Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c."— Zapis prezentacji:

1 Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c.
Autorzy: Rafał Kwol Robert Jabłoński Marcin Nyga

2 Majster-Plus s.c. Zatrudnienie: 15 osób
Przedmiot działalności: działalność handlowo-usługowa w sektorze meblarskim, wykonywanie wyposażenia wnętrz na zamówienie, wstawianie okien i drzwi Roczny zysk brutto: zł Zamówienia na m-sc: około 50 z czego 80% to drobne naprawy Liczba oddziałów: 4 salony na terenie województwa śląskiego Lokalizacja: główna siedziba w Rudzie Śląskiej Strona internetowa:

3 Sytuacja branży Meble stanowią 6% całego eksportu Polski za granice naszego kraju Czwarte miejsce wśród eksporterów na świecie za Chinami, Włochami i Niemcami Dotychczasowym atutem polskich mebli była wysoka jakość wykonania przy relatywnie niskiej cenie Spadek sprzedaży w ostatnim czasie spowodowany panującym kryzysem Wzrost przeciętnych wynagrodzeń w sektorze Silna konkurencja w postaci 5 firm o podobnym profilu w okolicy

4 Rozkład uwagi członków kierownictwa - obecnie
Walka z konkurencją 23 % Asortyment oferowanych produktów 21 % Koszty produkcji % Marketing działalności 12 % Modernizacja strony internetowej 9 % Działania R&D 6 % Sponsoring wydarzeń kulturalnych 3 % Rozszerzenie działalności 3 % Wynagrodzenia pracowników 3 %

5

6 Cele strategiczne firmy
Zwiększenie udziału w lokalnym rynku o 15 % w ciągu najbliższych 3 lat Udostępnienie na stronie internetowej narzędzia do samodzielnego projektowania wnętrz Dodanie do oferty 3 nowych produktów w ciągu najbliższego roku Otwarcie nowej placówki firmy w ciągu 5 lat poza granicami województwa śląskiego Fuzja z firmą „Meble Falke” działającą na terenie Rudy Śląskiej w ciągu najbliższego roku Działania inwestycyjne mające na celu pozyskanie nowej technologii obróbki drewna w ciągu najbliższych 3 lat

7 Rozkład uwagi członków kierownictwa - pożądany
Walka z konkurencją 12 % Asortyment oferowanych produktów 15 % Koszty produkcji 5 % Marketing działalności 15 % Modernizacja strony internetowej 15 % Działania R&D % Sponsoring wydarzeń kulturalnych 8 % Rozszerzenie działalności 10 % Wynagrodzenia pracowników 5 %

8

9

10 Działania korygujące dystrybucję uwagi
Utworzenie zespołu do spraw związanych z rozwojem współtworzonych technologii Przekazanie odpowiedzialności za naliczanie wynagrodzeń dla pracowników do firmy zewnętrznej Opracowanie nowej kampanii reklamowej w lokalnych mediach w celu poszerzenia świadomości lokalnej społeczności o firmie Współpraca z lokalną telewizją Sileman w celu wspólnego sponsoringu wydarzeń kulturalnych w mieście Inwestycja w nowe produkty z gamy mebli drewnianych oraz wyposażenia kuchni Przeznaczenie 40% zysków uzyskanych w pierwszych trzech miesiącach roku 2012 na dokończenie projektu nowej strony internetowej

11 Działania korygujące dystrybucję uwagi
Wyznaczenie pracownika zajmującego się obserwacją działań konkurencji i dopasowywaniem cen firmy do cen lokalnych Umowa z firmą „Meble Falke” w celu wspólnych zakupów hurtowych ograniczających koszty prowadzenia działalności Wprowadzenie do comiesięcznych obowiązków przeglądu dystrybucji uwagi wśród właścicieli i pracowników firmy w celu jej optymalizacji Przeprowadzenie analizy możliwości ekspansji działalności gospodarczej w miastach województw okolicznych

12 Dziękujemy za uwagę


Pobierz ppt "Analiza dystrybucji uwagi organizacyjnej w firmie "Majster-Plus" s.c."

Podobne prezentacje


Reklamy Google