Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center & e-mail.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center & e-mail."— Zapis prezentacji:

1 Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center &

2 Cele i działania Cel Pozyskanie Grupy docelowej Działania Aktywne działania na własnych rekordach bazodanowych w ruchu voice & online: telekomunikacja – kabel – mobile – – marketing i promocja. Wykonywane prace: wdzwanie w rekordy bazodanowe, pozyskane z hurtowni rekordów, ofertowanie, aktualizacja rekordu o pozyskane informacje kluczowe - dane: nazwisko, stanowisko oraz adres do wysłania oferty.

3 Zespół Osoby wchodzące w skład zespołu call center Konsultanci, którzy posiadają doświadczenie branżowe. Lokalizacja: Gdańsk, Warszawa, Kraków. Ofertowane rekordy bazodanowe z uzyskaną zgodą na ofertę handlową pozostają własnością Firmy i jest to jedyne rozwiązanie na rynku.

4 Podobne rozwiązania w innych krajach Świat i podobne rozwiązania - w krajach wysoko rozwiniętych firmy, stosujące podobne rozwiązania, wygenerowały w 2008 roku przychody netto w wysokości $ 460 mln dolarów. Wysokorozwinięty Rynek Yellow Pages (ponad 200 narodowych operatorów) przewiduje do 2013 roku, przychody około $ 3 bilionów dolarów z tej linii biznesu. Polish Yellow & White Pages – telekomunikacja, druk, internet

5 Możliwości Problemy i możliwości. Wydawać się może, że koszt 15- zł netto za jedną godzinę pracy zespołu Call Center do dużo. Jednak tak nie jest, opłata wystarcza zaledwie na częściowe pokrycie kosztów pracy całego zespołu. Klient musi ponieść część ryzyka biznesowego w opłacie podstawowej, warto jednak zauważyć: otrzymanie na własność rekordu bazodanowego zawierającego informacje podstawowe + biznesowe proszę o ofertę handlową za 1,20- zł netto, to duża wartość, gwarantującą zwrot inwestycji, na poziomie 309% wartości zamówienia* *taką mamy wiedzę od Klienta

6 Koncepcja biznesowa Kluczowa technologia Aktywna praca na rekordach bazodanowych w ruchu voice & online: telekomunikacja – kabel – mobile – – marketing i promocja. Wykonywane prace: wdzwanie w rekordy bazodanowe, pozyskane z hurtowni rekordów, ofertowanie, aktualizacja rekordu o pozyskane informacje kluczowe - dane: nazwisko, stanowisko oraz adres do wysłania oferty. Wysyłanie wstępnych ofert HTML do potencjalnych Klientów monitorowanie poczty . Współpraca z infobrokerami w zakresie poszerzenia wiedzy o branży i rynku.

7 Konkurencja Poznając Klienta, poznajemy konkurencję. Szanujemy konkurencję na rynku, jednak pracując z jedną z tych Firm, nigdy nie podejmujemy działań równoległych oraz w terminie do 6 m-cy od zamknięcia współpracy, realizacji kontraktu, zamówienia. Oczywiście są sytuacje, kiedy Klient żąda dłuższego okresu karencji i takie zobowiązania podejmujemy, doliczając 20 % wartości zamówienia netto. Możliwe są każde inne rozwiązania, ponieważ decyzje podejmujemy natychmiast i są one zawsze elastyczne.

8 Plan finansowy Oferta składa się z podstawowych modułów: moduł I: pracochłonność i koszty, cena: 15- zł / 1 godzina pracy, praca zespołu w godzinach 8:00-16:00 moduł II: przekazanie rekordu bazodanowego na własność, cena: 1,20- zł netto Bilingowanie: jeden raz w tygodniu (poniedziałek, za poprzedni tydzień) Razem: ok zł / Abonament 1 m-c* *w zależności od miesiąca

9 Wymagane zasoby Przedstawiamy podstawowe zasoby: –Personel –Technologia –Hurtownia Rekordów Klientów Korporacyjnych –Hurtownia Rekordów Klientów Instytucjonalnych –Hurtownia Numerów Kart SIM –Narzędzia Promocji i Marketingu –Produkty –Usługi –i inne Pozostałe zasoby - tajemnica

10 Źródła ryzyka i możliwości sukcesu Źródło ryzyka dla proponowanego projektu: powolny czas osiągania wyniku ostatecznego, jakim jest grupa rekordów bazodanowych – potencjalny Klient. Przeciwdziałania to interaktywny sposób pracy konsultantów, łączący usługę głosową z online. Innym źródłem ryzyka będzie ilość ok. 25% rekordów, w które w danym momencie nie będzie można się wdzwonić z powodów Zewnętrznych i wewnętrznych niezależnych od Operatora i Polish Yellow Pages. Przeciwdziałania to ustawienie automatu nadzorującego. Szacunkowe obliczenie zysków, nie jest możliwe, jednak z naszej praktyki wynika: Klient zainwestował średnio zł w pakiet teleadresowy i w przeciągu 6 m-cy uzyskał powyżej zł przychodu.

11 Dziękujemy! Polish Yellow Pages Yellbase IQ oddział Gdynia, Polska 1 tel.: , faks.: , .: REGON: , NIP:


Pobierz ppt "Polish Yellow Pages Plan biznesowy Call Center & e-mail."

Podobne prezentacje


Reklamy Google