Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Paweł Czesak Łukasz Mrowicki Zaspokoić popyt.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Paweł Czesak Łukasz Mrowicki Zaspokoić popyt."— Zapis prezentacji:

1 Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Paweł Czesak Łukasz Mrowicki Zaspokoić popyt

2 Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber 1. Bar-Ber i jego usługi 2. Dotychczasowe wyniki 3. Szanse vs. zagrożenia - nowe rozwiązania 4. Hipotetyczne rozwiązania i ich symulacje 5. Wnioski i decyzje

3 Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Bar-Ber i jego usługi Lokal Lokal czynny 9h, obsługiwani wszyscy którzy weszli przed zamknięciem Poczekalnia: Krzesło Fotel Stanowisko przy lustrze

4 Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Dotychczasowe wyniki  Jeden fryzjer-golibroda  Klienci, dla których nie ma miejsca przed lustrem ani w poczekalni idą do konkurencji  Średni czas pomiędzy wejściami klientów 15’ 20’’  Średni czas strzyżenia/golenia 25’  Średnia rotacja klientów 12 osób/dzień 23 osoby/dzień

5  Problem rezygnujących klientów – długofalowe skutki  Możliwe rozwiązania: Nakłonienie klientów do pozostania - dostawienie stołka, wyłożenie kolorowych magazynów Zatrudnienie pomocnika – drugiego fryzjera z własną 2 miejscową poczekalnią Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Szanse vs. zagrożenia

6 Symulacja działalności na 100 najbliższych dni w 3 wariantach: Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Hipotetyczne rozwiązania i ich symulacje Dotychczasowy Drugi fryzjer Dodatkowy stołek

7 Odsetek klientów obsłużonych: Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Hipotetyczne rozwiązania i ich symulacje

8 Liczba obsługiwanych klientów na godzinę: Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Hipotetyczne rozwiązania i ich symulacje

9 Średni czas czekania klienta: Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Hipotetyczne rozwiązania i ich symulacje

10 Rekomendujemy wybór wariantu: 2 fryzjerów, pod warunkiem, że jego gaża nie przekracza wartości utargu z 10 klientów Odsetek obsłużonych klientów: 99,9% Średni czas czekania klienta: 2’ 51’’ Średnia liczba klientów obsługiwanych na godzinę: 3,8 Skrócenie efektywnego czasu pracy fryzjera (i pomocnika) z blisko 100% do 79% Rezygnacja z krzeseł – pozostawienie po jednym miejscu w każdej z kolejek Fotele zajęte średnio przez 31% dnia Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Wnioski i decyzje

11 Dziękujemy za uwagę! Zapraszamy codziennie w godz. 8:00 – 17:00 Obsługujemy do ostatniego klienta!


Pobierz ppt "Przedsiębiorstwo usługowe Bar-Ber Paweł Czesak Łukasz Mrowicki Zaspokoić popyt."

Podobne prezentacje


Reklamy Google