Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Projekt z zakresu profilaktyki. Uczniowie klasy IIA Kamil Gwara Daniel Cichaczewski Konrad Gutowski Projekt wykonany pod opieką pedagoga Magdaleny Durki.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Projekt z zakresu profilaktyki. Uczniowie klasy IIA Kamil Gwara Daniel Cichaczewski Konrad Gutowski Projekt wykonany pod opieką pedagoga Magdaleny Durki."— Zapis prezentacji:

1 Projekt z zakresu profilaktyki. Uczniowie klasy IIA Kamil Gwara Daniel Cichaczewski Konrad Gutowski Projekt wykonany pod opieką pedagoga Magdaleny Durki. Dane uzyskane na podstawie badania ankietowego wśród 50 uczniów zagrożonych uzależnieniem od gier. Projekt wykonaliśmy, aby uzyskać odpowiedzi na następujące pytania: Uzależnienie od gier komputerowych (video)

2 W jakie gry komputerowe najczęściej grają gimnazjaliści?

3

4

5

6

7

8 Spostrzeżenia i wnioski 1. Najbardziej popularne gry wśród ankietowanej młodzieży to : Need for Speed, League of Legends, The Sims 3, Metin 2, GTA 2. Zazwyczaj młodzież gra od 5 do 10 godzin w tygodniu. Są jednak uczniowie, którzy grają więcej niż 70 godzin w tygodniu. 3. 24% badanych przyznało się, że zdarza im się nie przyjść do szkoły z powodu gry/gier komputerowych. 4. Rodzaje gier w jakie najczęściej gra młodzież to: Strategiczne, MMO-RPG, RPG (RPG- Gry akcji, MMO-RPG-Gry akcji przez internet). Gry edukacyjne nie cieszą się popularnością (3%). 5. Najczęściej młodzież gra z nudów, dla przyjemności, ale są uczniowie szukający ucieczki od problemów bądź podnoszą swoją samoocenę.


Pobierz ppt "Projekt z zakresu profilaktyki. Uczniowie klasy IIA Kamil Gwara Daniel Cichaczewski Konrad Gutowski Projekt wykonany pod opieką pedagoga Magdaleny Durki."

Podobne prezentacje


Reklamy Google