Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

E-usługi w InPost – usługi pocztowe mogą być innowacyjne, cool i trendy!

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "E-usługi w InPost – usługi pocztowe mogą być innowacyjne, cool i trendy!"— Zapis prezentacji:

1 E-usługi w InPost – usługi pocztowe mogą być innowacyjne, cool i trendy!

2 Po co operatorowi pocztowemu e-usługi? Krótko o InPost Paczkomaty 24/7 Innowacyjne usługi pocztowe Inne e-usługi w InPost E-usługi w InPost – usługi pocztowe mogą być innowacyjne, cool i trendy! E-nnovation, Poznań, września 2010 Rafał Brzoska CEO - InPost

3 Po co operatorowi pocztowemu e-usługi?

4 Listy przychodzą na skrzynki owe ? Listy od osób indywidualnych Listy transakcyjne Przesyłki reklamowe Paczki E-nnovation, Poznań, września 2010

5 Rynek pocztowy w Europie Spadek wolumenu listów o około 5% rocznie Substytucja elektroniczna ( e, e-dokumenty) Rozwój nowych technologii Liberalizacja rynku od 2011 Wzrost dostępu do internetu Wzrost znaczenia e-commerce Nowa generacja użytkowników – heavy-userzy internetu, media społecznościowe E-nnovation, Poznań, września 2010

6

7 Rosnąca rola e-commerce 58.4% Polaków ma dostęp do internetu - internetworldstats.com 18% Polaków w wieku dokonało zakupów w sieci. Średnia UE-27 to 32% a Norwegia ma 63% - Eurostat, za mld PLN – wartość e-commerce w Polsce w 2009 W 2010 wzrost do 15.5 mld PLN e-sklepy (40%) vs aukcje (60%) Nowe możliwości także dla operatorów pocztowych Źródło: SMB E-nnovation, Poznań, września 2010

8 Krótko o InPost

9 Kolportaż druków bezadresowych Lider rynku Usługi pocztowo – kurierskie Największy, niezależny operator pocztowy Usługi finansowe i ubezpieczeniowe Oferty dla klientów biznesowych i indywidualnych Kolportaż druków bezadresowych na Ukrainie Obsługa klientów biznesowych Paczkomaty 24/7 Nadawanie i odbieranie paczek 24/7 Usługi logistyczno- transportowe Procesy logistyczne w obrębie Grupy kapitałowej Integer.pl InMobile oraz CP Telecom Sieć telefonii komórkowej GSM Obsługa Carrefour Mova przez CP Telecom InFlavo Sklepy internetowe na Facebook.com Wsłuchując się w potrzeby klientów i trendy rynkowe E-nnovation, Poznań, września 2010

10 InPost zdobywa pierwsze miejsce na światowym podium Zwycięstwo w międzynarodowym konkursie World Mail Awards 2010 Niekwestionowany lider w kategorii: Wzrost (Growth) Uznanie jury za dynamiczny rozwój na polskim rynku usług pocztowych E-nnovation, Poznań, września 2010

11 Paczkomaty 24/7

12 Rozmiar Liczba skrytek Maksymalne wymiary (w cm) Gabaryt A32 / 358 x 38 x 64 cm Gabaryt B32 / 3319 x 38 x 64 cm Gabaryt C1241 x 38 x 64 cm Paczkomaty 24/7 to system skrytek pocztowych, z których możliwy jest odbiór i nadanie paczek przez 24h/7/ maszyn w 72 miastach. Do końca 2011 będzie 800 maszyn Lokalizacje to głównie stacje benzynowe oraz parkingi całodobowe Usługi dodatkowe: Ubezpieczenie Paczka za pobraniem Przesyłki do 12 kg E-nnovation, Poznań, września 2010

13 Statystyki doręczeń * Dane za październik 2009 – sierpień ,7% paczek dostarczanych dzień po nadaniu 38,4% paczek odbieranych w godzinach 18:00 – 09:00 50% odbieranych w ciągu 6h od momentu włożenia paczki do paczkomatu E-nnovation, Poznań, września 2010

14 E-sklepy mogą sprzedawać w real time Współpraca z jednym z większych Allegrowiczów Otwarcie realnego sklepu z Paczkomaty 24/7 Natychmiastowy odbiór zamówienia ze sklepu internetowego Doskonała okazja na sprzedaż top produktów E-nnovation, Poznań, września 2010

15 Paczkomaty 24/7 na Allegro.pl E-nnovation, Poznań, września 2010

16 Oferta specjalna na e-nnovation 2010 Wypróbuj usługę Nadaj ZA DARMO paczkę do znajomego Załóż konto na paczkomaty.pl do Kod promocyjny to: e-nnovation Otrzymasz w prezencie 5 paczek gabarytu A do wysłania gratis E-nnovation, Poznań, września 2010

17 Innowacyjne usługi pocztowe

18 Zamiast znaczka opłata SMS-em Wygoda – nie trzeba szukać punktu gdzie można kupić znaczek Zakup znaczka 24/7 Bezgotówkowa forma E-nnovation, Poznań, września 2010

19 Ceńmy swój czas Nie masz czasu wysłać listów i stać w kolejkach? Koszty: papier koperta znaczek E-nnovation, Poznań, września 2010

20 Poczta hybrydowa

21

22 Wykorzystanie Augmented Reality E-nnovation, Poznań, września 2010

23 Czy tradycyjne sklepy będą jeszcze potrzebne? - E-nnovation, Poznań, września 2010

24 E-usługi InPost

25 Wsłuchując się w potrzeby klientów i trendy rynkowe Poczta hybrydowa E-faktura i Mobilne płatności MVNO Paczkomaty 24/7 Sklepy na Facebook E-nnovation, Poznań, września 2010

26 Heavy-userzy Facebook wydają więcej w sieci Heavy-userzy Facebook wydają średnio o 40 dolarów więcej niż osoby nie korzystające z FB (comScore, ) 56% użytkowników Facebook zrobiła zakupy online (ForeSee Results, ) 70% konsumentów ma lepszą opinię na temat marki po bezpośrednim kontakcie poprzez nowe media i jest skłonna to większego zaangażowania z tą marką 64% konsumentów lepiej postrzega firmę, gdy któryś z ich znajomych wchodzi w interakcję z marką poprzez nowe media E-nnovation, Poznań, września 2010

27 Friendly Shopping z InFlavo na FB Odpowiedź na rosnącą popularność Facebook oraz przyszłościowego trendu social commerce Kompletna aplikacja do obsługi sklepu internetowego na Facebook Zintegrowana z formami płatności oraz formami dostawy E-nnovation, Poznań, września 2010

28 Wsłuchując się w potrzeby klientów i trendy na rynku Poczta hybrydowa E-faktura i Mobilne płatności MVNO Paczkomaty 24/7 Sklepy na Facebook E-nnovation, Poznań, września 2010

29 Mobilne Płatności – i zmartwienie z głowy! Różne terminy, różne kwoty Ciągle jakieś rachunki i płatności! Jak to ogarnąć i zachować kontrolę lepszą niż Polecenie Zapłaty? E-nnovation, Poznań, września 2010

30 Mobilne Płatności – i wszyscy happy! Jeden formularz wystarczy KORZYŚCI DLA KLIENTA - Elektroniczne, pełnowartościowe faktury do wglądu (eFaktura) - Wszystkie należności w jednym miejscu – panel on-line - Decyzja o terminie płatności po stronie Klienta - System przypomnień smsowych o upływającym terminie zapłaty KORZYŚCI DLA WYSTAWCÓW FAKTUR - Lepsza ściągalność należności - Terminowe realizowanie zobowiązań przez klientów - Obniżenie kosztów wysyłki faktur – eFaktura - Scoring wiarygodności kredytowej klientów E-nnovation, Poznań, września 2010

31 Mobilne Płatności – aplikacja E-nnovation, Poznań, września 2010

32 Poczta Hybrydowa – Wirtualna Poczta dla wygodnych Jestem sekretarką w naszej firmie. 2 razy w tygodniu muszę tam iść. Jak myślę o spędzeniu kolejnych godzin na poczcie to mnie mdli Nadajemy oferty do naszych klientów w dużych ilościach. Gdy blokuję kolejkę na poczcie to ludzie chcą mnie zlinczować E-nnovation, Poznań, września 2010

33 Nie wstając od komputera wysyłaj listy, widokówki, oferty, rachunki... KORZYŚCI DLA KLIENTA INDYWIDUALNEGO - Oszczędność czasu - Zero stresu - Efektywność kosztowa KORZYŚCI DLA FIRM - Obniżenie kosztów usługi pocztowej nawet o 20% - Dostarczanie listów w ciągu 3 dni - Pełne śledzenie przesyłki na każdym etapie - Dzięki 12 centrom dystrybucji E-nnovation, Poznań, września 2010

34 Więcej o nas i ciekawostkach z branży na: E-nnovation, Poznań, września 2010

35 Dziękuję za uwagę Rafał Brzoska CEO InPost E-nnovation, Poznań, września 2010


Pobierz ppt "E-usługi w InPost – usługi pocztowe mogą być innowacyjne, cool i trendy!"

Podobne prezentacje


Reklamy Google