Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Europejski poziom emocji Wygraj Ligę Mistrzów. Najlepsze zespoły Europy Gwiazdy światowego formatu Miliony kibiców na świecie A w Polsce... 4 300 000.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Europejski poziom emocji Wygraj Ligę Mistrzów. Najlepsze zespoły Europy Gwiazdy światowego formatu Miliony kibiców na świecie A w Polsce... 4 300 000."— Zapis prezentacji:

1 Europejski poziom emocji Wygraj Ligę Mistrzów

2 Najlepsze zespoły Europy Gwiazdy światowego formatu Miliony kibiców na świecie A w Polsce widzów* przed telewizorami w trakcie ostatniego finału turnieju: Manchester United – Chelsea Londyn * Dane pochodzą z elektronicznego pomiaru widowni telewizyjnej TNS OBOP (w Polsce) Liga Mistrzów Klubowe mistrzostwa Europy

3 W pierwszej edycji gry Liga Mistrzów, sezon 2007/ graczy, drużyn! Pełen sukces gry! unikalnych użytkowników, odsłon wysłanych SMS-ów! Rywalizacja, emocje, nagrody

4 Zachęceni sukcesem I edycji startujemy z kolejną!

5 Casillas Nesta Puyol Ferdinand Essien Guti Kaka Ronaldo Drogba Raul Eto Interaktywna gra on-line Poczuj się jak menedżer stwórz i poprowadź własną drużynę Dobierz zawodników tak, by ich gra przełożyła się na punkty Twojego zespołu Stań do rywalizacji z innymi graczami i wygrywaj nagrody! Przykładowy skład: Real Madryt AC Milan FC Barcelona Manchester United Chelsea Real Madryt AC Milan Manchester United FC Barcelona Chelsea Real Madryt Gra odbywa się przez przeglądarkę oraz komendy SMS

6 Punkty zawodników Odzwierciedlenie boiskowych wydarzeń Mecze Ligi Mistrzów Punkty zespołu użytkownika

7 Rywalizacja Klasyfikacji generalnej wśród wszystkich uczestników Klasyfikacji regionalnej liga mazowiecka, małopolska etc. Klasyfikacji klubowej liga Realu, Barcelony, Chelsea etc. Zmagania graczy w Pucharze Wygraj Ligę zmagania w systemie knock-out: uczestniczy walczą w parach, do kolejnej rundy przechodzi zwycięzca, i tak aż do finału Oraz... Klub użytkownika

8 Ligi prywatne Każdy uczestnik może założyć ligę prywatną : nazwać ją i zaprosić do niej kumpli, przyjaciół, rodzinę czy kolegów z pracy! W ostatniej edycji powstało prawie 1800 lig prywatnych! W ligach rywalizują: weterani Starzy Wyjadacze (10 miejsce w klasyfikacji lig prywatnych) fani gwiazd CristianoRonaldo (23 miejsce) muzycy rock-metal-alter (29 miejsce) studenci Liga studencka (30 miejsce) Prezesi z wielu miast Wrocław League (57 miejsce)

9 Społeczność To ligi prywatne, ale także.. Forum Całej gry, lig prywatnych, fora prywatne Blog Opisy rywalizacji, najlepiej punktujący zawodnicy, wywiady z graczami Newsletter Cotygodniowa porcja WygrajLigowych informacji na skrzynki graczy

10 Webring Promocja Portal Blog Wygraj Ligę Mistrzów

11 Promocja redakcyjna * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów Zakładka Polecamy Link w wiadomościach sportowych Strona główna portalu Start gry

12 Promocja redakcyjna Link Tylko u nas Portal Sport.pl, strona główna Start gry Boks zajawiający grę

13 Promocja redakcyjna Portal Sport.pl W trakcie gry Boks w nawigacji Linki w artykułach o tematyce piłkarskiej * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów

14 Promocja redakcyjna Portal Sport.pl, serwis Liga Mistrzów W trakcie gry Boks mówiący o grze Możliwość umieszczenia logotypu Partnera

15 Promocja redakcyjna Boks na forach sportowych Boks 300x70 przez cały czas trwania zabawy Na forach tematycznych związanych z piłką nożną

16 Kampania Google AdWords słowa kluczowe: 8-30 września reklama graficzna: 8-30 września Czapeczka na stronach artykułowych Link tekstowy umieszczony w rogu stron artykułowych na portalu: 8-30 września * Promocja bez logotypu Partnera Wybrane miejsca mogą ulec zmianie w zależności od dostępu wybranych formatów Promocja

17 Promocja z logotypem Partnera Boksy wymienne na stronie głównej Gazeta.pl Boks 300x70 Zajawiany okresowo * Ilość Odsłon w zależności od dostępności powierzchni emisja w dniach 8 – 30 września Boks 120x50 Zajawiany okresowo

18 Promocja z logotypem Partnera Mailing Target: mężczyźni 18+, zainteresowani sportem i motoryzacją ok. 100 tys. kont Wysłany trzykrotnie: 8 września, 16 września, 24 września

19 Promocja z logotypem Partnera Ilość odsłon w zależności od dostępnej powierzchni reklamowej na portalu Kampania ROS na stronach portalu Gazeta.pl (Auto, Moto, Co jest grane, Gry Online, Giełda, Gospodarka, Komórki, Motocykle, Logo, Sport, Technologie) termin: 8-30 września Forma: Doublebillboard 750x200 Odsłon: Ok. 1 mln – 1,2 mln Cap 1/UU Forma: Śródtekst 300x250 Odsłon: Ok. 1 mln – 1,2 mln Cap 1/UU

20 Promocja z logotypem Partnera Photoblog.pl termin: 8-30 września Forma: Doublebillboard 750x200 Cap 1/UU Ilość odsłon w zależności od dostępnej powierzchni reklamowej na portalu

21 Promocja z logotypem Partnera Gazeta Wyborcza dodatki: Sport moduł 5x2 Termin: 8, 15, 22, 29 września Wysokie Obroty moduł 5x2 Termin: 11, 18, 25 września Co Jest Grane moduł 5x1 Termin: 12, 19, 26 września Metro moduł 5x1 Termin: 8,9 września Promocja w prasie

22 Promocja Wiadomość SMS wysłana przed startem gry do ok numerów Gracze gier Wygraj Ligę Uczestnicy konkursów, promocji o tematyce piłkarskiej Na końcu wiadomości informacja: do zabawy zaprasza...

23 Oferta Partner serwisu Stała obecność i ekspozycja logo wraz z informacją o treści: partner serwisu, sponsor nagród na wszystkich stronach gry a także po wyborze w pokoju prezesa, na blogu, w newsletterze Obecność logo wraz z informacją sponsor nagród w wielu kreacjach promujących grę Informacja o partnerze w stałych elementach informacji graczy: , SMS, newsletter.

24 Partner serwisu Logotyp Logo umieszczone na stałe na każdej stronie gry Belka Dolna zamykająca na stałe na każdej stronie gry

25 Śródtekst 300x100 px z możliwością wbudowania playera flash Umieszczony na stałe na stronie głównej gry Z informacją fundatorem nagród jest Partner serwisu Boks strona główna Przez stronę startową przechodzi każdy gracz logujący się do gry

26 Stała obecność na stronach drużyn (po wyborze sponsora zespołu) Oficjalny sponsor drużyny Logo na stronie klubu gracza Partner serwisu Sponsor drużyny gracza

27 Sponsorowanie 49 lig! Gracze rywalizują również w ligach klubowych i regionalnych 32 ligi klubowe (uczestników Ligi Mistrzów) 17 lig regionalnych (16 województw + liga polonijna) Jeszcze więcej emocji! Forma: Belka z informacją o Partnerze gry umieszczona nad klasyfikacją w każdej z 49 lig! Partner serwisu Ligi regionalne i klubowe

28 Logo w winiecie z napisem: Partner serwisu Partner serwisu Obecność na blogu gry WygrajLigeMistrzow.blox.pl

29 Możliwość zorganizowania Pucharu! Pod własną nazwą, z własnymi nagrodami Gracze zapisując się do Pucharu zostają dobrani drogą losową w pary. Po każdej kolejce do kolejnej rundy przechodzi tylko zwycięzca pary. Rywalizacja systemem Knock-out wyłania najlepszego Prezesa Pucharu Sponsora! Partner serwisu Puchar Sponsora Puchar Sponsora Dodatkowa szansa na wygraną dla graczy! * Puchar Sponsora to dodatkowa, obok klasyfikacji i Pucharu Wygraj Ligę forma rywalizacji

30 Partner serwisu Obecność w SMSach Gracze dokonując zmian w składzie, ustawieniu drużyny wysyłają SMSy dostając potwierdzenia dokonania zmian. Na końcu wiadomości potwierdzającej dla gracza informacja: sponsorem jest... Szacowana liczba SMSów:

31 DoubleBillboard 750x200 px emitowany do 100% użytkowników na stronach gry (capping 1 UU na miesiąc) Partner serwisu Kampania odsłonowa

32 Śródtekst umieszczony na stałe na forum: Wygraj Ligę Mistrzów W trakcie trwania gry 15 września 2008 – 27 maja 2009 Partner serwisu Kampania na forum

33 Interaktywna gra Obecność przy największych wydarzeniach piłkarskich Europy POTENCJAŁ! Zaangażowani gracze START drugiej edycji 15 września 2008 zakończenie 30 maja 2009 Szeroka promocja Rywalizacja! Nagrody - gotówka

34 Zapraszamy do współpracy Wygraj Ligę Mistrzów


Pobierz ppt "Europejski poziom emocji Wygraj Ligę Mistrzów. Najlepsze zespoły Europy Gwiazdy światowego formatu Miliony kibiców na świecie A w Polsce... 4 300 000."

Podobne prezentacje


Reklamy Google