Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Szczecin Miasto Młodości i Przyszłości Badanie dotyczące kierunków rozwoju Szczecina przeprowadzone wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Szczecin Miasto Młodości i Przyszłości Badanie dotyczące kierunków rozwoju Szczecina przeprowadzone wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych."— Zapis prezentacji:

1 Szczecin Miasto Młodości i Przyszłości Badanie dotyczące kierunków rozwoju Szczecina przeprowadzone wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych.

2 Czy uważasz, że Szczecin jest ładnym miastem? Ankietowanym w Szczecinie podobają się przede wszystkim: zabytki (Wały Chrobrego, Zamek), dobra lokalizacja, dużo zieleni, architektura, bogata historia. Nie podobają się natomiast: brak stadionów, infrastruktura, komunikacja miejska, dworzec PKP, mało imprez kulturalnych KobietyMężczyźni Tak Nie

3 Jak Szczecin postrzegają kobiety? Kobietom podobają się: ciekawe zabytki (Arkońskie, Bukowe, Głębokie) – 41% dużo zieleni (Arkońskie, Bezrzecze, Głębokie) 34% duże centra handlowe (Śródmieście) – 21% inne odpowiedzi – 4% Kobietom nie podobają się: brudne zaniedbane ulice i chodniki (Bukowe, Śródmieście) – 54% brzydkie budynki - 36% komunikacja miejska (Gocław, Dąbie, Słoneczne) - 10 %

4 Jak Szczecin postrzegają mężczyźni? Mężczyznom podobają się: kluby nocne i dyskoteki 46% port i stocznia - 32% architektura - 21% Mężczyznom nie podoba się: dworzec PKP (Śródmieście) 67% brzydkie i zaniedbane budynki - 33 % brak stadionów i imprez kulturalnych - 1%

5 Co jest powodem przywiązania do Szczecina? Miejsce urodzenia i zamieszkania – 78% (kobiety 52%, mężczyźni 48%) Rodzina, przyjaciele znajomi - 18% (66% kobiety, 44% mężczyźni) Szkoła, klub w którym trenuje – 2% Pogoń Szczecin – 2%

6 31% Czy planujesz wyjechać do Szczecina? 69% Kobiety TakNie 49% 51% Mężczyźni Tak Nie

7 41% Więcej pracy dla młodych 3% Poprawa komunikacji miejskiej i zadbanie o czystość 13% Więcej inwestycji 14% Rozwój kulturalny 29% Wyższy poziom uczelni i nowe kierunki Co musiałoby się zmienić, żebyś pozostał/a w Szczecinie?

8 Czy oferta szczecińskich uczelni jest dla Ciebie atrakcyjna? Tak Nie Nie wiem

9 Uczelnie, które wybraliby uczniowie:

10 Silne i słabe strony Szczecina: Silne strony dobra lokalizacja – 72,8% –granica z Niemcami –lokalizacja nad Odrą –bliskość morza miasto z historią i zabytkami - 17,2% dużo zieleni i parków – 10% Słabe strony miasto zanieczyszczone, zaniedbane, nie odnowione budynki – 31,5% słaba organizacja, brak inwestycji, słaba promocja miasta – 22,8% złe zarządzanie miastem przez władze – 19,7% zła komunikacja, zły stan dróg - 16,2% brak imprez kulturalnych – 9,8%

11 Działania, które są potrzebne Szczecinowi zadbanie o czystość miasta – 17,3% więcej imprez kulturalnych – 13,1% budowa nowoczesnej hali widowiskowo-sportowej - 11,9% odnowienie/renowacja dworca PKP – 9,3% poprawa komunikacji miejskiej – 8,8% budowa nowego stadionu – 8,5%

12 Działania, które są potrzebne Szczecinowi otwarcie Szczecina na współpracę z Niemcami – 8,1% promocja miasta – 7,5% rozwój turystyki – 5,9% zwiększenie patroli policyjnych – 3,2% budowa na Śródodrzu nowoczesnej dzielnicy miasta, gdzie zlokalizowano by mieszkalnictwo i usługi – 3,2% zwiększenie liczby centrów handlowych – 3,1%


Pobierz ppt "Szczecin Miasto Młodości i Przyszłości Badanie dotyczące kierunków rozwoju Szczecina przeprowadzone wśród uczniów szkół ponadgimnazjalnych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google