Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Badanie CSAT – dlaczego warto wziąć udział? Badanie satysfakcji pozwoli lepiej zrozumieć i poznać opinię Twoich Klientów Twoja wiedza i zaangażowanie.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Badanie CSAT – dlaczego warto wziąć udział? Badanie satysfakcji pozwoli lepiej zrozumieć i poznać opinię Twoich Klientów Twoja wiedza i zaangażowanie."— Zapis prezentacji:

1

2 Badanie CSAT – dlaczego warto wziąć udział? Badanie satysfakcji pozwoli lepiej zrozumieć i poznać opinię Twoich Klientów Twoja wiedza i zaangażowanie w zapewnienie wysokiego poziomu obsługi Klienta, może zapewnić osiągnięcie sukcesu dla Ciebie i Twoich Klientów Wyrażone opinie w ankiecie są bardzo ważnym źródłem wiedzy o tym, co należy zmienić, poprawić lub wzmocnić w codziennej obsłudze Zrozumienie potrzeb Klientów ma kluczowe znaczenie dla Ciebie i Twojej organizacji w podnoszeniu ich zadowolenia Pozwoli zidentyfikować mocne strony Twojej organizacji oraz porównać wyniki z innymi Partnerami Ułatwi podejmowanie konkretnych działań w celu poprawy jakości obsługi Klientów i planowania na przyszłość

3 Co należy zrobić, żeby wziąć udział w badaniu satysfakcji? W badaniu mogą wziąć udział Partnerzy z kompetencją Silver lub Gold. Partner, który po raz pierwszy wchodzi na portal Partner CSAT Program widzi widok przedstawiający 3 główne pola:portal Partner CSAT Program 1. Ustawienie profilu - sprawdzenie profilu partnerskiego – dostępu i prawidłowych danych 2. Dodanie pytań do ankiety – potwierdzenie pytań + możliwość dodania własnych (max 10 pytań) 3. Wysyłka zaproszeń Klientom do badania – wybranie sposobu wysyłki ankiety: - TNS (firma zewnętrzna, która koordynuje całe badanie) zaproszenie wysyłane jest bezpośrednio do Klientów z linkiem do ankiety - Partner wysyła ankietę – mail zawiera link do ankiety - Link do portalu https://mspp.tns- online.com/MSPortal/portal.aspx?ReturnURL=/MSPortal/Portal.aspxhttps://mspp.tns- online.com/MSPortal/portal.aspx?ReturnURL=/MSPortal/Portal.aspx

4 Dostosowanie ankiety do potrzeb Partnera 1. Profil Partnera – po potwierdzeniu nazwy firmy, danych i zaproszonych Klientów do badania, raporty widoczne na portalu będą automatycznie wysyłane mailem raz w miesiącu. Link do portalu https://mspp.tns-online.com/MSPortal/portal.aspx?ReturnURL=/MSPortal/Portal.aspxhttps://mspp.tns-online.com/MSPortal/portal.aspx?ReturnURL=/MSPortal/Portal.aspx 2. Ankieta – składa się z 4 obowiązkowych pytań + ostatnie pytanie gdzie Klient może wybrać czy ankieta będzie anonimowa, Partner może dodać swoje pytania (max 10 pytań) Rodzaje pytań: - Pytania zamknięte ze skalą od 9 do 1, gdzie 9 oznacza bardzo zadowolony, a 1 bardzo niezadowolony - Pytania wielokrotnego wyboru - Pytania otwarte - Klient wpisuje swój komentarz na podane pytanie 3. Wysyłka zaproszeń: - Przez firmę TNS – wysyłka zaproszeń mailem z linkiem do ankiety do wszystkich Klientów z załączonej listy przez Partnera, Partner na CC, dodatkowo wysyłka dwóch przypomnień o wypełnieniu ankiety w określonym terminie, wszystkie maile są wysyłane z adresu - Przez Partnera – wysyłka zaproszeń mailem z linkiem do ankiety, możliwość ustawienia swojego adresu na CC, dodatkowo Partner decyduje o treści wysyłanego maila, Klient zna nadawcę maila, Partner decyduje o terminie wysyłki do danego Klienta ( nie musi wszystkich wysyłać w tym samym czasie)

5 Lista kontaktów do badania satysfakcji Lista Klientów do badania przygotowana w excelu – wzór dostępny na portalu https://mspp.tns-online.com/MSPortal/portal.aspx?ReturnURL=/MSPortal/Portal.aspx https://mspp.tns-online.com/MSPortal/portal.aspx?ReturnURL=/MSPortal/Portal.aspx Excel musi być poprawnie wypełniony, wszystkie kolumny są obowiązkowe z wyjątkiem kolumny F, G i H (numer telefonu, kolumna G i H przeznaczona na dodatkowe informacje) Jeśli któraś z kolumn nie będzie wypełniona poprawnie, system odrzuci listę i trzeba będzie jeszcze raz załączyć poprawioną listę W ciągu roku Partner może zgłosić do badania maximum 4,000 Klientów Firma TNS nie będzie wysyłać zaproszeń do badania na ogólne maile np. Ankieta jest w języku polskim ale można wybrać również inny język Partner ma możliwość edycji listy kontaktów załączonej na portalu, natomiast po wysłaniu ankiet przez firmę TNS nie będzie to już możliwe Ważne: należy upewnić się czy wszyscy Klienci znajdujący się na zgłoszonej liście wyrazili zgody na wzięcie udziału w badaniu!

6 Lista kontaktów do badania satysfakcji Kolumny do wypełnienia w pliku excel: Kolumna A: Imię Kolumna B: Nazwisko Kolumna C: Adres Kolumna D: Nazwa firmy Klienta Kolumna E: Tylko kod będzie uznawany, w przypadku języka polskiego kod PL, nie można wpisywać całej nazwy Kolumna F: Numer telefonu (opcjonalnie) Kolumna G: Dodatkowe pole Kolumna H: Dodatkowe pole Kolumna I: Dodatkowe pole

7 Portal – sprawdzenie raportów z wynikami Co miesiąc Partnerzy otrzymują raporty z dokładnymi wynikami przeprowadzonych ankiety Partner ma możliwość dokonania wyboru czy chce otrzymywać raporty Link do portalu https://mspp.tns- online.com/MSPortal/portal.aspx?ReturnURL=/MSPortal/Portal.aspxhttps://mspp.tns- online.com/MSPortal/portal.aspx?ReturnURL=/MSPortal/Portal.aspx Wyniki na portalu mogą być widoczne na trzy sposoby:

8


Pobierz ppt "Badanie CSAT – dlaczego warto wziąć udział? Badanie satysfakcji pozwoli lepiej zrozumieć i poznać opinię Twoich Klientów Twoja wiedza i zaangażowanie."

Podobne prezentacje


Reklamy Google