Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Program sponsorski Polska Liga Futbolu Amerykańskiego osiem słów o PLFA.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Program sponsorski Polska Liga Futbolu Amerykańskiego osiem słów o PLFA."— Zapis prezentacji:

1 Program sponsorski Polska Liga Futbolu Amerykańskiego osiem słów o PLFA

2 Polska Liga Futbolu Amerykańskiego październik drużyny sezon drużyn ( ) - dwie ogólnopolskie klasy rozgrywkowe (PLFA I i PLFA II) oraz regionalna liga ósemek (PLFA 8) - ponad1500 zawodników zarejestrowanych w lidze - gracze z doświadczeniem w NFL: Mark Philmore, Aki Jones, AFL: Cornelius Lambert i inni. najszybciej rozwijający się sport zespołowy w Polsce

3 Polska Liga Futbolu Amerykańskiego Polska Liga Futbolu Amerykańskiego liczba graczy futbolu amerykańskiego w Polsce

4 PLFA I 08: Warsaw Eagles – Pomorze Seahawks 2009: średnio kibiców na mecz 2010: średnio kibiców na mecz Kibice na meczach PLFA I 3000 widzów , Stadion Olimpijski derby Wrocławia: The Crew - Devils 3000 widzów , Stadion Olimpijski derby Wrocławia: The Crew - Devils

5 2011: pierwsza kolejka (3-4 kwietnia br.) 5 spotkań: ponad 5000 widzów Kibice na meczach PLFA I Gdynia : Seahawks - Miners 1000 widzów Bielawa : Seahawks - Miners 1000 widzów Warszawa : Eagles - Kozły 2000 widzów Kraków : Tigers – The Crew 800 widzów

6 Dlaczego futbol amerykański? Futbol amerykański to sport: kompletny – jak żadna dyscyplina wymaga jednocześnie siły, szybkości, zwinności, sprytu oraz starannie opracowanej strategii widowiskowy dzięki efektownym i różnorodnym akcjom emocjonujący – w tej grze często o wynik walczy się do końca, a zaskakujące zwroty sytuacji nie należą do rzadkości dynamiczny i energetyzujący – akcje przeprowadzane są szybko i z rozmachem który jest w stanie zainteresować kibiców o różnych upodobaniach - podoba się zarówno wielbicielom analiz, jak i tym, którzy w sporcie szukają przede wszystkim wrażeń; trudno o sport w większym stopniu oparty na współpracy całego zespołu niż futbol amerykański

7 Liczba publikacji prasowych ( – ) 460 artykułów w prasie (wiele ze zdjęciami) Źródło: Raport Instytutu Monitorowania Mediów (www.instytut.com.pl) dla PLFA PLFA w mediach Wartość ekwiwalentu reklamowego [prasa] ( – ) ekwiwalent reklamowy (AVE): PLN

8 Partnerzy biznesowi klubów PLFA BASF The Chemical Company – Zachodniopomorska Husaria, sponsor główny od roku 2009 Allegro – 1.KFA Fireballs Wielkopolska sponsor główny od roku 2009 Wilson – Polska Liga Futbolu Amerykańskiego oficjalny dostawca piłek meczowych od roku 2011 Mediterrean Shipping Company (MSC) Seahawks Gdynia, sponsor główny od roku 2006 Tarczyński – Devils Wrocław sponsor generalny od roku 2009 Sioux Restaurants – Sioux Kraków Tigers sponsor tytularny od roku 2010 Interpromex – Zagłębie Steelers Interpromex sponsor tytularny od roku 2009 (wybrani partnerzy i czas obowiązywania umów)

9 Polska Liga Futbolu Amerykańskiego Program sponsorski oferta sponsorska

10 SPONSOR PLFA ITytularny obecność w nazwie ligi automatycznie złoty sponsor VI SuperFinału PLFA logo na koszulkach meczowych (przód koszulki) możliwość umieszczenia banerów na bandach stadionów PLFA logo i podstrona o sponsorze na stronie ligi logo na stronach internetowych wszystkich klubów logo na wszystkich materiałach drukowanych (kluby, liga) możliwość organizacji imprez firmowych przy okazji meczów ligowych możliwość wystawienia punktu sponsorskiego na meczach ligi wymienienie we wszystkich notatkach prasowych możliwość wykorzystanie wizerunku ligi w działaniach promocyjno–reklamowych sponsora logo w dziale wyników live na stronie internetowej logo na odzieży promocyjnej logo na piłkach meczowych pula zdjęć do wykorzystania przez sponsora wymienianie nazwy sponsora przez komentatorów meczów ligowych logo na kamizelkach osób z obsługi przyboiskowej (chain crew, ballboys) logo na sprzęcie przyboiskowym Wartość pakietu: 1 rok: PLN 3 lata: PLN * kwoty netto

11 SPONSOR PLFA IStrategiczny logo na koszulkach meczowych (rękaw lub nogawka) automatycznie srebrny sponsor VI SuperFinału PLFA możliwość umieszczenia banerów na bandach stadionów PLFA logo i podstrona o sponsorze na stronie ligi logo na stronach internetowych wszystkich klubów logo na wszystkich materiałach drukowanych (kluby, liga) możliwość organizacji imprez firmowych przy okazji meczów ligowych możliwość wystawienia punktu sponsorskiego na meczach ligi wymienienie we wszystkich notatkach prasowych możliwość wykorzystanie wizerunku ligi w działaniach promocyjno–reklamowych sponsora logo w dziale wyników live na stronie internetowej pula zdjęć do wykorzystania przez sponsora wymienianie nazwy sponsora przez komentatorów meczów ligowych Wartość pakietu: 1 rok: PLN 3 lata: PLN * kwoty netto

12 SPONSOR PLFA IGłówny automatycznie brązowy sponsor VI SuperFinału PLFA logo i podstrona o sponsorze na stronie ligi logo na wszystkich materiałach drukowanych (liga) wymienienie we wszystkich notatkach prasowych pula zdjęć do wykorzystania przez sponsora wymienianie nazwy sponsora przez komentatorów meczów ligowych Wartość pakietu: 1 rok: PLN DODATKOWE PAKIETY sponsor Biura Prasowego sponsor skrótów meczów sponsor strony internetowej sponsor odzieży ligowej sponsor futbolu flagowego sponsor sprzętu boiskowego

13 VI SuperFinał PLFA SPONSOR TYTULARNY VI SuperFinał PLFA 17 lipca 2011 obecność w nazwie finału możliwość umieszczenia banerów na bandach stadionu finałowego logo na koszulkach finałowych (przód koszulki lub rękaw) logo i podstrona o sponsorze na stronie ligi logo na wszystkich materiałach drukowanych dotyczących finału możliwość organizacji imprezy firmowej przy okazji finału możliwość wystawienia punktu sponsorskiego na finale wymienienie we wszystkich notatkach prasowych dotyczących finału logo na ściance sponsorskiej podczas pofinałowej konferencji prasowej logo w dziale wyników live i statystykach na żywo z finału wymienianie nazwy sponsora przez komentatora meczu finałowego nagroda z nazwą sponsora dla najlepszego zawodnika meczu Wartość pakietu: PLN * kwoty netto DODATKOWE PAKIETY Sponsor główny: PLN Sponsor wspierający: PLN

14 kwartalny raport (liczbowy i jakościowy – media) monitoring mediów (prasa, media elektroniczne) – pełne archiwum, wszystkie zmonitorowane artykuły w formacie pdf archiwum wszystkich informacji wysyłanych w świat co dwa miesiące lista wystąpień w telewizji i radio PROGRAM SPONSORSKI PLFARaportujemy

15 Zapraszamy do współpracy


Pobierz ppt "Program sponsorski Polska Liga Futbolu Amerykańskiego osiem słów o PLFA."

Podobne prezentacje


Reklamy Google