Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

EasyMonit wsparcie windykacji przez e i SMS-y

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "EasyMonit wsparcie windykacji przez e i SMS-y"— Zapis prezentacji:

1 EasyMonit wsparcie windykacji przez e-maile i SMS-y
Prezentacja rozwiązania

2 BCC EXTRA EasyMonit jest jednym z produktów w ofercie BCC EXTRA. BCC EXTRA to unikalne produkty, pozwalające niewielkim kosztem zwiększyć efektywność wykorzystania systemów SAP. Są to autorskie funkcjonalności BCC, rozszerzające standard systemów SAP, a także narzędzia ułatwiające wdrożenie i rozwój SAP. Produkty EXTRA tworzymy w oparciu o wieloletnie doświadczenia wdrożeniowe z pracy dla różnych klientów z Polski i zagranicy. Przygotowane w technologii SAP produkty EXTRA można po zakupie dostosowywać i rozwijać w analogiczny sposób jak inne standardowe funkcjonalności SAP. Więcej produktów BCC EXTRA:

3 Istota rozwiązania Celem produktu jest masowe generowanie automatycznych przypomnień o przeterminowanych należnościach do klientów, w postaci i i/lub SMSów. Rozwiązanie znacznie rozszerza dostępne w standardzie SAP możliwości automatycznych powiadomień i monitów, pozwalając na określenie indywidualnych przedziałów czasowych komunikacji oraz zróżnicowanych tekstów komunikatów dla poszczególnych grup odbiorców - zgodnie z modelem zapewniającym najlepszą „spływalność” należności i zachowanie dobrych relacji z odbiorcami. Im większa liczba obsługiwanych odbiorców i faktur sprzedaży, tym większe korzyści.

4 Problemy związane z windykacją należności
Sztywne zasady monitowania w standardzie SAP trudność w spersonalizowaniu korespondencji związanej z windykacją Brak możliwości wyłączenia z monitowania należności w określonych przedziałach wieku Brak wykorzystania nowych środków komunikacji na potrzeby windykacji (np. / SMS)

5 Produkt EasyMonit pozwala na:
Rozwiązanie problemu Produkt EasyMonit pozwala na: automatyczne wysyłanie i lub SMS-ów informujących o należnościach, których termin płatności się zbliża lub już upłynął, określenie indywidualnych przedziałów czasowych komunikacji oraz zróżnicowanych tekstów komunikatów dla poszczególnych grup odbiorców (np. klienci kluczowi, klienci płacący zawsze ostatniego dnia) – zgodnie z modelem zapewniającym najlepszą „spływalność” należności i zachowanie dobrych relacji z klientami, ustalenie odrębnego dla każdego typu komunikatu i klienta przesunięcia względem terminu płatności (np. 3 dni przed terminem, w dniu płatności, 30 dni po terminie), Propozycja:  Wykorzystanie rozwiązania uniwersalnego rozwijanego przez BCC, sprawdzonego u innych klientów ;-)

6 Funkcje produktu EasyMonit
Monitowanie za pomocą i i SMS (znacznie tańsze od tradycyjnych środków monitowania). Jako uzupełnienie standardu SAP Elastyczna konfiguracja, która określa klientów, którzy mają podlegać monitowaniu, oraz typy komunikatów, które określają teksty wiadomości wysyłanych do klientów. Najczęściej używane typy komunikatów to: informacja o należnościach, których termin płatności się zbliża, przypomnienie o należnościach przeterminowanych o kilka dni, wezwanie do zapłaty dla należności starszych Możliwość zdefiniowania odrębnych treściowo komunikatów dla różnych klientów. Np. klient X chętniej płaci, gdy widzi w komunikacie listę faktur. Klient Y woli otrzymywać tylko krótki komunikat z łączną kwotą do zapłaty.

7 Jak działa EasyMonit ? EasyMonit zbiera informacje o nierozliczonych należnościach i agreguje je zgodnie z danymi odczytanymi z tabeli konfiguracyjnej w komunikaty, które należy wysłać do klientów. Następnie dane są prezentowane na ekranie. Standardowo każdy komunikat jest wysyłany na każdy zdefiniowany kanał komunikacji. Jeżeli w danych podstawowych klienta będzie określony zarówno adres , jak i numer telefonu komórkowego dla SMS-ów, wówczas klient ten otrzyma każdy komunikat za pośrednictwem obu tych kanałów. Brak obu adresów dla komunikatu powoduje, że komunikat taki jest oznaczony jako błędny. Użytkownik rozwiązania może taki komunikat usunąć przed zleceniem wysłania do odbiorców lub też uzupełnić brakujące adresy w danych podstawowych odbiorcy i uruchomić EasyMonit ponownie. Wszystkie usunięte komunikaty są zapisywane w bazie danych do późniejszego wglądu. W przypadku i rozwiązanie może działać całkowicie automatycznie. Natomiast automatyczne wysyłanie SMS-ów jest możliwe wówczas, gdy SAP Office użytkownika rozwiązania jest zintegrowany z bramką SMS operatora GSM. Jeśli takiej integracji nie ma, EasyMonit przygotowuje plik tekstowy zawierający SMS’y do wysłania, a samo ich wysyłanie odbywa się za pomocą osobnej aplikacji.

8 Konfiguracja produktu EasyMonit
Definiowanie komunikatów wysyłanych do klientów Dostęp do konfiguracji pierwotnej z drzewa menu SAP – łatwa nawigacja.

9 Konfiguracja produktu EasyMonit
Definiowanie przypisania wieku należności do typów komunikatów Dostęp do konfiguracji pierwotnej z drzewa menu SAP – łatwa nawigacja.

10 Konfiguracja produktu EasyMonit
Kanały monitowania w danych podstawowych kontrahenta Dostęp do konfiguracji pierwotnej z drzewa menu SAP – łatwa nawigacja.

11 Transakcja przetwarzania danych EasyMonit
Dostęp do konfiguracji pierwotnej z drzewa menu SAP – łatwa nawigacja.

12 Wynik przetwarzania danych EasyMonit
Dostęp do konfiguracji pierwotnej z drzewa menu SAP – łatwa nawigacja.

13 Zalety/ korzyści EasyMonit
EasyMonit = wsparcie windykacji przez e i SMS-y Zmniejszenie kosztów windykacji poprzez wykorzystanie nowych/ alternatywnych mediów komunikacji (mail + SMS) Możliwość skuteczniejszego docierania z monitowaniem do klientów poprzez bardziej elastyczną konfigurację rodzajów komunikatów i ich przypisań do kontrahentów/ wieku należności Uzyskanie szybkich efektów wynikających z lepszego spływu należności (potwierdzone u dotychczasowych klientów rozwiązania)

14 Ograniczenia EasyMonit nie wysyła samodzielnie komunikatów SMS. EasyMonit generuje plik tekstowy, który jest podstawą wysłania takich komunikatów przez zewnętrzną aplikację.

15 Zawartość produktu Bezterminowa licencja na użytkowanie produktu na systemach SAP klienta Pliki zleceń transportowych do wgrania przez administratorów BASIS klienta do systemu SAP wraz z instrukcją instalacji Instrukcja dla administratora i instrukcja użytkownika oprogramowania

16 Informacje techniczne
Rozpoczęcie korzystania z rozwiązania jest możliwe po wgraniu do systemu SAP plików ze zleceniami transportowymi, które BCC dostarcza na płycie CD lub drogą mailową. Od strony technicznej produkt jest rozszerzeniem systemu SAP napisanym w języku ABAP. BCC dołożyło wszelkich starań, by wgranie naszego produktu nie powodowało zmian w istniejącej już konfiguracji lub innych rozszerzeniach SAP. W tym celu większość elementy produktu zostały umieszczone w wydzielonej przestrzeni nazw ABAP zarezerwowanej dla BCC. Produkt jest przygotowany dla systemu SAP ERP w wersji 6.00 lub nowszej.  

17 Zakup produktu Klient Wybranie produktu w sklepie BCC na stronie BCC Akceptacja licencji próbnej (trial) przez klienta i pobranie wersji trial produktu, zamówienie klucza licencyjnego produktu. BCC generuje i przesyła klucz licencyjny próbny Samodzielna instalacja wersji próbnej (trial) w systemie testowym i wprowadzenie otrzymanego z BCC poprzez tymczasowego klucza licencyjnego. Przetestowanie produktu. Ocena przydatności. Decyzja czy kupić ? Tak Zamówienie wersji pełnej (full) poprzez wysłanie zamówienia i karty licencyjnej do BCC (faksem lub pocztą) lub poprzez stronę WWW BCC wystawia fakturę pro-forma Uregulowanie płatności za wersję pełną produktu BCC przesyła wersję pełną produktu i fakturę Samodzielna instalacja wersji pełnej produktu (full) w systemiach SAP i rozpoczęcie użytkowania zgodnie z instrukcją

18 www.bcc.com.pl/extra Darmowa wersja próbna Zamówienie Inne produkty BCC EXTRA


Pobierz ppt "EasyMonit wsparcie windykacji przez e i SMS-y"

Podobne prezentacje


Reklamy Google