Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
PREZES ZARZĄDU MR BANKU S.A.
DANUTA KOWALCZYK PREZES ZARZĄDU MR BANKU S.A.
2
FEDERACJA BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH
3
FEDERACJA BANKÓW SPOŁDZIELCZYCH - NOWA MARKA W BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ - NOWY SPOSÓB WSPÓŁPRACY W BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ W JEJ SKŁAD WCHODZĄ: MAZOWIECKI BANK REGIONALNY S.A. JAKO BANK ŚWIADCZĄCY USŁUGI DLA BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH; ZRZESZONE BANKI SPÓŁDZIELCZE NA PODSTAWIE UMOWY ZRZESZENIA; WSPÓŁPRACUJĄCE BANKI SPÓŁDZIELCZE NA PODSTAWIE UMÓW REGULUJĄCYCH ZASADY WSPÓŁPRACY W ZAKRESIE PRODUKTÓW I USŁUG BANKOWYCH.
4
STRATEGIA PROMUJĄCA WSPÓŁPRACĘ, ZAUFANIE I INTEGRACJĘ W SEKTORZE BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH
OFERTA WYSPECJALIZOWANYCH I CHARAKTERYSTYCZNYCH PRODUKTÓW, OFERTA DLA BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH ZE ZRZESZENIA I BANKÓW SPOZA STRUKTURY, WSPÓŁPRACA I POROZUMIENIE Z GOSPODARCZYM BANKIEM WIELKOPOLSKI S.A.
5
POTENCJAŁ ZRZESZENIA MAZOWIECKIEGO BANKU REGIONALNEGO S. A
POTENCJAŁ ZRZESZENIA MAZOWIECKIEGO BANKU REGIONALNEGO S.A. I ZAINTERESOWANYCH BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH POZWALA NA: ZESPOLENIE WYSIŁKÓW CELEM UZYSKANIA ZNACZĄCEJ POPRAWY EFEKTYWNOŚCI DZIAŁALNOŚCI BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH; ZACHOWANIE PEŁNEJ SUWERENNOŚCI I SAMODZIELNOŚCI SFEDEROWANYCH BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH; STWORZENIE WIODĄCEJ I ROZUMIEJĄCEJ PRZYSZŁE WYZWANIA FEDERACJI BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH; ZWIĘKSZENIE MOŻLIWOŚCI DECYZYJNYCH DLA AKTYWNYCH I DYNAMICZNIE ROZWIJAJĄCYCH SIĘ BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH; STWORZENIE MECHANIZMÓW WZAJEMNEGO BEZPIECZEŃSTWA ROZWOJU SFEDEROWANYCH BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH.
6
ROLĄ BANKU FEDERACYJNEGO JEST STWORZENIE JAK NAJLEPSZYCH WARUNKÓW DLA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU BS POPRZEZ: (1) POZYSKANIE KAPITAŁÓW DLA SFEDEROWANYCH BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH – POPRZEZ WYKORZYSTANIE KONTAKTÓW EUROPEJSKICH I KRAJOWYCH; ZAOFEROWANIE KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI PRAWNEJ DOSTARCZANIE PRODUKTÓW BANKOWYCH POSZUKIWANYCH PRZEZ RYNEK; GOTOWOŚĆ PEŁNEGO UCZESTNICTWA WE WSPÓLNYCH TRANSAKCJACH; WSPÓLNA POLITYKA MARKETINGOWA;
7
ROLĄ BANKU FEDERACYJNEGO JEST STWORZENIE JAK NAJLEPSZYCH WARUNKÓW DLA FUNKCJONOWANIA I ROZWOJU BS POPRZEZ: (2) WSPARCIE SPRZEDAŻOWE I SZKOLENIOWE, W ZAKRESIE ANALIZ EKONOMICZNYCH (SEKTORY, BRANŻE, ZACHOWANIA KONSUMENCKIE ETC.); UCZESTNICTWO W PRZEJRZYSTEJ, SPRAWNEJ STRUKTURZE NAKIEROWANEJ NA WSPÓLNE CELE; EFEKTYWNY WPŁYW NA PODEJMOWANE DECYZJE KIERUNKOWE DZIĘKI RELATYWNIE NIEWIELKIEJ LICZBIE JEJ UCZESTNIKÓW; MOŻLIWOŚĆ SILNIEJSZEGO SKONCENTROWANIA SIĘ BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH NA PRACY Z KLIENTAMI INDYWIDUALNYMI I KORPORACYJNYMI; MOŻLIWE OBNIŻENIE KOSZTÓW DZIAŁANIA UCZESTNIKÓW FEDERACJI PRZEZ EFEKTYWNE WYKORZYSTANIE POSIADANEGO POTENCJAŁU.
8
NOWY LOGOTYP
9
MAZOWIECKI BANK REGIONALNY S. A
MAZOWIECKI BANK REGIONALNY S.A. TWORZĄC NOWĄ IDEĘ WSPÓŁPRACY W POSTACI FEDERACJI BANKÓW SPÓŁDZIELCZYCH, BUDUJE NOWĄ JAKOŚĆ, SPOKÓJ I PROFESJONALIZM WE WZAJEMNYCH RELACJACH W BANKOWOŚCI SPÓŁDZIELCZEJ.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.