Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product."— Zapis prezentacji:

1 Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

2 zagadnienia  Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego  Odniesienia w procesie promocji Szlaku JIIIS  Stopnie promocji i zasięg terytorialny promocji  Instrumenty promocji szlaku Jana III Sobieskiego  Standardy promocji Szlaku JIIIS  Public Relations There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

3 Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego  Marka, inaczej znak fabryczny, znak firmowy identyfikujący wizualnie  Markę traktujemy jako rodzaj świadectwa – gwarancję wysokiej jakości, świadomy przekaz skierowany do odbiorców produktów, usług, wydarzeń, atrakcji turystycznych itp..  Marka bazuje na pozytywnych konotacjach związanych z królem Janem III Sobieskim- marka nazwiska (wielkość, potęga, królewskość, szlachectwo, itp.) There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

4 Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego  Projekt znaku bazuje na monogramie Jana III Sobieskiego bitym na monetach z okresu jego panowania (szeląg gdański)  Stylizowany monogram stanowi czytelny symbol odnoszący się bezpośrednio do historycznego patrona a forma znaku nie podlega ograniczeniu językowemu There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

5 Marka jako podstawa promocji Szlaku Jana III Sobieskiego Marka nie jest:  logotypem chroniącym towar o jednostkowych cechach  nazwą odróżniającą jeden towar od innego Marka nie dotyczy:  jednostkowego produktu lub usługi  jednostkowego miejsca Marka parasolowa (spinająca) jest jak rodzina przyjmują co pewien czas nowych członków. There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

6 Odniesienia w procesie promocji Szlaku JIIIS Promocja szlaku bazuje i wykorzystuje do swoich działań  Obszary terytorialne – podregion połączony Szlakiem JIIIS składający się z gmin z trenu województw Lubelskiego, Świętokrzyskiego, Podkarpackiego oraz terenu zachodniej Ukrainy  Przedsiębiorczość – turystyka i usługi okołoturystyczne, przetwórstwo podporządkowane turystyce  Tematy przewodnie- odniesienia do dziedzictwa rodu Sobieskich, wieku XVII – czasu panowania Króla Sobieskiego  Grupy docelowe – turyści poszukujący (eksplorerzy) oraz turyści kulturowi, aktywni, hobbyści, ludzie poszukujący odpoczynku i atrakcji na wsi. There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

7 Stopnie promocji i zasięg terytorialny  Promocja idei /Promocja rozwoju Promocja marki  Promocja produktów  Promocja usług  Promocja wydarzeń  Zasięg terytorialny  Lokalnym (np. ulotki, plakaty)  Regionalnym (np. iventy)  Ponadregionalnym (np. targi)  Krajowym (np. szlaki turystyczne)  Ponadnarodowym (np. internet) There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product Czyli co i gdzie możemy promować:

8 Skuteczność Innowacyjność Konkurencyjność Spójny przekaz There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

9 Instrumenty promocji szlaku Jana III Sobieskiego Czyli w jaki sposób możemy promować:  Szlaki turystyczne wraz ze wspólną wizualizacją (design małej infrastruktury turystycznej)  Programy lojalnościowe (Karta turysty)  Interaktywny system infokiosków (informacja turystyczna)  Strony internetowe  Konkursy (jednorazowe i cykliczne)  Targi (organizowane w podregionie i targi zewnętrzne) There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

10 Instrumenty promocji szlaku Jana III Sobieskiego cd. Czyli w jaki sposób możemy promować:  Reklama on line (internet)  Lokowanie produktów – reklama  Filmy promocyjne internetowe i kinowe  Gra internetowa i gra terenowe  Iventy – wydarzenia plenerowe  Reklama prasowa/telewizyjna  Materiały drukowane (wydawnictwa książkowe, publikacje prasowe, mapy, przewodniki, foldery, albumy)  Gadżety promocyjne (długopisy, pendrivy) There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

11 Standardy promocji Szlaku JIIIS Księga Tożsamości Szlaku JIIIS  Dokument skierowany jest do wszystkich gmin Szlaku Jana III Sobieskiego. Ma on na celu pomoc w kontaktach z mediami, klientami, firmami reklamowymi oraz wyjaśni wszelkie wątpliwości związane z tworzeniem i umacnianiem wizerunku Szlaku Sobieskiego. There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

12 Standardy promocji Szlaku JIIIS Księga imprez  Zawiera standardy wizualizacji, charakteru i przestrzeni imprez dla organizatorów tworzących ofertę Szlaku JIIIS  Wskazuje na historyczne odniesienia wydarzeń jak również pozwala na stworzenie i zachowanie indywidualnego charakteru wydarzenia There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

13 Standardy promocji Szlaku JIIIS Księga zachowań Ambasadorów Marki  Dokument skierowany jest do wszystkich gmin Szlaku Jana III Sobieskiego. Zawiera zasady i techniki prowadzenia rozmów oraz korespondencji z klientami, partnerami na Szlaku JIIIS There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product

14

15 Dziękuję za uwagę There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product


Pobierz ppt "Promocja marki Szlaku Jana III Sobieskiego There is only one King! Jan III Sobieski Trail as a transnational tourist product."

Podobne prezentacje


Reklamy Google