Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałAgnieszka Wojciechowska Został zmieniony 9 lat temu
1
NOWY [?] PARADYGMAT TEORII USŁUG Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
2
Część I: Miejsce USŁUG w naukach ekonomicznych Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
3
1. Czwartorzędna rola usług. Po pierwsze, przemysł, po drugie rolnictwo po trzecie handel. po czwarte …….. Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
4
2. Handel i usługi: mariaż w stadium permanentnego rozwodu, związek utrwalany jedynie…….. koniunkcją inercyjnej, Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
5
3. Usługi w teorii wzrostu gospodarczego – czyli samorealizujące się niespełnienie. Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
6
4. Organizacja usługowa – biała plama w naukach o zarządzaniu. Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
7
5. Praca wykonywana w usługach – nic godnego uwagi Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
8
6. Statystycy - strażnicy sektora usług Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
9
Część II Podstawy alternatywnej teorii usług Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
10
7. W poszukiwaniu ‘punktu oparcia’ i naukowej inspiracji. Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
11
8. Minimalistyczny aksjomat i jego konsekwencje: ……bez ludzi nie ma usług ! Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
12
9. Usługa jako fenomen Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
13
Usługa jako fenomen 10. Redefinicja usługi „Usługa to podejmowane na zlecenie [intencjonalne] świadczenie pracy lub korzyści….” Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
14
11. Etyczny kontekst świadczenia usługi Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
15
Dziękuję za zaproszenie i uwagę Prof. dr hab. Kazimierz Rogoziński
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.