Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

PORTAL RMA PIERWSZE KROKI

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "PORTAL RMA PIERWSZE KROKI"— Zapis prezentacji:

1 PORTAL RMA PIERWSZE KROKI

2 Zakres prezentacji Zalety portalu Poruszanie się po portalu RMA
Rejestracja naprawy online Sprawdzanie, czy numer seryjny jest objęty gwarancją lub kontraktem serwisowym Adres zwrotny Dane kontaktowe Dane do faktury Szczegóły danego RMA/naprawy Możliwość dodatkowego sprawdzenia szczegółów naprawy Status RMA – sprawdzanie etapu naprawy Sprawdzanie gwarancji oraz kontraktu

3 Zalety portalu Dostęp każdego dnia o dowolnej porze, 24h/7
Tworzenie zgłoszeń do naprawy online Informacje nt. stanu naprawy Monitorowanie przesyłki Dokumenty wysyłki z możliwością wydrukowania Informacje nt. gwarancji oraz kontraktu serwisowego obejmującego Państwa urządzenia Dostępny w kilku językach Dostęp do dokumentacji związanej z danym produktem oraz innych źródeł informacji Zebra Technologies

4 Poruszanie się po portalu RMA
Linki do przydatnych stron Inne przydatne linki oraz informacje Menu funkcji Portalu RMA Menu początkowe, okres ważności hasła oraz data ostatniego zalogowania się do portalu

5 Rejestracja naprawy online
Kliknij „Create New Repair Request” („nowe zgłoszenie”)

6 Dane naprawy Podaj numer seryjny Kliknij „znajdź produkt”
Jeśli podany numer seryjny nie zostanie odnaleziony, wybierz rodzaj produktu z tego menu Powstałe zgłoszenie pojawi się tutaj Wybierz „Problem Area” („typ problemu”) W razie potrzeby kolejnego zgłoszenia, prosimy powtórzyć wymienione kroki. Gdy zostaną zgłoszone wszystkie urządzenia – kliknij „Dalej” Wybierz opis problemu Możliwość doprecyzowania problemu Kliknij „Dalej” Kliknij „dodaj produkt”

7 Sprawdzanie, czy numer seryjny jest objęty gwarancją lub kontraktem serwisowym
Jeśli nie zgadzają się Państwo z rodzajem serwisu sugerowanym automatycznie przez nasz portal, prosimy wybrać „tak” i wybrać prawidłowy typ usługi serwisowej, który powinien obejmować urządzenie. Jeśli wybrana została naprawa kontraktowa, należy podać numer kontraktu Jeśli wybrana została naprawa powtórna, należy podać numer RMA poprzedniej naprawy w polu “Original Job #” Customer Reference # (numer referencyjny klienta): Jeśli mają Państwo swój numer referencyjny, prosimy o jego podanie. Cost of Repair/koszt naprawy: W przypadku standardowych napraw płatnych, wycena dla danego urządzenia zostanie wyświetlona dla klientów z bezpośrednim kontem w Zebra Technologies. Jeśli nie posiadają Państwo takiego konta, wyświetli się wiadomość “Please send your units in to our repair centre. You will be quoted via your service partner once we have received the units.” (prosimy o wysłanie urządzeń do naszego centrum napraw, otrzymają Państwo wycenę naprawy od partnera biznesowego) Na tej stronie można sprawdzić informacje nt. gwarancji/kontraktu Kliknij „dalej”

8 Adres zwrotny Wybierz „Zmień adres” jeśli zajdzie potrzeba zmiany sugerowanego adresu Aby zmienić adres, wybierz pozycję z listy adresów COMPANY NAME W razie potrzeby dodatkowej zmiany adresu, prosimy o jego wprowadzenie ADDRESS Na tej stronie można zweryfikować adres zwrotny, na który zostanie odesłane naprawione urządzenie. W naszej bazie danych wprowadzony jest domyślny adres zwrotny Kliknij „Dalej”

9 Dane kontaktowe Aby podać inną osobę kontaktową, wybierz “Choose from your contacts” Aby podać nową osobę kontaktową, wybierz “Change the contact and enter your changes” Na tej stronie można zweryfikować imię, telefon, fax oraz adres osoby kontaktowej dla danego adresu zwrotnego. Domyślne dane kontaktowe są dobrane w naszej bazie danych na podstawie użytkownika zgłaszającego RMA Kliknij „Dalej”

10 Dane do faktury – naprawy płatne
Jeśli wymienione dane nie są poprawne, wybierz „nie” i kliknij „Dalej”. Skontaktujemy się z Państwem w celu zweryfikowania prawidłowych danych fakturowania. COMPANY NAME ADDRESS COMPANY NAME W tym oknie można zweryfikować dane do faktury Kliknij „Dalej”

11 Potwierdzenie szczegółów RMA
COMPANY NAME ADDRESS CITY 12345 SURNAME NAME Zgłoszenie pojedyńczego urządzenia: Na stronie potwierdzenia szczegółów RMA, sprawdź produkt, adres zwrotny oraz dane kontaktowe Kliknij „Submit RMA” („zgłoś RMA”)

12 Potwierdzenie szczegółów RMA w przypadku więcej niż jednego urządzenia
Zgłoszenie więcej niż jednego urządzenia: Na stronie Podsumowania RMA (rodzaju serwisu/usługi), sprawdź szczegóły wyszstkich wymienionych produktów Jeśli zrezygnują Państwo z wysyłki urządzenia, prosimy wybrać „Usuń” z kolumny Zmodyfikuj dla tego rzędu Aby zmienić rodzaj usługi, prosimy kliknąć „Zmień” oraz wybrać preferowany rodzaj usługi Jeśli wybrana została naprawa kontraktowa, należy zawsze podawać numer kontraktu w odpowiednim polu Jeśli wybrana została naprawa powtórna, należy zawsze podawać numer RMA poprzedniej naprawy w polu “Original Job #” Na stronie potwierdzenia danych adresu zwrotnego, należy najechać kursorem na adres zwrotny oraz adres danych do faktury, aby sprawdzić szczegóły Aby zmienić adres, kontakt lub dane do faktury dla danego rzędu, wybierz „Edit” („Zmień”) oraz wybierz „Use Existing” („Wybierz sugerowane”) lub „Create new” („Stwórz nowe”) i podaj swoje zmiany. Kliknij OK, aby wrócić do strony z adresem zwrotnym/danymi kontaktowymi lub danymi do fakturowania Kliknij „Dalej” , aby przejść do okna potwierdzenia i kliknij „Submit RMA” („zarejestruj RMA”), aby kontynuować.

13 Szczegóły zarejestrowanego RMA
W oknie Job Details („Szczegóły Zgłoszenia”), kliknij Drukuj RMA, aby wydrukować dokument, które należy wysłać wraz z urządzeniem/urządzeniami. Prosimy o wysyłanie urządzeń do naprawy wraz z wydrukowanym dokumentem. COMPANY NAME ADDRESS 1

14 W przypadku więcej niż jednego urządzenia
Dane zgłoszenia RMA W przypadku więcej niż jednego urządzenia Zgłoszenie więcej niż jednego urządzenia– podgląd / drukowanie formularzy RMA: Na stronie zgłoszonych RMA (szczegóły naprawy) : Po zgłoszeniu RMA, będą Państwo mieli możliwość wglądu w szczegóły pierwszego zgłoszonego numeru seryjnego Aby zobaczyć pełny formularz RMA ze wszystkimi numerami seryjnymi – prosimy kliknąć „Print RMA” („Drukuj RMA”). Wytworzy się wówczas formularz RMA ze wszystkimi zarejestrowanymi numerami seryjnymi Jeśli chcieliby Państwo przejrzeć / wydrukować szczegóły każdej ze zgłoszonych napraw oddzielnie Przejdź do “View Repair Status” („podgląd stanu naprawy“) oraz wybierz numer danego RMA – wyświetlą się wówczas szczegóły naprawy Aby wydrukować formularz RMA dla każdego zgłoszenia oddzielnie, powtórz ww. czynności i kliknij „Print RMA” („Drukuj RMA”). Wytworzy się wówczas formularz RMA dla numeru RMA, który został wybrany

15 Wybierz “View Repair Status” („podgląd stanu naprawy“)
Status mojego RMA Wybierz “View Repair Status” („podgląd stanu naprawy“) Wybierz okres Podaj numer RMA, numer seryjny, numer referencyjny użytkownika/klienta bądź numer zamówienia naprawy płatnej Aby przejrzeć RMA zarejestrowane w przeciągu ostatnich 30 dni, kliknij link “View Repair Status” („podgląd stanu naprawy“) dostępny na stronie głównej. Wyniki

16 Sprawdzanie gwarancji oraz kontraktu
Podaj numer seryjny Kliknij „Validate” („Sprawdź”) Wybierz “Validate Warranty / Entitlement” („sprawdź gwarancję / kontrakt)”, aby pojawiły się informacje na temat Państwa urządzeń Wyniki

17 Porady Hasło Nasza polityka ochrony danych zakłada zmianę hasła przynajmniej raz na 90 dni. Prosimy o zmienianie hasła przed upłynięciem okresu podanego w polu “days to expiration” („ilość dni przed wygaśnięciem hasła”) na stronie głównej. Co się stanie w przypadku kliknięcia „nie” podczas rejestracji naprawy Jeśli dane odnośnie rodzaju usługi lub dane do faktury się nie zgadzają i zostało to przez Państwa zaznaczone w portalu, skontaktujemy się z Państwem w celu dodatkowego zweryfikowania naprawy. Niespodziewany błąd / problem W przypadku wystąpienia jakichkolwiek problemów lub niejasności z naszym portalem RMA, prosimy o kontakt z firmą Zebra Technologies. Prosimy o przesłanie na opisu problemu i jego potencjalnego podłoża oraz pliku graficznego/zdjęcia przedstawiającego problem (o ile byłaby taka możliwość).

18 Kontakt z Zebra Technologies
Dział wsparcia klienta: WebPages Online RMA – Global page (all regions) https://www.zebra.com/us/en/support-downloads/request-repair/online-rma-emea.html Online RMA - Europe, Middle East & Africa https://emearma.symbol.com/RMAPortal/Login.aspx

19 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "PORTAL RMA PIERWSZE KROKI"

Podobne prezentacje


Reklamy Google