Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie."— Zapis prezentacji:

1 „Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie

2 Gdy w centrum uwagi jest Klient! Koncentracja na poprawie jakości obsługi Klienta oraz jakości sprzedawanego Produktu

3 Właściwy produkt, we właściwym czasie, o właściwej jakości Lepsze produkty w niższych cenach Szersza i ciekawsza oferta półkowa Większa dostępność produktowa dla wielu Klientów ProducentKlient Biznesowy Klient Końcowy

4 Niska jakość kosztuje! WydajnośćJakość Niższe koszty Realizacja ambitnych celów jakościowych Dbałość o wysoką efektywność produkcji i zaopatrzenia

5 „Koszty złej jakości” a system zarządzania jakością Czas (1/4) Koszty złej jakości

6 Jak zbierać dane jakościowe?Jakie narzędzia wykorzystywać? Jak definiować odpowiednie działania?

7 Niska wydajność łańcucha dostaw / Producent Centrum Dystrybucyjne Fabryki

8 Niska wydajność łańcucha dostaw / Producent 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne! Centrum Dystrybucyjne Fabryki

9 Niska wydajność łańcucha dostaw / Dostawcy Centrum Dystrybucyjne Fabryki Sklep 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne!

10 Niska wydajność łańcucha dostaw / Dostawcy Centrum Dystrybucyjne Fabryki 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne! Niska wydajność zgłoszeń! Możliwe straty wizerunkowe! Sklep Kasa sklepowa

11 Niska wydajność łańcucha dostaw / Biuro Obsługi Klienta Centrum Dystrybucyjne Fabryki Sklep Kasa sklepowa 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne! Niska wydajność zgłoszeń! Możliwe straty wizerunkowe!

12 Niska wydajność łańcucha dostaw / Biuro obsługi Klienta Centrum Dystrybucyjne Fabryki 30 minut na stworzenie papierowego protokołu! Delegacja zasobów ludzkich do raportowania! Wysokie koszty czasowo-operacyjne! Niska wydajność zgłoszeń! Możliwe straty wizerunkowe! Spadający wskaźnik customer experience! Sklep Kasa sklepowa

13 Niska wydajność łańcucha dostaw / Biuro Obsługi Klienta

14 Uczestnicy łańcucha dostaw Fabryka Operator Logistyczny Dostawca Klient BiznesowyPracownik Klient Końcowy

15 CZAS NA ZMIANY! Zwiększanie satysfakcji Skrócenie procesów

16 e-Quality – zarządzanie jakością w: Posprzedażowym wsparciu Klienta Łańcuchu dostaw usług i produktów Procesach przedprodukcyjnych i produkcyjnych

17 Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami dokonywanymi przez wielu Uczestników łańcucha dostaw: Pracowników Logistyki Pracowników Ramp Magazynierów Pracowników Salonów, Sklepów i Ekspozycji Pracowników Infolinii Klientów Końcowych

18 Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / transport i magazyn Pracownik Magazynu Pracownik RampyKierowca

19 Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / Salon sprzedaży Pracownik SklepuPracownik Biura Obsługi Klienta

20 Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / Dział Odzyskiwania Pracownik SklepuPracownik Działu Odzyskiwania

21 Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / Dział Obsługi Klienta Pracownik Działu Odzyskiwania Pracownik Biura Obsługi Klienta Klient Końcowy

22 Wsparcie procedur zarządzania reklamacjami / Klient Końcowy Klient KońcowyPracownik działu odzyskiwania

23 System e-Quality zapewnia: Satysfakcja Klientów Motywacja Pracowników Koszty obsługi Klienta Czas reakcji Firmy Czas obsługi reklamacji Przepływ wiedzy w Organizacji, Wewnątrz Firmy oraz pomiędzy Firmą i jej partnerami

24 Co zyskujesz? Kiedyś Przestarzały system obsługi klienta i procesów reklamacyjnych Długi czas potrzebny na tworzenie papierowych protokołów Delegacja zasobów ludzkich do raportowania Wysokie koszty czasowo-operacyjne oraz niska wydajność zgłoszeń Możliwe straty wizerunkowe i spadający wskaźnik customer experience Teraz Nowoczesne aplikacje webowe i mobilne Ewidencja zgłoszeń w systemie online oraz rezygnacja z papierowego obiegu dokumentów Rozłożenie decyzyjności na wiele podmiotów oraz weryfikacja pracy Pracowników Lepsza i tańsza obsługa procesów reklamacyjnych Możliwość zgłaszania reklamacji w trybie 24/7 oraz lepszy wskaźnik customer experience

25 Jakość! Dostępność! Niższe koszty!

26 O Producencie – Grupa QSG Projektanci kreatywnych rozwiązań informatycznych Doświadczeni menadżerowie ds. jakości oraz wykwalifikowani programiści Rozbudowany dział utrzymania jakości oprogramowania Biuro Zarządzania Projektami Kompetencje do tworzenia produktów własnych, rozwiązań dedykowanych i oprogramowania na żądanie, wieloplatformowych aplikacji webowych i mobilnych.

27 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "„Nie ma nic łatwiejszego niż być zajętym i nic trudniejszego niż być efektywnym” R. Alec Mackenzie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google