Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Procesy informacyjne w zarządzaniu. Zarządzanie relacjami z klientem Struktura organizacyjna Odwzorowanie przepływu towarów i usług Procesy komunikacji.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Procesy informacyjne w zarządzaniu. Zarządzanie relacjami z klientem Struktura organizacyjna Odwzorowanie przepływu towarów i usług Procesy komunikacji."— Zapis prezentacji:

1 Procesy informacyjne w zarządzaniu

2 Zarządzanie relacjami z klientem Struktura organizacyjna Odwzorowanie przepływu towarów i usług Procesy komunikacji z klientami Informacje o klientach

3 Struktura organizacyjna Podział na jednostki organizacyjne Kierowanie Obsługa klientówMagazyn towarów, usług

4 Odwzorowanie przepływu towarów i usług Tabela danych Klienci kupują towary i usługi o określonej wartości w sklepie, Za każdy towar lub usługę klient otrzymuje punkty promocyjne, Klient może zamówić transport do miasta zamieszkania

5 Procesy komunikacji z klientami Formularz transakcja zakupu, który zawiera wszystkie pola tabeli przepływ towarów i usług, Kwerenda suma punktów promocji, Kwerenda suma punktów promocji,która posiada parametr klient

6 Informacje o klientach Informacja o klientach, którzy zakupili towary i usługi za które otrzymali punkty promocyjne w przedziale zadanym przez parametry [minimum] oraz [maksimum], co przedstawia formuła: [minimum] < punkty promocyjne < [maksimum] Informacje o klientach uporządkowane od największej wartości sprzedaży do najmniejszej


Pobierz ppt "Procesy informacyjne w zarządzaniu. Zarządzanie relacjami z klientem Struktura organizacyjna Odwzorowanie przepływu towarów i usług Procesy komunikacji."

Podobne prezentacje


Reklamy Google