Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Turystyka biznesowa Turystyka motywacyjna. Formy turystyki biznesowej indywidualne podróże służbowe turystyka targowa (wystawowa) turystyka korporacyjna.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Turystyka biznesowa Turystyka motywacyjna. Formy turystyki biznesowej indywidualne podróże służbowe turystyka targowa (wystawowa) turystyka korporacyjna."— Zapis prezentacji:

1 Turystyka biznesowa Turystyka motywacyjna

2 Formy turystyki biznesowej indywidualne podróże służbowe turystyka targowa (wystawowa) turystyka korporacyjna turystyka konferencyjno – kongresowa turystyka motywacyjna....

3 Turystyka motywacyjna (ang. incentive travel) – podróże pracowników opłacane przez pracodawcę w ramach nagrody za realizację określonych zadań, za szczególne osiągnięcia lub jako zachęta na przyszłość. Incentive – zachęta, motywacja, bodziec

4 -Najczęściej poza sezonem - luksusowe, do atrakcyjnych miejsc -Korzystają z nich raczej duże przedsiębiorstwa - przeważnie grupowe -Jest to motywator niematerialny -Skuteczniejsze niż ich równowartość w postaci premii pieniężnej. Cechy wyjazdów incentive

5 motywacja Niezapomniane wrażenia regeneracja integracja Poznanie siebie motywacja integracja poznanie siebie regeneracja niezapomniane wrażenia kreatywność

6 Korzyści dla przedsiębiorstwa - integracja pracowników -łatwiejsza komunikacja pracowników oraz pracowników z kierownictwem firmy, - zaangażowanie i przywiązanie pracownika do organizacji, - większa identyfikacja pracownika z organizacją, - kształtowanie i wzrost lojalności pracowników, - łatwiejsze kierowanie zespołem, - zwiększenie entuzjazmu pracowników,

7 4. Korzyści wyjazdów incentive dla pracowników: - Lojalność wobec firmy - większe zaangażowanie podczas pracy - budowa wizerunku firmy jako przyjaznej i „dobrej”. - produktywność i efektywność - wypoczynek i regeneracja sił -chęc samorealizacji - status i prestiż -Motywacja: - motywacja fizyczna (odpoczynek,sport itp.), - motywacja kulturowa (chęć pozna-wania odmiennych kultur), - motywacje interpersonalne (możli-wość poznania nowych ludzi i zamie-rania przyjaźni),

8 Ważne kwestie Po co to robimy? Kogo wyślemy na wyjazd? Gdzie wyślemy grupę? Jaką formę będzie miał wyjazd? Z kim zorganizujemy wyjazd? Czy wydatek na wyjazd nam się zwróci?.

9 Formy wyjazdów motywacyjnych - Wynagradzający, motywujący - Mający na celu umocnienie pracy zespołowej, lepsze kontakty między współpraownikami -Pokonujący słabe strony, wzmacniający kreatywność -Motywująco – edukacyjny

10 -budowa szałasów na wyspach Bahama -gaszenie pożarów na Manhatanie -wyrobienie prawa jazdy na tramwaj -taniec w grobie faraona w Egipcie -obiad z kanibalami na wyspach Fidżi -śniadanie w Singapurze w towarzystwie goryla -wspólna kąpiel z aligatorami w Australii, a następnie przyrządzanie szaszłyków z mięsa tych zwierząt - rejs lodołamaczem i kolacja w igloo w Finlandii Eksremalne wyjazdy motywacyjne

11


Pobierz ppt "Turystyka biznesowa Turystyka motywacyjna. Formy turystyki biznesowej indywidualne podróże służbowe turystyka targowa (wystawowa) turystyka korporacyjna."

Podobne prezentacje


Reklamy Google