Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu."— Zapis prezentacji:

1 Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu Lync przy użyciu dźwięku z komputera Jeśli nie masz programu Lync 2013, możesz dołączyć do spotkania w programie Lync za pomocą aplikacji Lync Web App. Zauważ, że nie musisz nic pobierać ani instalować. Wystarczy kliknąć łącze spotkania w zaproszeniu i wykonać zamieszczone na stronie instrukcje umożliwiające dołączenie do spotkania. 1.W zaproszeniu na spotkanie kliknij pozycję Dołącz do spotkania programu Lync. 2.Gdy zostanie otwarta aplikacja Lync Web App, wykonaj jedną z następujących czynności: Aby dołączyć jako gość, wpisz swoją nazwę (imię i nazwisko) w polu tekstowym i wybierz pozycję Dołącz do spotkania. Jeśli spotkanie jest inicjowane przez kogoś z Twojej organizacji, możesz wybrać pozycję Zaloguj się, jeśli jesteś z firmy organizatora. Następnie wpisz tę samą nazwę użytkownika i hasło, za pomocą których logujesz się do sieci firmowej. 3.Zaznacz pozycję Zainstaluj wtyczkę Lync Web App, która jest wymagana do obsługi dźwięku i obrazu wideo z komputera. W przypadku osób prowadzących umożliwia ona także udostępnianie zawartości ekranu. W zależności od konfiguracji spotkania możesz znaleźć się w poczekalni lub od razu na spotkaniu. Jeśli jesteś w poczekalni, tylko osoba prowadząca może wpuścić Cię na spotkanie. Po wejściu na spotkanie możesz obsługiwać dźwięk za pomocą głośników i mikrofonu komputera lub zestawu słuchawkowego. Ważne W tym temacie możesz znaleźć informacje na temat sposobu konfigurowania i testowania urządzenia audio.W tym temacie Dzwonienie w celu dołączenia do spotkania Aby dołączyć do części głosowej spotkania, dzwoniąc, wykonaj instrukcje z poprzedniej sekcji, ale nie zaznaczaj opcji powodującej zainstalowanie wtyczki Lync Web App, a następnie kliknij pozycję Dołącz do spotkania. W oknie dialogowym Dołączanie do części audio spotkania kliknij pozycję Czekam na połączenie ze spotkania, a następnie wpisz numer telefonu, pod który będzie można do Ciebie zadzwonić. Możesz też kliknąć pozycję Dołączę do spotkania, dzwoniąc i użyć numeru oraz identyfikatora konferencji podanych w zaproszeniu na spotkanie. Zarządzanie wyświetlaniem obrazu wideo Jeśli do komputera jest podłączona kamera, kliknij ikonę, aby udostępnić obraz wideo w ramach spotkania. Kamera umożliwia tylko udostępnianie własnego obrazu wideo, a nie wyświetlanie obrazu wideo udostępnianego przez innych.

2 Zarządzanie uczestnikami spotkania Osoba prowadząca może za pomocą ikony uzyskać dostęp do opcji zarządzania uczestnikami. Na karcie UCZESTNICY jest wyświetlona lista uczestników. 1.Kliknij prawym przyciskiem myszy uczestnika i wybierz polecenie Wycisz, Wyłącz wyciszenie, Usuń lub Zmień na uczestnika/osobę prowadzącą. 2.Podczas spotkania możesz zaprosić dodatkowych uczestników. Kliknij pozycję AKCJE. Aby zaprosić uczestników, korzystając z ich numeru telefonu, kliknij pozycję Zaproś, używając numeru telefonu. Aby wysłać zaproszenie pocztą , kliknij pozycję Zaproś pocztą . 3.Aby ukryć nazwy uczestników w materiałach wideo i na zdjęciach, kliknij pozycję Ukryj nazwy osób. 4.Aby wyciszyć wszystkich uczestników jednocześnie, kliknij pozycję Wycisz odbiorców. Udostępnianie pulpitu lub otwartego programu Osoba prowadząca może udostępnić w ramach spotkania swój pulpit lub otwarty program (albo programy). 1.Wskaż ikonę. Aby udostępnić swój pulpit, kliknij pozycję Pulpit. Na scenie spotkania zostanie wyświetlony komunikat Prezentujesz: Pulpit, a pulpit zostanie otoczony żółtym obramowaniem. Aby udostępnić program, kliknij pozycję Program i wybierz programy, które chcesz udostępnić, a następnie kliknij pozycję Prezentuj. 2.Podczas sesji udostępniania w górnej części ekranu jest wyświetlany pasek udostępniania. Możesz go ukryć lub pokazać, klikając ikonę pinezki. 3.Kliknij pozycję PRZEKAŻ KONTROLĘ, aby udostępnić innemu uczestnikowi możliwość sterowania sesją udostępniania. W dowolnym momencie możesz odebrać tę możliwość, klikając pozycję PRZEKAŻ KONTROLĘ, a następnie pozycję Cofnij udostępnienie kontroli. 4.Aby zakończyć udostępnianie sesji, na pasku narzędzi kliknij pozycję Zatrzymaj prezentowanie. Udostępnianie prezentacji programu PowerPoint 1.Wskaż ikonę, a następnie kliknij pozycję PowerPoint. 2.W oknie dialogowym Wybierz plik programu PowerPoint do zaprezentowania kliknij przycisk Przeglądaj, aby wybrać i otworzyć prezentację do udostępnienia. 3.Korzystając ze strzałek dostępnych pod obszarem spotkania, możesz przechodzić między slajdami. Kliknij pozycję MINIATURY, aby wybrać określony slajd, a pozycję UWAGI, aby wyświetlić uwagi osoby prezentującej. 4.Kliknij ikonę w prawym górnym rogu slajdu, aby wyświetlić pasek adnotacji udostępniający narzędzia, takie jak zakreślacze, stemple i wskaźnik laserowy. 5.W prezentacji mogą być osadzone hiperłącza. Zanim je klikniesz w trakcie prezentowania, ukryj wszystkie adnotacje w prezentacji, klikając pozycję Ukryj adnotacje na pasku narzędzi adnotacji. Wybieranie układu W zależności od typu spotkania można wybrać określony widok zawartości, osób prowadzących i uczestników spotkania. Kliknij pozycję Wybierz układ w prawej dolnej części spotkania: Widok galerii umożliwia wyświetlenie materiałów wideo i zdjęć wszystkich uczestników. Widok prezentera umożliwia wyświetlenie zdjęcia lub obrazu wideo tylko aktywnego prezentera. Widok prezentacji umożliwia wyświetlenie tylko zawartości udostępnionej w ramach spotkania — na przykład dzięki udostępnieniu ekranu.


Pobierz ppt "Podręczna karta informacyjna dotycząca © 2012 Microsoft Corporation. Wszelkie prawa zastrzeżone. aplikacji Lync Web App Dołączanie do spotkania programu."

Podobne prezentacje


Reklamy Google