Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Grupa Tarczyński 2014 Grupa Tarczyński Brief na wykonanie standów permanentnych.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Grupa Tarczyński 2014 Grupa Tarczyński Brief na wykonanie standów permanentnych."— Zapis prezentacji:

1 Grupa Tarczyński 2014 Grupa Tarczyński Brief na wykonanie standów permanentnych

2 Grupa Tarczyński 2014 Część I – informacje o firmie Opis Grupy Marka Tarczyński Nowa komunikacja 2014 Wiodące produkty Kanały dystrybucji Dotychczasowe ważniejsze ekspozytory Część II – informacje o przetargu Cel i przebieg przetargu Zadania dla producenta Proces przetargowy Spis treści

3 Grupa Tarczyński 2014 Opis Grupy

4 Grupa Tarczyński 2014 Grupa TARCZYŃSKI jest wiodącą firmą w Polsce, posiadającą wieloletnie doświadczenie w zakresie przetwórstwa mięsa. Grupa TARCZYŃSKI koncentruje się na przetwórstwie mięsa wieprzowego i drobiowego oraz sprzedaży i dystrybucji wytwarzanych wyrobów mięsno-wędliniarskich pod marką TARCZYŃSKI. Grupa Tarczyński Grupa TARCZYŃSKI posiada trzy zakłady produkcyjne. Główny zakład, zlokalizowany w Ujeźdźcu Małym, jest jednym z najnowocześniejszych zakładów w Europie. W skład Grupy wchodzą ponadto zakłady produkcyjne w Sławie i w Bielsku-Białej.

5 Grupa Tarczyński 2014 W dniu 18 czerwca 2013 r. Spółka zadebiutowała na rynku głównym GPW. W czasie oferty spółka pozyskała 45 milionów złotych, które zostaną przeznaczone głównie na rozbudowę mocy produkcyjnych w zakładzie przetwórczym w Ujeźdźcu. Grupa Tarczyński Debiut na GPW

6 Grupa Tarczyński 2014 TARCZYŃSKI TO SPECJALISTA I POLSKI LIDER W SUCHYCH I PODSUSZANYCH WĘDLINACH O WYSOKIEJ JAKOŚCI I WYDŁUŻONEJ TRWAŁOŚCI. Wizja TSA w 2014 r UMOCNIENIE POZYCJI LIDERA W SEGMENCIE KABANOSÓW W POLSCE: NIEKWESTIONOWANY „KRÓL KABANOSA” – „TARCZYŃSKI TO KABANOSY, ALE NAJLEPSZE KABANOSY TO TYLKO TARCZYŃSKI” GŁÓWNE DZIAŁANIA WIZERUNKOWE I TRADE’OWE - KONTYNUACJA DZIAŁAŃ Z 2013 – „ZDANIEM WIELU NAJLEPSZE KABANOSY NA ŚWIECIE”

7 Grupa Tarczyński 2014 Marka Tarczyński

8 Grupa Tarczyński 2014 Marka Tarczyński Wiodąca marka kabanosów

9 Grupa Tarczyński 2014 Marka Tarczyński Pozycja NR 1 na rynku polskim !!! Marka Tarczyński jest liderem w kategorii KABANOSY na polskim rynku wędlin. Źródło danych: Panel Gospodarstw Domowych GfK Polonia 2013 Tarczyński jedną z 4 marek wędlin w Polsce o największej znajomości spontanicznej. Źródło danych: Grupa IQS, badania ilościowe, Styczeń 2014

10 Grupa Tarczyński 2014 -obecnie nie używa się wcześniejszych dopisków pod logiem ani symboliki tzw. „szlachcica” -Używany kolor w logo to Pantone: pomarańczowy: 151, kolor niebieski: 280 Prosimy o korzystanie w w/w wytycznych przy projektowaniu Logo marki Tarczyński

11 Grupa Tarczyński 2014 Konsumentami kabanosów Extra i Exclusive marki Tarczyński są zarówno kobiety jak i mężczyźni (25+) z wykształceniem średnim+, dochodami średnimi +, którzy są aktywnymi ludźmi, którzy do czegoś w życiu doszli, czegoś pozytywnego doświadczyli. Są to też konsumenci świadomi, wiedzący, że za jakość trzeba więcej zapłacić i poszukują tej jakości. Grupa docelowa

12 Grupa Tarczyński 2014 Nowa komunikacja 2014

13 Kabanosy Tarczyński NOWA kampania reklamowa 4 kwiecień - 18 maj 2014

14 Przedstawienie dwóch głównych grup produktowych: KAMPANIA MEDIALNA 4 kwiecień – 18 maj 2014 r

15 DLACZEGO KABANOSY TARCZYŃSKI EXTRA TO ZDANIEM WIELU NAJLEPSZE KABANOSY NA ŚWIECIE?

16 Ponieważ dzięki udoskonalonej technologi wytwarzania jest teraz jeszcze bardziej kruchy a tym samym posiada wyższą mięsności uzyskaną poprzez większe wysuszenie! DLACZEGO?

17 DLACZEGO KABANOSY TARCZYŃSKI EXCLUSIVE TO ZDANIEM WIELU NAJLEPSZE KABANOSY NA ŚWIECIE?

18 Ponieważ jest niezwykle cienki i delikatny, idealny do dzielenia się, a ponadto jest wyprodukowany aż ze 185g mięsa na 100 gram gotowego produktu. DLACZEGO?

19 Grupa Tarczyński 2014 Nowe filmy reklamowe umieszczamy pod niniejszymi linkami: http://www.youtube.com/watch?v=j_HrS-t7Wwg http://www.youtube.com/watch?v=MxDSkVy4ecM

20 Grupa Tarczyński 2014 Wiodące produkty

21 Grupa Tarczyński 2014 Wiodące produkty Kabanosy Exclusive Cienkie kabanosy w oryginalnych smakach, z możliwością ekspozycji poza ciągiem chłodniczym. Charakteryzują się wysoką mięsnością – do 200g mięsa na 100g gotowego wyrobu. Gramatura 120g

22 Grupa Tarczyński 2014 Wiodące produkty Kabanosy Extra Kabanos Extra Wieprzowy Kabanos Extra Drobiowy Wyjątkowy produkt, uhonorowany Medalem Europejskim i tytułem „Produkt najwyższej jakości w polskim przemyśle mięsnym”. Przyczyn olbrzymiej popularności Kabanosów Extra należy szukać w starannym doborze mięsa, w stosowaniu naturalnych, tradycyjnych osłonek i niespiesznemu, unikatowemu sposobowi suszenia. Całość według procedury, która jest naszą pilnie strzeżoną tajemnicą.

23 Grupa Tarczyński 2014 NOWA IMPULSOWA FORMA 80g Pakowana po 10 szt. w displayach Kabanosy Extra

24 Grupa Tarczyński 2014 Kanały dystrybucji marki Tarczyński

25 Grupa Tarczyński 2014 Kanały dystrybucji Kanał nowoczesny (dyskonty, super- i hipermarkety, C&C (produkty paczkowane, produkty na wagę) Kanał tradycyjny (sklepy prywatne, hurtownie) (produkty paczkowane, produkty na wagę)

26 Grupa Tarczyński 2014 Dotychczasowe ważniejsze ekspozytory

27 Grupa Tarczyński 2014 POS Naladowe 5-hakowe Stojące 8-hakowe Ekspozytory kartonowe na Kabanosy: - Exclusive 120g

28 Grupa Tarczyński 2014 POS Ekspozytor kartonowy na kabanosy: - Extra 175g i 80g

29 Grupa Tarczyński 2014 POS Ekspozytory drewniane na kabanosy: -Extra 220g, 175g -Exclusive 120g Naladowe 4-hakowe Stojące 9/12 hakowe

30 Grupa Tarczyński 2014 Część 2

31 Grupa Tarczyński 2014 Cel i przebieg przetargu

32 Grupa Tarczyński 2014 Cel przetargu: Wybór firmy, która będzie obsługiwać firmę Tarczyński S.A. w kwestii standów permanentnych w 2014 roku. Przebieg przetargu w 2 etapach: 1)Zebranie ofert oraz dokonanie wyboru 2 firm na podstawie przesłanych wizualizacji i wycen. 2)Przekazanie uwag do projektów i ocena prototypów. Na ich podstawie wybór jednej firmy. Cel i przebieg przetargu

33 Grupa Tarczyński 2014 Harmonogram Etap 1. Realizacja briefu oraz przesłanie propozycji do poniedziałku, 13.05.2014 do godz. 14 pod adres e-mail: pmandok@tarczynski.plpmandok@tarczynski.pl Etap 2. Kontakt w celu omówienia ewentualnych poprawek do 23.05.2014 Etap 3. Przygotowanie prototypu do 2 czerwca

34 Grupa Tarczyński 2014 Zadania dla producenta

35 Grupa Tarczyński 2014 Zadania dla producenta Celem producenta jest stworzenie ekspozytorów: Dwa rodzaje: Stojący, ¼ palety Naladowy (możliwość umieszczenia na ladzie z wędlinami, patrz dotychczasowe ekspozytory). Uniwersalnych, o możliwości ekspozycji: Kabanosów Extra 175g Kabanosów Exclusive 120g Kiełbas suchych (patrz produkty do umieszczenia na standzie). Trwałych (na sklepie stanie na minimum 1 rok) Spójnych z wartościami, wizją i nową komunikacją, która jest nowoczesna, nie tradycyjna. Spójnych ze sobą Łatwych do postawienia w sklepie: O wymiarach zbliżonych do poprzednich standów drewnianych Dobrze wpasowujących się w najlepiej sprzedażowe miejsca w sklepie.

36 Grupa Tarczyński 2014 Zadania dla producenta Rodzaj sklepu (pod względem wielkości): Hipermarkety w handlu nowoczesnym Sklepy duże w handlu nowoczesnym Sklepy duże w rynku tradycyjnym Sklepy małe w rynku tradycyjnym Hurtownie Rodzaj sklepu (pod względem sposobu obsługi przez handlowców TSA): Sklepy z bezpośrednią obsługą (możemy upilnować materiałów POS)

37 Grupa Tarczyński 2014 Zadania dla producenta Przygotować w Power Point (edytowalnym): -Maksymalnie 3 wizualizacje dla każdego standu -Wycenę produkcji jednej sztuki dla ilości 500 szt. z dostawą do Trzebnicy. Cena jednostkowa ma uwzględniać wszystkie koszty, jakie firma Tarczyński S.A. poniesie w produkcji oraz w procesie przetargowym. -Termin produkcji 500 szt., liczony od momentu zaakceptowania prototypu -Termin nadsyłania ofert to 13.05.2014 godz. 14.00

38 Grupa Tarczyński 2014 Kryteria wyboru Podstawowym kryterium wyboru będzie ocena jakości standu: -Innowacyjności -Dopasowania do naszego produktu -Dopasowane do naszej komunikacji w 2014 Dodatkowym kryterium będzie cena i czas produkcji

39 Grupa Tarczyński 2014 Informacje o produktach

40 Grupa Tarczyński 2014 Informacje o produktach Produkty umieszczane na nowym standzie: -nie muszą być trzymane w ciągu chłodniczym -najlepiej, aby na nim wisiały -mają różne wymiary dlatego haki muszą mieć możliwość regulacji, w zależności od tego jakie produkty na nich powiesimy

41 Grupa Tarczyński 2014 Informacje o produktach Produkty dla których należy przewidzieć standy: Kabanosy Exclusive 120g, 9cm x 21cm x 4cm Kabanosy Extra 175g, 10,5cm x 32 cm x 4 cm Kabanosy Extra 220g, 10,5cm x 41cm x 5cm Produkt nieokreślony, wymiar 9cm x 22cm x 7cm, waga 250g. Fizycznie produkty otrzymają firmy, które przejdą do drugiego etapu przetargu

42 Grupa Tarczyński 2014 Dziękuję autor: Karolina Fojcik


Pobierz ppt "Grupa Tarczyński 2014 Grupa Tarczyński Brief na wykonanie standów permanentnych."

Podobne prezentacje


Reklamy Google