Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Polska Liga Futbolu Amerykańskiego

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Polska Liga Futbolu Amerykańskiego"— Zapis prezentacji:

1 Polska Liga Futbolu Amerykańskiego
Program sponsorski osiem słów o PLFA Polska Liga Futbolu Amerykańskiego

2 Polska Liga Futbolu Amerykańskiego
„najszybciej rozwijający się sport zespołowy w Polsce” październik drużyny sezon drużyn ( ) - dwie ogólnopolskie klasy rozgrywkowe (PLFA I i PLFA II) oraz regionalna liga ósemek (PLFA 8) - ponad1500 zawodników zarejestrowanych w lidze - gracze z doświadczeniem w NFL: Mark Philmore, Aki Jones, AFL: Cornelius Lambert i inni.

3 Polska Liga Futbolu Amerykańskiego liczba graczy futbolu amerykańskiego w Polsce

4 Kibice na meczach PLFA I PLFA I ’08: Warsaw Eagles – Pomorze Seahawks
2009: średnio kibiców na mecz 2010: średnio kibiców na mecz 3000 widzów , Stadion Olimpijski derby Wrocławia: The Crew - Devils PLFA I ’08: Warsaw Eagles – Pomorze Seahawks

5 Kibice na meczach PLFA I
2011: pierwsza kolejka (3-4 kwietnia br.) 5 spotkań: ponad 5000 widzów Gdynia: Seahawks - Miners widzów Warszawa: Eagles - Kozły widzów Kraków: Tigers – The Crew 800 widzów Bielawa: Seahawks - Miners widzów

6 Dlaczego futbol amerykański?
Futbol amerykański to sport: kompletny – jak żadna dyscyplina wymaga jednocześnie siły, szybkości, zwinności, sprytu oraz starannie opracowanej strategii widowiskowy dzięki efektownym i różnorodnym akcjom emocjonujący – w tej grze często o wynik walczy się do końca, a zaskakujące zwroty sytuacji nie należą do rzadkości dynamiczny i „energetyzujący” – akcje przeprowadzane są szybko i z rozmachem który jest w stanie zainteresować kibiców o różnych upodobaniach - podoba się zarówno wielbicielom analiz, jak i tym, którzy w sporcie szukają przede wszystkim wrażeń; trudno o sport w większym stopniu oparty na współpracy całego zespołu niż futbol amerykański

7 460 artykułów w prasie (wiele ze zdjęciami)
PLFA w mediach Liczba publikacji prasowych ( – ) 460 artykułów w prasie (wiele ze zdjęciami) Wartość ekwiwalentu reklamowego [prasa] ( – ) ekwiwalent reklamowy (AVE): PLN Źródło: Raport Instytutu Monitorowania Mediów (www.instytut.com.pl) dla PLFA

8 Partnerzy biznesowi klubów PLFA
(wybrani partnerzy i czas obowiązywania umów) BASF The Chemical Company – Zachodniopomorska Husaria, sponsor główny od roku 2009 Allegro – 1.KFA Fireballs Wielkopolska sponsor główny od roku 2009 Wilson – Polska Liga Futbolu Amerykańskiego oficjalny dostawca piłek meczowych od roku 2011 Mediterrean Shipping Company (MSC) Seahawks Gdynia, sponsor główny od roku 2006 Tarczyński – Devils Wrocław sponsor generalny od roku 2009 Sioux Restaurants – Sioux Kraków Tigers sponsor tytularny od roku 2010 Interpromex – Zagłębie Steelers Interpromex sponsor tytularny od roku 2009

9 Polska Liga Futbolu Amerykańskiego
Program sponsorski oferta sponsorska Polska Liga Futbolu Amerykańskiego

10 Tytularny SPONSOR PLFA I
obecność w nazwie ligi automatycznie złoty sponsor VI SuperFinału PLFA logo na koszulkach meczowych (przód koszulki) możliwość umieszczenia banerów na bandach stadionów PLFA logo i podstrona o sponsorze na stronie ligi logo na stronach internetowych wszystkich klubów logo na wszystkich materiałach drukowanych (kluby, liga) możliwość organizacji imprez firmowych przy okazji meczów ligowych możliwość wystawienia punktu sponsorskiego na meczach ligi wymienienie we wszystkich notatkach prasowych możliwość wykorzystanie wizerunku ligi w działaniach promocyjno–reklamowych sponsora logo w dziale wyników live na stronie internetowej logo na odzieży promocyjnej logo na piłkach meczowych pula zdjęć do wykorzystania przez sponsora wymienianie nazwy sponsora przez komentatorów meczów ligowych logo na kamizelkach osób z obsługi przyboiskowej (chain crew, ballboys) logo na sprzęcie przyboiskowym Wartość pakietu: 1 rok: PLN lata: PLN * kwoty netto

11 Strategiczny SPONSOR PLFA I
logo na koszulkach meczowych (rękaw lub nogawka) automatycznie srebrny sponsor VI SuperFinału PLFA możliwość umieszczenia banerów na bandach stadionów PLFA logo i podstrona o sponsorze na stronie ligi logo na stronach internetowych wszystkich klubów logo na wszystkich materiałach drukowanych (kluby, liga) możliwość organizacji imprez firmowych przy okazji meczów ligowych możliwość wystawienia punktu sponsorskiego na meczach ligi wymienienie we wszystkich notatkach prasowych możliwość wykorzystanie wizerunku ligi w działaniach promocyjno–reklamowych sponsora logo w dziale wyników live na stronie internetowej pula zdjęć do wykorzystania przez sponsora wymienianie nazwy sponsora przez komentatorów meczów ligowych Wartość pakietu: 1 rok: PLN lata: PLN * kwoty netto

12 Główny SPONSOR PLFA I DODATKOWE PAKIETY
automatycznie brązowy sponsor VI SuperFinału PLFA logo i podstrona o sponsorze na stronie ligi logo na wszystkich materiałach drukowanych (liga) wymienienie we wszystkich notatkach prasowych pula zdjęć do wykorzystania przez sponsora wymienianie nazwy sponsora przez komentatorów meczów ligowych Wartość pakietu: 1 rok: PLN DODATKOWE PAKIETY sponsor Biura Prasowego sponsor skrótów meczów sponsor strony internetowej sponsor odzieży ligowej sponsor futbolu flagowego sponsor sprzętu boiskowego

13 SPONSOR TYTULARNY VI SuperFinał PLFA
17 lipca 2011 obecność w nazwie finału możliwość umieszczenia banerów na bandach stadionu finałowego logo na koszulkach finałowych (przód koszulki lub rękaw) logo i podstrona o sponsorze na stronie ligi logo na wszystkich materiałach drukowanych dotyczących finału możliwość organizacji imprezy firmowej przy okazji finału możliwość wystawienia punktu sponsorskiego na finale wymienienie we wszystkich notatkach prasowych dotyczących finału logo na ściance sponsorskiej podczas pofinałowej konferencji prasowej logo w dziale wyników live i statystykach na żywo z finału wymienianie nazwy sponsora przez komentatora meczu finałowego nagroda z nazwą sponsora dla najlepszego zawodnika meczu Wartość pakietu: PLN DODATKOWE PAKIETY Sponsor główny: PLN Sponsor wspierający: PLN * kwoty netto

14 PROGRAM SPONSORSKI PLFA
Raportujemy kwartalny raport (liczbowy i jakościowy – media) monitoring mediów (prasa, media elektroniczne) – pełne archiwum, wszystkie zmonitorowane artykuły w formacie pdf archiwum wszystkich informacji wysyłanych w świat co dwa miesiące lista wystąpień w telewizji i radio

15 Zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "Polska Liga Futbolu Amerykańskiego"

Podobne prezentacje


Reklamy Google