Prezentacja na temat: "Wycieczka do Ochotnicy Górnej „Żyjemy obok siebie, zacznijmy żyć razem”"— Zapis prezentacji:

1 Wycieczka do Ochotnicy Górnej „Żyjemy obok siebie, zacznijmy żyć razem”

2 Dzień I Po przyjeździe do Ochotnicy Pani Ewelina rozdała nam klucze do naszych pokoi, rozpakowaliśmy się, po czym poszliśmy na obiad. Po biedzie mieliśmy zajęcia z panią psycholog. Po zajęciach poszliśmy zjeść kolacje, a po kolacji odbyły się godzinne zajęcia. Po zajęciach wszyscy poszliśmy do swoich pokoi.

3 Dzień II Po śniadaniu, poszliśmy na wycieczkę do muzeum gdzie m.in. były szczątki samolotu. Właściciel muzeum opowiadał nam o historii tej wsi za czasów II wojny światowej. W drodze powrotnej z muzeum, wstąpiliśmy do sklepu. Gdy już doszliśmy do ośrodka mieliśmy czas dla siebie. Potem zjedliśmy obiad i udaliśmy się na zajęcia, po nich zjedliśmy kolacje i znów mieliśmy następne godzinne warsztaty. Po całym dniu odbyła się dyskoteka.

4 Dzień III Zjadłszy śniadanie zaczęły się zajęcia, a po nich mieliśmy obiad. Niedługo po tym, udaliśmy się na długi spacer po Ochotnicy. W czasie przechadzki weszliśmy do sklepu. Gdy wróciliśmy do ośrodka, od razu poszliśmy na zajęcia. Potem zjedliśmy kolacje i poszliśmy spać

5 Dzień IV W tym dniu mieliśmy więcej czasu wolnego, który był przeznaczony na odrabianie zadań i uczenie się trenów na pamięć. Po obiedzie mieliśmy krótkie zajęcia, a w ramach kolacji mieliśmy ognisko. A wieczorem chłopcy urządzili dyskotekę.

6 Dzień V To był ostatni dzień naszego pobytu w Ochotnicy Górnej. Po śniadaniu poszliśmy pakować nasze rzeczy. Na koniec miały się odbyć ostanie pożegnalne zajęcia z Panią psycholog. Podziękowaliśmy jej za cierpliwość do nas i trud jaki włożyła w przygotowanie tych wszystkich materiałów. Ostatni raz zagraliśmy w „Mafię”, która była hitem całego wyjazdu. Po tym zabraliśmy swoje rzeczy i odjechaliśmy do domu.

7 Wykonały: Magdalena Śledziowska Klaudia Filipowska Izabela Gęslicka

Pobierz ppt "Wycieczka do Ochotnicy Górnej „Żyjemy obok siebie, zacznijmy żyć razem”"