Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

SZKOŁA PODSTAWOWA nr 66 im. Ks. J. Chrościckiego, ul. Przepiórki 16 JA, ANTEK RYLSKI UCZEŃ KLASY VI MARZĘ O ZAWODZIE… PROJEKTANTA GIER KOMPUTEROWYCH.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "SZKOŁA PODSTAWOWA nr 66 im. Ks. J. Chrościckiego, ul. Przepiórki 16 JA, ANTEK RYLSKI UCZEŃ KLASY VI MARZĘ O ZAWODZIE… PROJEKTANTA GIER KOMPUTEROWYCH."— Zapis prezentacji:

1 SZKOŁA PODSTAWOWA nr 66 im. Ks. J. Chrościckiego, ul. Przepiórki 16 JA, ANTEK RYLSKI UCZEŃ KLASY VI MARZĘ O ZAWODZIE… PROJEKTANTA GIER KOMPUTEROWYCH

2 Czy się do tego nadaję???

3 Czym się zajmuję? pomysłu na grę pisaniem do niej scenariuszy Wymyślaniem pomysłu na grę oraz pisaniem do niej scenariuszy:  historii wiodącej,  kolejnych poziomów gry,  profili postaci,  opisów do map,  dialogów bohaterów. Przeniesieniem pomysłu do świata komputerowego oraz koordynacją pracy zespołu tworzącego grę.

4 Projektant gier = reżyser filmowy  Nie musi  Nie musi umieć programować !!!

5 Projektant gier = reżyser filmowy  Musi  Musi mieć pomysł !!!

6 Projektant gier = reżyser filmowy  Musi  Musi umieć pisać scenariusze, tworzyć historię, dialogi

7 Jaki powinie n być idealny projektant gier?

8 kreatywna i pomysłowa, sumienna, odpowiedzialn a To osoba kreatywna i pomysłowa, sumienna, odpowiedzialn a i na czas wykonującą powierzoną mu pracę.

9 Jaki powinien być idealny projektant gier? lekkie pióro”. Posiadająca zdolności redagowania tzw. „lekkie pióro”.

10 Jaki powinie n być idealny projektant gier? rozległą wiedzę Posiadająca rozległą wiedzę z zakresu rynku gier komputerowych.

11 Jaki powinien być idealny projektant gier? komunikatywna Osoba komunikatywna, potrafiąca pójść na kompromis ponieważ grę tworzy sztab ludzi

12 Jaki powinien być idealny projektant gier? znajomość języka angielskiego Niezbędna do objęcia tego stanowiska jest znajomość języka angielskiego.

13 Gdzie można zdobyć odpowiednie wykształceni e ?  Nie ma określonego  Nie ma określonego kierunku studiów, który należy ukończyć, aby zostać projektantem gier.  Często osoby na tym stanowisku posiadają wykształcenie humanistyczne lub artystyczne – niekoniecznie związane z informatyką. studia podyplomowe o kierunku „projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej”.  Jednak z całą pewnością, przydatne okażą się studia podyplomowe o kierunku „projektowanie gier i przestrzeni wirtualnej”. kursy przygotowujące do pracy  Ponadto, organizowane są kursy przygotowujące do pracy w tym zawodzie, m.in. przez Akademię Gier, której koszt szkolenia wynosi ok zł.

14 Gdzie można zdobyć wykształcenie ?  POLSKO-JAPOŃSKA AKADEMIA TECHNIK KOMPUTEROWYCH  POLSKO-JAPOŃSKA AKADEMIA TECHNIK KOMPUTEROWYCH – kierunek Multimedia –Programowanie Gier  WARSZAWSKA SZKOŁA FILMOWA –  WARSZAWSKA SZKOŁA FILMOWA – kierunek Film i Multimedia – specjalność Tworzenie Gier Wideo  POLITECHNIKA ŚLĄSKA  POLITECHNIKA ŚLĄSKA – Interaktywna Grafika Komputerowa  UNIWERSYTET EKONOMICZNY  UNIWERSYTET EKONOMICZNY w Katowicach – Programowanie Gier i Aplikacji Multimedialnych  UNIWERSYTET ŁÓDZKI-  UNIWERSYTET ŁÓDZKI- Projektowania gier i grafiki komputerowej.

15 Nowa in i cjatywa w Warszawie PIERWSZE LICEUM KREACJI GIER WIDEO Szkoła ma na celu pokazać uczniom, że gry komputerowe można również tworzyć, a nie tylko w nie grać.” " Szkoła ma na celu pokazać uczniom, że gry komputerowe można również tworzyć, a nie tylko w nie grać.” umiejętności praktyczneumiejętności praktyczne Liceum będzie działać na prawach szkoły publicznej. Uczniowie mają otrzymać wykształcenie ogólne, poszerzone o umiejętności praktyczne z dziedziny kreacji gier.umiejętności praktyczne Żadne podstawowe przedmioty szkoły średniej nie będą przez to zaniedbywane. "Tworzenie gier komputerowych jest rozwijającym zajęciem, wymagającym równocześnie wiedzy technicznej i umiejętności artystycznych. Dobry projektant gier komputerowych jest jednocześnie programistą, animatorem i grafikiem 3D" - przekonują twórcy liceum. Pierwsza klasa wystartuje we wrześniu 2016 roku Pierwsza klasa wystartuje we wrześniu 2016 roku.

16 Projektanci gier w Polsce  Branża elektronicznej bardzo dynamicznie  Branża elektronicznej rozrywki w Polsce rozwija się bardzo dynamicznie. Polskie firmy, które w niej działają, odnoszą coraz liczniejsze i bardziej spektakularne sukcesy.  Wystarczy wspomnieć produkcje, takie jak Wiedźmin, Wiedźmin 2, Dead Island, Sniper to marki coraz lepiej rozpoznawalne i doceniane nie tylko w Polsce, ale także na zachodzie.

17 Gra moich marzeń

18 Jako pasjonat historii chciałbym stworzyć grę strategiczną z historią Polski w tle. Gra zaczynałaby się w 996 roku a kończyła w 1989 roku. Gracz będzie miła wpływ na rozwój armii, ekonomii i kultury. Mógłby budować i dowodzić flota wojenną, szkolić siły lądowe i powietrzne. Opcja prowadzenia dyplomacji umożliwiłaby nie tylko walkę z sąsiednimi państwami, ale także zawieranie sojuszy i umów. Gracz mógłby poprzez mądre zarządzanie państwem i umiejętne prowadzenie wojen sprawić, że Polska stałaby się największym mocarstwem europejskim. Zawierałaby ponad 2000 faktycznych, historycznych osobistości i wydarzeń.

19 Dziękuję za uwagę


Pobierz ppt "SZKOŁA PODSTAWOWA nr 66 im. Ks. J. Chrościckiego, ul. Przepiórki 16 JA, ANTEK RYLSKI UCZEŃ KLASY VI MARZĘ O ZAWODZIE… PROJEKTANTA GIER KOMPUTEROWYCH."

Podobne prezentacje


Reklamy Google