Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Czytelnictwo klas IV – VI Szkoły Podstawowej Zespołu szkół im. St. Staszica w Wysokiem "Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Czytelnictwo klas IV – VI Szkoły Podstawowej Zespołu szkół im. St. Staszica w Wysokiem "Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość."— Zapis prezentacji:

1 Czytelnictwo klas IV – VI Szkoły Podstawowej Zespołu szkół im. St. Staszica w Wysokiem "Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość wymyśliła." Wisława Szymborska

2 Przeprowadzone przez nas badania ankietowe miały na celu sprawdzenie poziomu czytelnictwa wśród uczniów klas IV-VI Ankieta była anonimowa. Przebadaliśmy 61 uczniów – 30 chłopców i 31 dziewczyn.

3 Czy lubisz czytać książki?

4 Jaką formę książki preferujesz?

5 Ile książek czytasz rocznie?

6 Tytuły dwóch ostatnio przeczytanych książek : LPTytuł książkiLiczba wskazań 1 Bracia Lwie Serce 17 2 Przygody Tomka Sawyera 15 3 Tajemniczy Ogród 13 4 Chłopcy z Placu Broni 10 5 Opowieść z Narnii. Lew, Czarownica i Stara Szafa 8 6 Bajki robotów. 7 7 Baśnie Andersena 6 8 Baśnie Braci Grimm 5 9 Dzieci z Bullerbyn 4

7 Jakie książki lubisz czytać najbardziej? INNE: naukowe, bajki, o samochodach i rolnictwie, horrory

8 Co jest dla Ciebie najważniejsze w czytanej lekturze? Najmniej ważna Trochę ważnaBardzo ważna OBJĘTOŚĆ INTERESUJĄCA AKCJA CIEKAWI BOHATEROWIE WIELOWĄTKOWOŚĆ 16288

9 Co robisz w wolnym czasie?  Czytam książki – 22  Gram w piłkę – 18  Gram na komputerze - 12  Bawię się na dworze - 7  Jeżdżę na rowerze – 5  Oglądam telewizję – 5  Uprawiam sport – 2  Jeżdżę na traktorze - 2  Spaceruję, maluję, śpiewam

10 Dziękujemy za uwagę! Autorzy: Aleksandra Żyśko, Kamila Małek, Aleksandra Krzywoń


Pobierz ppt "Czytelnictwo klas IV – VI Szkoły Podstawowej Zespołu szkół im. St. Staszica w Wysokiem "Czytanie książek to najpiękniejsza zabawa, jaką sobie ludzkość."

Podobne prezentacje


Reklamy Google