Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

TAJEMNICZY KLIENT Metoda MYSTERY SHOPPING - Ocena jakości odsługi przy pomocy przeszkolonych osób odwiedzających punkty sprzedaży detalicznej, jako zwykli.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "TAJEMNICZY KLIENT Metoda MYSTERY SHOPPING - Ocena jakości odsługi przy pomocy przeszkolonych osób odwiedzających punkty sprzedaży detalicznej, jako zwykli."— Zapis prezentacji:

1 TAJEMNICZY KLIENT Metoda MYSTERY SHOPPING - Ocena jakości odsługi przy pomocy przeszkolonych osób odwiedzających punkty sprzedaży detalicznej, jako zwykli klienci.

2 Wykonywanie standardów jakości obsługi; Przestrzeganie technik sprzedaży; Kompetencje personelu; Czystość miejsca; Lokalizację materiałów РОS; Sprawność kasy; Promocję specjalnych ofert personelem. Co oceniają tajemniczy klenci:

3 Kontrola jakości pracy personelu; Analiza procesu obsługi; Promowanie ważnych działań pracowników (aktywnej sprzedaży, np.); Wynagrodzenie najlepszych pracowników / najlepszych praktyk; Motywacja personelu (KPI w systemie zachęt dla pracowników); Szkolenie personelu na temat stwierdzonych uchybień; Analiza strategiczna oraz identyfikacja obszarów dla inwestycji; analiza konkurencji. Dla czego korzystują z МYSТЕRY SHОPPINGU:

4 ZALETY 4SERVICE GROUP JAKO DOSTAWCY MYSTERY SHOPPING

5 BAZA TAJEMNICZYCH KLIENTOW Ilość — przeszkolonych Tajemniczych Klientów. Jakość —ludzie z różnych warstw społecznych i zawodów; w różnym wieku, różnej płci, którzy są rzeczywistymi klientami. Zasięg — 52 krajów, 29 języków, wśród których są setki miejscowości Rosji, Ukrainy, Kazachstanu, Białorusi, Mołdawii od wielkich do małych miast. Rotacja Rotacja tajemniczych klientów zmniejsza ich rozpoznawanie, gwarantuje świeże spojrzenie na usługi, "inspirowane" komentarze i sugestie do poprawy jakości serwisu.

6 SHOPMETRICS - najlepszy program na świecie, zaprojektowany specjalnie dla Муstегу Shopping. Cechy techniczne programu pozwalają nie tylko przetwarzać informacje on-line, ale również wykorzystać ją do szkolenia personelu operacyjnego i testowanie. Kontrola jakości Kontrolujemy surowo jakość ocen. System kontroli jakości pracy Tajemniczych Klientów jest oparty na rekrutingu, projektach edukacyjnych, sertyfikycji Tajemniczych Klientów. Sprawdzamy każdy profil Tajemniczych Klientów, monitorujemy scenariuszy zachowań zgodności, kontrolujemy spójności i wiarygodności anket.

7 Doświadczenie 4Service Austrian Holdings GmbH – międzynarodowa firma, dostawca № 1 z wymiaru jakości obsługi klientów w różnych dziedzinach działalności usługowej, poziomu lojalności i satysfakcji klientów, jedna z najbardziej dynamicznych i innowacyjnych agencji oferujących usługi Mystery Shopping w Europie i Azji Centralnej. Główne kierunki - badania rynku, doradztwo, usługa Tajemniczy Klient (mystery shopping), standardy jakości audytu, usług call center, ankiet i kwestionariuszy, praca z reputacją online (Web Index Społecznej) i wiele więcej. Więcej na stronie


Pobierz ppt "TAJEMNICZY KLIENT Metoda MYSTERY SHOPPING - Ocena jakości odsługi przy pomocy przeszkolonych osób odwiedzających punkty sprzedaży detalicznej, jako zwykli."

Podobne prezentacje


Reklamy Google