVAYA IP Office – multisite option: Resilient SCN – Business Continuity Sys B Sys A Huntgroup 1 Huntgroup 2 PSTN AB Jeśli system B zostanie ponownie uruchomiony, administrator systemu przywraca właściwe działanie systemu przez System Status Application (SSA) W przypadku awarii systemu B, System A automatycznie będzie wspierał telefony IP systemu B a także Hunt Groupy Voic Pro przerejestrowuje się do systemu A Licencje wszystkich użytkowników są przenoszone Voic Pro Resilient SCN 40

41 Management tools

42 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 42 IP Office Administration – Manager Aplikacja pracująca w środowisku Windows do programowania jedną lub wieloma lokalizacjami Programowanie dostępne przez LAN, WAN & off-line Chroniony hasłem oraz zdefiniowanymi prawami użytkownika Dziennik nadzoru Monitor alarmów dokumentacja online Wymuszony database back-up dla odzyskania ustawień w przypadku awarii Automated software recovery Remote Feature Activation

43 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 43 System Status Application Zdalne narzędzie diagnostyczne –Umożliwia rozwiązanie większości kłopotów klientów –Redukcja wizyt serwisowych. (komunikacja nawet poprzez połączenie 14.4kb/s dial up modem) Status linii i połączeń w czasie rzeczywistym –Zastępuje aplikację Call Status, jest uzupełniany przez Monitor. –Dostarcza widok zasobów systemu w czasie rzeczywistym (np:. VCM lub porty VM ) –Dostarcza informacji o QoS dla trunków IP (SCN, H.323, SIP) Alarmy, wykorzystanie trunków, historia błędów –Alarmy są zachowywane w IP Office (nie jest potrzebny lokalny PC) –Zdarzenia są zapisywane dla każdego elementu: call/trunk/extension –Uzupełnia alarmy SNMP & Adaptacja systemu do spełniania krytycznych potrzeb firm Szybka identyfikacja i rozwiązywanie sytuacji – nawet zdalnie Korzyść – Niższy koszt obsługi Real-Time Monitor Historia alarmów

44 Microsoft Lync Integration IP Office

45 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 45 Integracja IP Office z MS Lync Zachowuje doświadczenia użytkownika Click-to-call, prezentacja rozmowy, tryb połączenia, obsługa wielu linii Przejście z IM do rozmowy Avaya Logowanie Lync, prosta instalacja Integracja po stronie klienta Brak licencji Lync na głos lub urządzenie Standard Microsoft APIs Dostępny z IP Office Office Worker oraz Power User Multi-platform support Avaya Aura ® CM (phone, computer) CS 1000 (phone, & computer in ACE3.1) IP Office 8.1 (phone mode) Wykorzystuje Avaya ACE 3.x Microsoft Lync Integration

46 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 46 Integracja IP Office z MS Lync Dostarcza podobny widok klienta Lync –Click to Call z listy kontaktów –Okno wyboru pozwalające na funkcje:Release, Hold i odbiór, DTMF, Transfer oraz konferencje –Pop up dla połączeń przychodzących (Answer, Decline) –W pierwszym wydaniu tylko tryb telefoniczny –Połączony Kalendarz oraz status połączeń –Company dial plan and E.164 numbers supported –Wykorzystuje logowanie Lync Client Side Licensing –Lync Server 2010 Standard CAL Proprietary and Confidential © 2010 Avaya Inc. All rights reserved. Conversation Window Pop-up Toast

47 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 47 Integracja IP Office z MS Lync Architektura rozwiązania Avaya IP Office One-X Portal Server TSPI Active Directory Web Services (CSTA) Microsoft Lync 2010 Microsoft Lync Integration for IP Office (Phone Mode) LYNC 1.Microsoft Lync Standard CAL (end User License) required. Avaya TDM or IP Phones Contacts

48 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 48 Integracja IP Office z MS Lync Cecha: Multi-Call Multiple Call Handling (Established Call) Consult Call Swap Call Transfer Call Conference Incoming Call Handling Call Waiting Notification Answer Call Swap call Call Transfer & Conference Call Waiting Conversation Window

49 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 49 Integracja IP Office z MS Lync Dodatkowe cechy –Przejście z IM do Call –Zwiększona odporność –Połączenie telefonów biurkowych mogą być sterowane przez Conversation Window –Uproszczona instalacja Wspierane systemy komunikacyjne: –Avaya Aura CM (Phone and Computer Mode) –CS1000 (Phone ACE 3.0, Computer 3.1) –CS2100 and CUCM (Phone Mode) –IP Office (Phone Mode) Wdrożenie –Lync Server 2010 –Bazujące na BPOS/Office 365 Zobacz próbkę nowej kontroli dla funkcji Wywołanie Avaya Contact List with menu Toast call notification Proprietary and Confidential © 2010 Avaya Inc. All rights reserved.

50 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 50 Prosta instalacja –Brak wymaganych połączeń podczas instalacji Prosta instalacja (lokalnie) –one-X Portal Server address –one-X Portal Username and Password –Dial Plan Wspólne narzędzia debagowania –Single Log file 50

51 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 51 Kluczowe komponenty rozwiązania Avaya ACE Microsoft Lync Integration Dodatkowy klient do Microsoft Lync Wykorzystuje interface Lync do kierowania połączeń głosowych przez Avaya. Dodatek do Communicatora działa w dwóch trybach: –W trybie Computer wykorzystuje narzędzia Avaya UC desktop engine do dostarczenia funkcjonalności soft client. –W trybie Phone wykorzystuje CTI do kontroli telefonu. Tylko ten tryb jest dostępny w IP Office Avaya IP Office one-X Portal Server –Wprowadza integrację pomiędzy MS a Avaya IP Office. Z jednej strony, one-X Portal Server współpracuje z systemem IP Office Communication poprzez interfejs TSPI. Z drugiej strony, one-X Portal udostępnia zestaw interfejsów API, które są wykorzystane przez Avaya IP Office add-in dla Lync w celu ustanowienia połączenia głosowego w Avaya IP Office –System Hybrydowy Avaya dla SMB 51

52 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 52 Key Components of Solution cont... Microsoft Lync Server oraz Microsoft Lync 2010 (client) Dodatek Avaya IP Office buduje w Lync połączenie IM oraz Presence z Lync 2010 client user interface dostarczając komunikację głosową i video. Active Directory –Directory service created by Microsoft for Windows domain networks. Active Directory provides a central location for network administration and security. It authenticates and authorizes all users and computers in a Windows domain type network. For example, when a user logs into a computer that is part of a Windows domain, Active Directory verifies the password and specifies whether the user is a system administrator or normal user. 52

53 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 53 Unified Messaging: MS Exchange 2007 Server Integration Voic Pro może używać Microsoft Exchange 2007 jako Message Store Integruje kontakty poprzez LDAP Wprowadza pop- screen dla połączeń przychodzących 53

54 Competitive Positioning

55 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 55 Konkurencja na rynku Mid Market Uwagi: 1.Porównanie konkurencji jest oparte na wewnętrznych badaniach Avaya 2.Szczegóły analizowanych rozwiąząń są dostępne Avaya Partner portal

56 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 56 Avaya IP Office jest tańszy we wszystkich rozpatrywanych przypadkach Avaya Aura Solution for Midsize Enterprise z opcjami UC jest do 32% tańszy Porównanie cenowe systemów UC Rozwiązania Avaya mają priorytet niższej niż konkurenci ceny * Street price discounts of Avaya and competitor solutions based on Intellicom benchmark study, September 2011

57 © 2011 Avaya Inc. All rights reserved. 57 Avaya IP Office Essential Edition Najlepszy stosunek wartości do ceny IPO Essential Edition UC 320 Small Business Edition 3000Link Pro 160 $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ Wartość Avaya Mobilność dla wszystkich użytkowników dzięki SIP/T1 Skalowanie do 384 użytkowników na jednej platformie Rodzime linie komunikacyjne SIP Programowanie TUI lub Web GUI Wizualna sygnalizacja poczty głosowej Można dodać: Do 2 rozwiązań Remote worker Wsparcie wielostanowiskowości TDM lub IP dla linii komunikacyjnych/telefonów Obsługę DECT Aplikacje UC z uaktualnieniami do Preferred Edition Obszary do wykorzystania: Taniej dla mniej niż 15, ale można rozszerzyć tylko do 24 użytkowników Ograniczone konferencje Potrzebne droższe telefony SPA500, aby wykorzystać pełną funkcjonalność Brak TUI Tylko czyste rozwiązanie IP Play Obszary do wykorzystania: Wymaga oddzielnego serwera PC (dołączony) Tylko czyste rozwiązanie IP Play URL GUI Obsługuje wszystkie aplikacje UC Do obsługi SIP może potrzebować rozwiązań niezależnych producentów Obszary do wykorzystania: Opcjonalne VM i AA, nie dołączone (3 opcje do wyboru) 900 MHZ bezprzewodowe (odpowiednik 3810) Obszary do wykorzystania: Ograniczone skalowanie Skalowanie tylko do 25 na jeden system, 50 w 10 Czyste rozwiązanie IP Play 10 linii SIP + 6 ograniczonych linii analogowych Cena dla 10 użytkowników wynosi 1000 $ Cena dla 25 użytkowników wynosi 2000 $ * Porównanie TYLKO z Essential Edition

58 Dziękuję


Pobierz ppt "Avaya Communication Maciej Domaszewski RRC Poland VAD Avaya."

Podobne prezentacje


Reklamy Google