Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Kompleksowy system obsługi klienta i sprzedaży biletów oraz kontroli dostępu na przykładzie MTP.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Kompleksowy system obsługi klienta i sprzedaży biletów oraz kontroli dostępu na przykładzie MTP."— Zapis prezentacji:

1 Kompleksowy system obsługi klienta i sprzedaży biletów oraz kontroli dostępu na przykładzie MTP

2 Pracownicy (stali, czasowi, praktykanci) Firmy zewnętrzne (najemcy, usługodawcy jednorazowi, stali, jednorazowe spotkania) Wystawcy (posiadający stoisko, organizatorzy konferencji, prelegenci) Zwiedzający (indywidualni, grupowi, VIP, uczestnicy niezależnych konferencji) Dziennikarze Obsługiwane podmioty Pojazdy

3 Wydarzenia/ imprezy Montażu Okres pomiędzy wydarzeniami Demontażu Obsługiwane okresy Możliwość trwania kilku imprez jednocześnie i wzajemnego przenikania okresów

4 Portal kliencki Kontrola wstępu i dostępu do pomieszczeń System sprzedaży biletów i obsługi klienta

5

6 Karta RFID w standardzie MIFARE Bilet papierowy (wydruk termiczny, termotransferowy, laserowy, z drukarni) E-mail (MHT) Rodzaje dokumentów wejściowych Strona www (z konwersją do wydruku na drukarce) Sms/mms (z mechanizmem wysyłania na komórkę) Vouchery (wymieniane w kasach na właściwe bilety wstępu)

7 Stanowisko komputerowe Czytnik kodów kreskowych 1D, 2D i kart MIFARE Drukarka termiczna do biletów 65 Stacjonarnych Punktów Obsługi Klienta Drukarka laserowa do faktur i biletów Drukarka fiskalna Terminal płatniczy

8 Przyjazny interfejs aplikacji internetowej 4 wersje językowe Możliwość sprawnej i szybkiej obsługi jedynie za pomocą klawiatury

9 Możliwość przeprowadzania wielu imprez w tym samym czasie Definiowanie dowolnej ilości nakładających się na siebie okresów dla danej imprezy: sprzedaży internetowej, sprzedaży kart, sprzedaży biletów, montażu stoisk demontażu stoisk

10 Możliwość definiowania dowolnej ilości obszarów – ujętych w strukturę drzewa pod kątem dostępności dla poszczególnych osób Obszary definiowane z określoną ilością miejsc lub bez, oraz z funkcją sprawdzania wyjścia (ponowne wejście po zczytaniu dokumentu na wyjściu) lub niesprawdzania wyjścia (możliwe wejście wielokrotne)

11 Definiowanie kierunku pracy kołowrotów i mobilnych punktów kontroli jako wejściowych lub wyjściowych oraz przypisywanie ich do konkretnego obszaru dostępu

12 Definiowanie około 20 różnych szablonów dokumentów wstępu dla danej imprezy: Biletów, kart, zaproszeń, voucherów Biletów jednorazowych, normalnych, ulgowych, na całe wydarzenie, jednodniowych, dwudniowych itp. Definiowanie atrybutów drukowanych dla danego typu biletu oraz obszarów dostępu

13 Definiowanie dowolnego szablonu ankiety dla każdej imprezy Ankieta, wypełniona przed kasą - jako voucher upoważniający do zakupu tańszego biletu Możliwość generowania Grup ankiet – specyficznej ankiety dla określonej liczby uczestników

14 Asortyment biletów do sprzedaży dla osób rejestrujących się za pomocą ankiety Sprzedaż i drukowanie ilości biletów zdefiniowanych przez ankietę (najczęściej 1 ankieta – 1 bilet)

15 Asortyment biletów normalnych do sprzedaży bez wypełniania ankiety Sprzedaż dowolnej ilości biletów na dane wydarzenie

16 Liczba zwiedzających na wydarzenie – do 100 tys. osób Liczba zwiedzających w ciągu jednego dnia – do 50 tys. osób Ilość sprzedawanych biletów wstępu – do 500 tys. rocznie Statystyczna wydajność systemu Ilość innych dokumentów wstępu – do 200 tys. rocznie Ilość osób rejestrujących się przez Internet – do 10 tys. osób na wydarzenie

17 Pełna rejestracja (wpisanie imienia, nazwiska, firmy, wczytanie numeru ankiety, wydrukowanie biletu z danymi osobowymi, przyjęcie płatności) - 2 min. Rejestracja uproszczona (wczytanie kodu vouchera/ankiety, wydrukowanie biletu bez danych osobowych, przyjęcie płatności) - 1 min. Obsługa masowa (żadnej rejestracji, jeden rodzaj biletu, przyjęcie płatności, okrągłe sumy) – 0,5 min. Wydajność punktów kasowych (max. czas obsługi klienta)

18 Portal kliencki

19 Możliwość zgłoszenia chęci udziału w targach poprzez generowanie voucherów, ankiet rejestracyjnych Autoryzowany dostęp on-line do chronionej informacji portalu MTP Możliwość zakupu dokumentów wstępu – biletu z płatnością definitywną Tworzenie i aktualizacja kont użytkowników

20 Każda ankieta opatrzona jest unikalnym kodem Wypełnianie i drukowanie ankiety rejestracyjnej na wybraną imprezę

21 Możliwość wyboru rodzaju biletu na dane wydarzenie Zakup biletu wstępu na imprezę następuje po uprzednim wypełnieniu ankiety Możliwość płatności za pomocą przelewu on- line lub karty płatniczej

22 Po dokonaniu płatności klient może wydrukować bilet wstępu w formacie pdf. lub png. lub wypełnioną przez siebie ankietę

23 Kontrola wstępu i dostępu do pomieszczeń

24 26 kołowrotów dwukierunkowych ze sprawdzarkami biletowymi wejścia/wyjścia 6 bramek inwalidzkich ze sprawdzarkami biletowymi 14 mobilnych czytników 6 bram wjazdowych dwuskrzydłowych 6 mobilnych czytników z przenośną drukarką Elementy systemu kontroli biletów System kontroli dostępu do pomieszczeń dla pracowników i obsługi

25 Wejścia dla odwiedzających Wjazd dla pojazdów

26 na wejściach i wyjściach na wjazdach i wyjazdach wejścia do pomieszczeń (np. na konferencje lub do pomieszczeń zamkniętych) wejścia do budynków (recepcje) Kontrola uprawnień wstępu:

27 Każdym fakcie wejścia/wyjścia osoby, gdy obowiązują dokumenty wstępu Każdym fakcie wjazdu/wyjazdu pojazdu, gdy obowiązują dokumenty wstępu Każdym przejściu/przejeździe przez punkt kontroli, gdy nie obowiązują dokumenty wstępu Gromadzenie informacji przez system kontroli o:

28 Zapewnia kontrolę limitów pojemnościowych dotyczących sal konferencyjnych, wydarzeń i pojemności terenu Zapewnia kontrolę płynności oraz czasu przebywania osób lub pojazdów w wyznaczonych strefach kontroli Zapewnia kontrolę, aktywowanie i deaktywację przepustek dla osób umówionych na spotkanie w określonej strefie kontroli Ogranicza możliwość poruszania się między strefami do określonej ścieżki zwiedzania System kontroli:

29


Pobierz ppt "Kompleksowy system obsługi klienta i sprzedaży biletów oraz kontroli dostępu na przykładzie MTP."

Podobne prezentacje


Reklamy Google