Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

KAMPANIA SPOŁECZNA 25.05.2012 – 15.07.2012 ETAP 1 Zaangażowanie emocjonalne Polaków ETAP 1 Zaangażowanie emocjonalne Polaków ETAP 2 Przywitanie gości z.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "KAMPANIA SPOŁECZNA 25.05.2012 – 15.07.2012 ETAP 1 Zaangażowanie emocjonalne Polaków ETAP 1 Zaangażowanie emocjonalne Polaków ETAP 2 Przywitanie gości z."— Zapis prezentacji:

1 KAMPANIA SPOŁECZNA – ETAP 1 Zaangażowanie emocjonalne Polaków ETAP 1 Zaangażowanie emocjonalne Polaków ETAP 2 Przywitanie gości z zagranicy ETAP 2 Przywitanie gości z zagranicy – – 1.07 ETAP 3 Podziękowanie i pozostawienie Polaków w dobrych nastrojach ETAP 3 Podziękowanie i pozostawienie Polaków w dobrych nastrojach 1.07 – 15.07

2 ORGANIZATORZY Kancelaria Prezesa Rady Ministrów Ministerstwo Sportu i Turystyki Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego Narodowe Centrum Kultury Miasto Stołeczne Warszawa PL.2012 PARTNERZY Telewizja Polska Polskie Radio Polskie Koleje Państwowe SA Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Audtostrad Lotnisko Chopina w Warszawie Polskie Linie Lotnicze LOT Centrum Usług Wspólnych ORLEN Euronet Poczta Polska

3 SPOTY TV i SPOT RADIOWY 2 spoty TV – emisja w dniach: o 25 maja – 1 lipca 2012 o 1 lipca – 15 lipca spot radiowy – emisja w dniach: o 25 maja – 8 czerwca 2012 Spoty TV i radiowe emitowane w bezpłatnym czasie antenowym TVP (TVP1, TVP2, TVP Info, TVP Polonia, odziały regionalne) i Polskim Radiu (PR1 i PR3) oraz w Internecie Spoty TV dotarły do 75% widzów TVP powyżej 16 roku życia, czyli ok. 23 mln osób Tematyka spotów: oJesień 2012 – zachęcenie Polaków do zaangażowania się i powitania gości z zagranicy (zgodnie z ideą Wszyscy Jesteśmy Gospodarzami)Jesień 2012 oPodziękowanie – podziękowanie Polakom za wspólny sukces i atmosferę podczas mistrzostwPodziękowanie

4 DZIAŁANIA PR Objazd premiera po miastach gospodarzach Jedynki w dziennikach w dniu startu kampanii (Rz s.A1, DGP s.A2, F s.1, SE s.1, Pl s.1) Konkursy z koszulkami w telewizjach śniadaniowych (980 sztuk) Tekst premiera w prasie zagranicznej ukazał się 1 czerwca 2012 roku w 15 zagranicznych tytułach Konferencje prasowe minister sportu (prezentujące spot, aplikacje mobilne oraz konferencja dla mediów zagranicznych)

5 ATL i BTL Wielka kampania outdoorowa skierowana do gości z zagranicy pod hasłem Feel like at home (m.in. siatka wielkoformatowa na Dworcu Centralnym) Plakaty (m.in. w szkołach i urzędach pocztowych, stacjach paliw, lotniskach, dyskonty, sieci sklepów itp.) Łącznie plakatów Znaczki HOW CAN I HELP YOU i WELCOME (Lotnisko Chopina, PKP Intercity, Straż Miejska, wolontariusze, informacja turystyczna, politycy, media). Łącznie 10 tys. znaczków Ulotki – 500 tys. sztuk (stacje paliw, policja, służba celna, bramki na autostradach, rzecznicy oddziałów GDDKiA) Bankomaty – 3,5 tys. bankomatów sieci Euronet Telebimy (Lotnisko Chopina, autobusy i tramwaje ZTM, Poczta Polska)

6 STRONA INTERNETOWA Każdy obywatel mógł zamówić zestaw gadżetów (plakaty i znaczki) Darmowa dostawa dzięki współpracy z Pocztą Polską Łącznie wysłano 8000 zestawów

7

8 SOCIAL MEDIA Facebook w wersji polskiej jako główny kanał komunikacji online facebook.com/2012WszyscyJestesmyGospodarz ami – ok. 23 tys. fanów (wzrost z niecałych 3 tys. od dnia startu kampanii) facebook.com/2012WszyscyJestesmyGospodarz ami facebook.com/PolishGuide2012 – wersja angielska dla obcokrajowców (blisko 7 tys. fanów) facebook.com/PolishGuide2012 Konkursy z koszulkami na Facebooku WJG TV – produkcja własnych materiałów wideo pokazujących atmosferę EURO 2012 (12 filmów)

9 YOUTUBE W LICZBACH TytułLiczba wyświetleń Premier podsumowuje Euro Premier dla TVP o Euro Polacy Wszyscy byliśmy gospodarzami [SPOT]65657 Rząd kibicuje polskiej reprezentacji Premier: zdamy egzamin z gościnności3211 Premier typuje wynik meczu Polska-Grecja1327 Premier zaprasza włoskich kibiców na Euro Premier o polskiej kadrze na Euro Premier: Feel like at home1652 Polacy Wszyscy jesteśmy gospodarzami [SPOT]58918 Warszawa: pociągiem na Okęcie. Test przed Euro Wrocław odlicza do Euro Pociągiem do Wrocławia. Objazd przed Euro Premier: policja gotowa do Euro Poznań: wizyta na lotnisku Ławica817 Przegląd inwestycji przed Euro Polska gotowa do Euro SUMA TytułLiczba wyświetleń WJG.TV 2012: Finał Euro fiesta kibiców381 WJG.TV 2012: Znani miłośnicy piłki o Euro WJG.TV 2012: Wideo-album kibiców Euro 2012 (Gdańsk)884 WJG.TV 2012: Co kibice lubią w Polsce681 WJG.TV 2012: Mecz Polska-Czechy412 WJG.TV 2012: Tak zagraniczni kibice mówią po polsku WJG.TV 2012: Tak Polacy witają kibiców5449 WJG.TV 2012: Mecz otwarcia Euro WJG.TV 2012: Oceana kibicuje Polsce5252 WJG.TV 2012: Triki z piłką1083 WJG.TV 2012: Odliczanie do Euro WJG.TV 2012: Euro-przesyłki dla kibiców806 Making-of: spot "Polacy Wszyscy jesteśmy gospodarzami"555 SUMA Łącznie wyświetleń

10

11 DZIAŁANIA NIESTANDARDOWE SMS od premiera - z apelem o zaangażowanie się w EURO 2012, serdeczne przywitanie gości i stworzenie fantastycznej atmosfery podczas mistrzostw (współpraca z operatorami: Plus, T-Mobile, Play, Orange) QR kody na materiałach ATL i BTL Przyozdobienie lusterek samochodów ministrów (130 sztuk, reszta rozdana w konkursach) Kibicująca Rada Ministrów – film w samym internecie obejrzało osób

12 EFEKTYWNOŚĆ – nastroje przed mistrzostwami Z badania zrealizowanego w kwietniu 2012 roku przez dom mediowy MEC wynikało, że Polacy spodziewają się po organizacji mistrzostw więcej dobrego niż złego dla kraju i siebie, ale nie zapominają o zagrożeniach i możliwych negatywnych zjawiskach. Powszechne było przekonanie Polaków, że fakt organizowania Euro 2012 będzie miał pozytywny wpływ na Polskę; podzielało ten pogląd 70% Polaków. O tym, że zorganizowanie Euro 2012 przyciągnie do Polski inwestycje zagraniczne i przyspieszy rozwój kraju, było przekonanych około 50% Polaków. Negatywnych zjawisk związanych z przebiegiem Euro 2012 spodziewało się ponad połowa Polaków (54%). Wśród osób deklarujących, że osobiście Czują się gospodarzami Euro 2012 odsetek osób był niski i wynosił 37%.

13 EFEKTYWNOŚĆ – nastroje po mistrzostwach Organizacja EURO 2012 w Polsce zakończyła się sukcesem, o którym mówią dziś zachodnioeuropejskie i polskie media. W ciągu trzech tygodni Turnieju bardzo pozytywnie zmienił się też wizerunek naszego kraju, zarówno w oczach zagranicznych kibiców i turystów, jak i samych Polaków - blisko 90 proc. naszych rodaków było dumnych z tego, jak Polska przygotowała i zorganizowała EURO wynika z badań przeprowadzonych przez PBS po zakończeniu Turnieju. Według badań przeprowadzonych przez PBS atmosferę podczas Mistrzostw oceniło wysoko aż 97 proc. Polaków. Organizację podczas Turnieju bardzo dobrze oceniło 94 proc. osób. W opinii 84,2 proc. z nich organizacja Turnieju przyczyniła się do poprawy bezpieczeństwa i usprawnienia działania służb porządkowych, a 86,3 proc. uznało, że potwierdziła ona, że Polacy są dobrzy w organizacji i zarządzaniu. Blisko 90 proc. naszych rodaków jest dumnych z tego, jak Polska przygotowała i zorganizowała EURO 2012, a 85 proc. uznaje Turniej za sukces. Przede wszystkim ponad 97% Polaków uważa, że byliśmy dobrymi gospodarzami EURO 2012.

14

15

16


Pobierz ppt "KAMPANIA SPOŁECZNA 25.05.2012 – 15.07.2012 ETAP 1 Zaangażowanie emocjonalne Polaków ETAP 1 Zaangażowanie emocjonalne Polaków ETAP 2 Przywitanie gości z."

Podobne prezentacje


Reklamy Google