Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Windows Phone 7. Plan prezentacji  Podstawowe informacje o Windows Phone  Platforma programistyczna  Demo.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Windows Phone 7. Plan prezentacji  Podstawowe informacje o Windows Phone  Platforma programistyczna  Demo."— Zapis prezentacji:

1 Windows Phone 7

2 Plan prezentacji  Podstawowe informacje o Windows Phone  Platforma programistyczna  Demo

3 Windows Phone 7  Następca Windows Mobile firmy Microsoft  Wydany pod koniec 2010 roku  Początkowo Windows Phone 7 Series  Nowe podejście  Brak kompatybilności wstecz z WM  Nowoczesny design  Zamknięty, własnościowy system operacyjny oparty na jądrze Windows CE

4 Podstawowe cechy  Ekran pojemnościowy  Menu Start  Centralny sklep – Windows Phone Marketplace  Wymagane konto LiveID  Ograniczona wielozadaniowość

5 Podstawowe cechy cd.  Tylko kod zarządzany – C# lub Visual Basic  Wbudowana przeglądarka Internet Explorer 9 (wsparcie dla HTML5)  Zintegrowany z systemem Facebook, Twitter oraz Windows Live  Ujednolicony zestaw fizycznych przycisków  Opcjonalna fizyczna klawiatura

6 Standaryzacja sprzętu  Procesor przynajmniej 0,8 GHz  Co namniej 256 MB pamięci RAM i 8 GB pamięci flash  GPU ze wsparciem DirectX 9  Aparat 5 Mpix z lampą błyskową  GPS, przyspieszeniomierz, kompas, radio FM, karta WiFi  Czujnik zbliżeniowy oraz czujnik światła

7 Wyświetlacz  Rozdzielczość 800x480  Wymagany ekran z obsługą przynajmniej czterech punktów jednoczesnego dotyku  Przewidziana rozdzielczość 480×320 dla urządzeń niskobudżetowych  Możliwe większe rozdzielczości w przyszłości

8 Wersje Windows Phone  Windows Phone 7.0   “NoDo”   Windows Phone 7.5 “Mango”  Tak naprawdę 7.1    Windows Phone 7.x “Tango“  Windows Phone 8 “Apollo“

9 Architektura systemu  Brak wsparcia kodu natywnego  Aplikacje pracujące w izolowanym środowisku  Brak bezpośredniej komunikacji między aplikacjami  Launchers & Choosers  Tylko jedna aplikacja na pierwszym planie

10 Wielozadaniowość  Stos aplikacji  Tombstoning  Fast Application Switching  Agenci pracujący w tle  Agenci okresowi  Agenci idle  Inni  Powiadomienia push

11 Marketplace  Centralny sklep  Ponad 75 tysięcy aplikacji  Certyfikacja każdej aplikacji  Podział zysków:  Dostępny z poziomu aplikacji na telefonie, Zune oraz przez www  Zewnętrzne źródła dla telefonów odblokowanych

12 Metro  Przejrzystość i intuicyjność  Interfejs dotykowy na pierwszym planie  Nacisk na typografię

13 Personalizacja systemu  Mocno ograniczona  Kolory motywu  Ciemny oraz jasny motyw  Menu Start  Tapeta i ekran blokowania

14 Menu Start i Huby  Żywe kafelki  Automatyczna agregacja treści  Media społecznościowe  Integracja  Szybki dostęp

15 Chmura i inne usługi  Xbox Live  Skydrive  Mapy  Wyszukiwarka Bing  Powiadomienia push

16 Platforma programistyczna  C#(VB) i XAML  Platforma programistyczna  Visual Studio 2010 Express for Windows Phone (Visual Studio 2010)  Windows Phone Emulator  Expression Blend for Windows Phone  XNA Game Studio 4.0  Silverlight .NET Framework 4

17 Emulator  Wymaga DirectX 10  Cechy  Szybki  Możliwość symulacji akcelometru, żyroskopu, lokalizacji  Tworzenie zrzutów ekranu  Pewne ograniczenia

18 Koncepcja strony  Strona opisana przez XAML  Nawigacja  Przycisk wstecz  Przekazywanie parametrów  Ciąg zapytania  Stan aplikacji

19 Koncepcja strony  Strona opisana przez XAML  Nawigacja  Przycisk wstecz  Przekazywanie parametrów  Ciąg zapytania  Stan aplikacji

20 Silverlight vs XNA  Silverlight jako narzędzie do tworzenia aplikacji  Zdarzenia kontra pętla gry  Xna – gry  Koegzystencja

21 Isolated Storage  Brak bezpośredniego dostępu do systemu plików  Zwiększone bezpieczeństwo  Izolacja danych i ustawień aplikacji  Łatwość implementacji

22 Budowa aplikacji  AppManifest.xaml  AssemblyInfo.cs  WMAppManifest.xaml  References  App.xaml  App.xaml.cs  ApplicationIcon.png  Background.png  SplashScreenImage.jpg  MainPage.xaml  MainPage.xaml.cs

23 Właściwości projektu

24 Plik WMAppManifest.xml

25 Metody programowe i deklaratywne

26 Data Binding  Typy:  OneWay  TwoWay  OneTime  MVVM  Model View ViewModel

27 Cykl życia aplikacji Menu start/ Lista aplikacji Start/Launcher s/ Choosers Back/ Pierwsza strona Deactivated Activated Closing Launching Tombstoned Running Dormant

28 Demo

29 Geek Club

30 Dziękujemy za uwagę! Pytania?


Pobierz ppt "Windows Phone 7. Plan prezentacji  Podstawowe informacje o Windows Phone  Platforma programistyczna  Demo."

Podobne prezentacje


Reklamy Google