Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Instalacja programu Wymagane składniki: System Chart

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Instalacja programu Wymagane składniki: System Chart"— Zapis prezentacji:

1 Instalacja programu Wymagane składniki: System Chart
Microsoft SQL Server Desktop Engine 2000 Środowisko .NET Framework ver. 1.1

2 Instalacja wielostanowiskowa
Server SQL Baza danych Wspólna drukarka fiskalna i centrala abonencka Udostępniane katalogi o pełnych prawach dostępu Test komunikacji (wysyłanie wiadomości)

3 Licencjonowanie Charta
30 dni od momentu pierwszego uruchomienia, działa bez jakichkolwiek ograniczeń - DEMO. Licencja zależna jest od wielkości hotelu (liczby pokoi), a nie od ilości stanowisk, na których będzie zainstalowany system CHART: do 30 pokoi (włącznie), pokoi (włącznie), powyżej 75 pokoi. Prawo aktualizacji do 1 roku bezpłatnie.

4 Upgrade z wersji “paradox” do SQL
Procedura upgrade programu CHART: Zainstalować MSDE Uruchomić ponownie komputer Uruchomić serwis SQL Server Uruchomić copytosql.exe Użytkownik 'sa‘, hasło domyślnie puste Wykonać import danych Po zakończeniu importu dokonać aktualizacji wersji sqlowej

5 Upgrade wersji SQL Konfiguracja GLCUpdate Aktualizacja programu
Archiwizacja bazy Wywołanie programem GLCStart

6 Parametry startowe Uruchomienie to polega na wpisaniu w linii poleceń systemu Windows ścieżki do programu, następnie spacji i parametru np. C:\Hotel\hotel.exe /opcja Sethotel Bazysql Cofnietadata Wyczyscbazy Spr Path

7 Konfiguracja programu
Dostęp do konfiguracji Zmiana hasła Instalacja licencji Dane niezbędne do wdrożenia systemu Chart Rodzaje pobytu Drzewo konfiguracyjne

8 Współpraca z centralami abonenckimi
Bezpośrednia z centralami MICROTEL Centralą SLICAN oraz z centralami SLICAN NCT/CCA Rejestratorem CONTEC Centralą PLATAN Centralą MICRONET Centralą ERICSSON (Specjalny grebber) Innymi centralami za pośrednictwem programu Grabber (INNA) Zdalnymi centralami

9 Współpraca z zamkami elektronicznymi
Konfiguracja zamków Inhova Konfiguracja zamków Nexus Konfiguracja zamków Salto Konfiguracja zamków Solitaire Konfiguracja zamków WingCard

10 Współpraca z drukarkami fiskalnymi
Konfiguracja połączenia w CHARCIE Konfiguracja DFSerwisu

11 Wprowadzanie parametrów
Standardy pokoi Pokoje Telefony służbowe Pracownicy (blokowanie, uprawnienia)

12 Diagram Operacje na grafiku Parametryzowanie grafika Filtrowanie
Drukowanie

13 Cenniki Ceny pokoi Ceny posiłków Ceny rozmów telefonicznych

14 Księga rezerwacji Dodawanie nowej rezerwacji Lista rezerwacji
Modyfikowanie i usuwanie rezerwacji Karta rezerwacji Wydruk księgi rezerwacji Usuwanie rezerwacji

15 Rezerwacja grupowa Tworzenie rezerwacji grupowej Tworzenie grup
Modyfikowanie i usuwanie rezerwacji Wyszukiwanie rezerwacji grupowych Przydzielanie rezerwacji do grupy Usuwanie rezerwacji grupowych

16 Księga meldunkowa Realizacja rezerwacji Dodawanie nowego meldunku
Wycena meldunku Modyfikowanie meldunku Wydłużanie meldunku Karta meldunkowa Wymeldowanie

17 Meldowanie większej liczby gości
Meldunek grupowy Liczba miejsc Domeldowanie Meldunek firmowy Rozliczanie Wymeldowanie

18 Żywienie Przydzielanie żywienia podczas rezerwacji i meldunku
Modyfikowanie zaplanowanego żywienia Księga żywienia Zestawienie żywienia Żywienie podczas skracania meldunku

19 Wyliczanie obciążeń przez program
Wybór metody w momencie zameldowania Metody rozliczania za pokój Cennik sezonowy Metody rozliczania wg liczby miejsc Rozliczenie całościowe Rozliczanie żywienia Rabatowanie

20 Konta obciążeń Rodzaje kont Dodawanie Rozliczanie Scalanie
Łączenie i dzielenie Przenoszenie

21 Rozliczanie obciążeń

22 Konta Konta gości Konta pokoi Konta firm Konta odroczone Schowek
Operacje na kontach

23 Wystawianie dokumentów
Zasady fiskalizacji Poprawiania faktur Korekty faktur Anulowanie dokumentów Usuwanie dokumentów

24 Paragony Wystawianie paragonów Paragon do faktury Faktura do paragonu
Anulowanie paragonów Serwisowe usuwanie paragonu

25 Funkcje recepcjonistów
Zmiany hotelowe Zmiana recepcjonisty Zmiana hasła Status hotelu Status room Dostępność obiektu Zestawienie i podgląd pokoju Budzenie Raport dla pokojowych

26 Rozmowy telefoniczne Rozmowy hotelowe Rozmowy służbowe
Rozmowy wszystkie Status room Przeniesienie rozmów Blokowanie telefonów Rozliczanie rozmów

27 Zasoby Rodzaje zasobów Dodawanie zasobów Rezerwowanie zasobów

28 Zestawienia Konfiguracja zestawień Podgląd i wydruk
Zestawienia hotelowe Zestawienia finansowe Eksport danych

29 Archiwum Dodawanie do archiwum Usuwanie z archiwum Przeglądanie
Pozostałe funkcje archiwum

30 Moduł Centrum Wykonywane zadania Konfiguracja Moduł Centrum – klient
Moduł Centrum - serwer

31 Operacje na bazach Tworzenie bazy Usuwanie bazy Odłaczanie bazy
Odtwarzanie bazy Zapytania SQL Automatyczna archiwizacja

32 Współpraca z Gastro POS
Konfiguracja współpracy Kończenie rachunku na kredyt hotelowy Obciążenia z gastronomii na kontach gości w hotelu

33 Współpraca z Gastro Szef
Konfiguracja współpracy Wysyłanie sprzedaży


Pobierz ppt "Instalacja programu Wymagane składniki: System Chart"

Podobne prezentacje


Reklamy Google