Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Wizja stworzyć najbardziej profesjonalny w Polsce i rozpoznawalny w całej Europie cykl zawodów CrossFit (typu Throwdowns) dla drużyn 2+2.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Wizja stworzyć najbardziej profesjonalny w Polsce i rozpoznawalny w całej Europie cykl zawodów CrossFit (typu Throwdowns) dla drużyn 2+2."— Zapis prezentacji:

1

2 Wizja stworzyć najbardziej profesjonalny w Polsce i rozpoznawalny w całej Europie cykl zawodów CrossFit (typu Throwdowns) dla drużyn 2+2

3 Dlaczego warto zapoznać się z poniższą ofertą i rozpocząć z nami współpracę?

4 1) będziesz kojarzony z najdynamiczniej rozwijającym się nurtem sport & fitness na świecie: - w 2011 roku w ogólnoświatowych eliminacjach do igrzysk CrossFit Games startowało ludzi, a w w 2005 roku było 6 afiliowanych siłowni CrossFit, a w 2013 już

5 2) wejdziesz do najbardziej zintegrowanego, w skali globalnej, fitnessowego community - CrossFit bowiem to przede wszystkim ludzie, dla których wszechstronna sprawność fizyczna oraz dobre samopoczucie są jednymi z najważniejszych wartości w życiu 3) przerzucasz na nas odpowiedzialność za to, żeby Liga była znakomitą wizytówką Twojej firmy - wszystkie nasze działania promocyjne i organizacyjne skoncentrujemy na tym, żeby osiągnąć ten cel

6 Projekt „HESTreZ Throwdowns” jako kontynuacja zawodów, które zorganizowaliśmy w listopadzie 2013

7 -udało się zaprosić 10 czołowych drużyn z Europy (m.in. najlepszą drużynę w Europie - Reebok CrossFit Nordic); -transmisję online z zawodów obejrzało osób; - na zawody przybyło 1000 osób (wszystkie bilety rozeszły się w jeden dzień); -o zawodach pisały najlepsze i najpoczytniejsze media dot. fitness w Polsce (sfd.pl, Men’s Health, kif.pl, fit.pl); Reebok HESTreZ Team Invitational – listopad 2013 (pierwsze międzynaro dowe zawody w Polsce)

8 HESTreZ Throwdowns = pięć turniejów w różnych miastach Polski

9 Do każdego z turniejów w ramach HESTreZ Throwdowns odbędą się eliminacje. Będą miały formułę OPEN i będą się odbywały, poprzez wykorzystanie najpopularn iejszego w Europie systemu WOD- cast (umożliwiającego rejestrację drużyn oraz śl edzenie wyników). W eliminacjach mogą uczestniczyć drużyny z całej Europy.

10 Gdzie odbędą się turnieje i jaki będzie ich zasięg?

11 Czerwiec Wroclaw – Pergola/Hala Stulecia – 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju we Wrocławiu najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju osób obejrzy turniej na żywo osób obejrzy turniej online

12 Lipiec Januszkowice – wakepark (centrum HESTreZ) 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju; najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju; 500 ludzi obejrzy turniej na żywo; ludzi obejrzy turniej online

13 Sierpień Stronie Śląskie - jeziora 100 drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju; najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju; osób obejrzy turniej na żywo; osób obejrzy turniej online;

14 Wrzesień Sopot drużyn weźmie udział w eliminacjach do turnieju; najlepszych drużyn weźmie udział w turnieju; osób obejrzy turniej na żywo; osób obejrzy turniej online

15 Listopad - Wrocław - Hala Orbita – 20 najlepszych drużyn z Polski i Europy! osób obejrzy finał na żywo; osób obejrzy finał online

16 Jakie formy współpracy oferujemy i co zyskujesz decydując się na poszczególne pakiety?

17 SPONSOR GŁÓWNY JEDNEGO Z EVENTÓW (maksymalnie 3 sponsorów głównych) PARTNER JEDNEGO Z EVENTÓW (maksymalnie 10 partnerów) FUNDATOR NAGRÓD PODCZAS JEDNEGO Z EVENTÓW (bez ograniczeń w ilości fundatorów nagród)

18 Promocja w internecie Strona - informacje na temat ligi, organizatora, Partnerów oraz samego Crossfit YouTube - videoblog projektu (filmiki z przygotowań drużyny Reebok Hestrez Team do ligi, wywiady z organizatorami i przedstawicielami Partnerów itp.) Facebook - posty związane z projektem oraz drużyną Reebok Hestrez Team Twitter - newsy związane z projektem Instagram - zdjęcia z przygotowań Reebok Hestrez Team do Ligi i z organizacji Ligi Powołaliśmy specjalny 5osobowy zespół, którego zadaniem będzie robienie szumu na wszystkich powyższych kanałach, codziennie przez cały okres trwania projektu (marzec - listopad). Zespół ten będzie współpracował też z przedstawicielami Partnera, odpowiedzialnymi za socialmedia

19 Sponsor główny PartnerFundator nagród Strona – duży banner z przekierowaniem do strony sponsora + Strona – duży banner z przekierowaniem do strony sponsora + Strona – duży banner z przekierowaniem do strony partnera + Strona – informacja o fundatorach nagród z przekierowaniem na stronę sponsora + Facebook – 1 post o sponsorze tygodniowo w okresie od kwietnia do grudnia Facebook – 1 post o sponsorze miesięcznie w okresie od kwietnia do grudnia PROMOCJA W INTERNECIE

20 Sponsor główny PartnerFundator nagród Facebook – 1 post o fundatorze nagród przed zawodami, na które przeznacza nagrody + YouTube – informacja o sponsorze w materiale filmowym promującym poszczególne zawody + YouTube – informacja o sponsorze w materiale filmowym z relacją z poszczególnych zawodów + Twitter – 1 news o sponsorze tygodniowo + Twitter – 1 news o sponsorze miesięcznie + PROMOCJA W INTERNECIE

21 Sponsor główny PartnerFundator nagród Portale internetowe o tematyce fitness, sport (m.in. kif.pl, sfd.pl, fit.pl i inne) – informacja o sponsorze w każdej informacji prasowej dotyczącej zawodów + PROMOCJA W INTERNECIE

22 Hestrez League TV Telewizja online, która zostanie uruchomiona specjalnie dla projektu - newsy, wywiady, relacje oraz transmisja online z wszystkich zawodów Transmisję online z naszych pierwszych zawodów obejrzało osób. Prognoza na HESTreZ Throwdowns – każde z 4 zawodów obejrzy osób, a główny event we Wrocławiu osób!

23 Sponsor główny PartnerFundator nagród Informacja o sponsorze we wszystkich materiałach filmowych transmitowanych za pomocą „HESTreZ Throwdowns TV” + Banner sponsora we wszystkich materiałach filmowych transmitowanych za pomocą „HESTreZ Throwdowns TV” + Reklama sponsora (do 30 sekund) podczas transmisji online z zawodów + Plansza multimedialna sponsora podczas transmisji online z zawodów ++ PROMOCJA W TELEWIZJI INTERNETOWEJ „HESTreZ THROWDOWNS TV”

24 Promocja w mediach Fotorelacje i artykuły dotyczące projektu w wybranych branżowych czasopismach, z którymi współpracujemy: FitnessBiznes (dla firm i ludzi zainteresowanych robieniem biznesu w branży fitness lub zakupem produktów w tejże branży) Men's Health (najpoczytniejsze czasopismo lifestyle'owe w Polsce i na świecie) Bodylife (dla ludzi zainteresowanych wszystkim, co związane z branżą fitness)

25 Sponsor główny PartnerFundator nagród Informacja o sponsorze we wszystkich materiałach związanych z zawodami, zamieszczonych w mediach, głównie branżowych + Logotyp sponsora we wszystkich materiałach związanych z zawodami, zamieszczonych w mediach, głównie branżowych + PROMOCJA W MEDIACH

26 Promocja podczas zawodów (arena zawodow daje bardzo duzo mozliwosci promocyjnych – bandy, ubrania, flagi, namioty itd.)

27 Sponsor główny PartnerFundator nagród Bandy otaczające arenę zawodów – 1/6 całej powierzchni przeznaczona na bannery sponsora + Bandy otaczające arenę zawodów – 1/9 całej powierzchni przeznaczona na banner partnera + Flagi reklamowe – możliwość ustawienia 2 flag w dowolnym miejscu zawodów (poza areną, na której będą odbywały się zawody) + Flagi reklamowe – możliwość ustawienia 1 flagi partnera w wyznaczonym przez organizatorów miejscu + Stoisko promocyjne i dystrybucja produktów dla widzów – możliwość wystawienia dowolnego stanowiska w wyznaczonym przez organizatorów miejscu ++ PROMOCJA PODCZAS ZAWODÓW

28 Sponsor główny PartnerFundator nagród Stoisko promocyjne i dystrybucja produktów dla zawodników – możliwość wystawienia dowolnego stanowiska w wyznaczonym przez organizatorów miejscu ++ Koszulki sędziowskie (15-20 sędziów na zawodach) – duży logotyp sponsora na przedniej powierzchni koszulek + Koszulki zawodnicze ( zawodników na zawodach) – duży logotyp sponsora na przedniej powierzchni koszulek + Dodatkowe akcje promocyjne – możliwość przeprowadzenia akcji promocyjnej podczas zawodów (np. konkursy itp.), po wcześniejszym uzgodnieniu ich z organizatorami zawodów + PROMOCJA PODCZAS ZAWODÓW

29 Sponsor główny PartnerFundator nagród Logotyp sponsora we wszystkich mailach wysyłanych w sprawie zawodów + Logotyp sponsora na zaproszeniach + Logotyp sponsora na kartach kwalifikacyjnych do zawodów + INNE

30 Ile kosztują poszczególne pakiety?

31 Sponsor główny zł Partner zawodów zł Fundator nagród Ilość nagród dla zawodników i/lub upominków dla widzów – wedle uznania

32


Pobierz ppt "Wizja stworzyć najbardziej profesjonalny w Polsce i rozpoznawalny w całej Europie cykl zawodów CrossFit (typu Throwdowns) dla drużyn 2+2."

Podobne prezentacje


Reklamy Google