Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJadzia Milczarczyk Został zmieniony 10 lat temu
2
Liczba wspólników: 12 Nasz opiekun: Anna Czernel
3
Jesteśmy blisko, mamy wszystko!
4
Sprzedajemy na przerwach: słodycze napoje kawę, herbatę słodkie bułeczki gorące zupki zdrowe przekąski
6
Jesteśmy jedynym sklepikiem w szkole. Tylko u nas społeczność szkolna może urozmaicić sobie przerwę przekąską – słodką lub słoną, napojem – gorącym lub zimnym. Promujemy zdrową żywność – chipsy owocowe i warzywne.
7
ODBIORCY: uczniowie i pracownicy naszej szkoły, ok. 500 osób (dziennie sklepik odwiedza ok. 100 osób) DOSTAWCY: IWA Hurtownia Spożywcza Józef Kuczewski - Giżycko Piekarnia Mazur Anna Górna – Gorodecka - Świdry Firma Produkcyjno-Handlowa PAULA Sp. z o.o. – Kalisz Firma Handlowa BOGMAR Maria Groch – Giżycko KONKURENCJA: w szkole brak, obok szkoły dyskont Biedronka i cukiernia REGULATORY: Rada Rodziców, Fundacja Młodzieżowej Przedsiębiorczości
8
SPOSÓB USTALANIA CENY koszt plus (10% marży od ceny zakupu) stosujemy też strategię porównania do konkurencji INSTRUMENTY PROMOCJI reklama na stronie internetowej szkoły promocja sprzedaży (rożek ze słodyczami przy zakupach powyżej 5 zł w Dniu Kobiet i pierwszy dzień wiosny)
9
Kapitał własny: 350,00 zł Przychody na dzień 29.02.2012: 14 625,94 zł Koszty na dzień 29.02.2012: 14 300,12 zł Wynik ze sprzedaży : 325,82 zł Zysk na dzień 29.02.2012: 283,82 zł ROE = 283,82/350 = 0,81
10
Zwiększanie utargu z miesiąca na miesiąc Rozpoznawalna marka przez uczniów i nauczycieli Przestrzeganie terminów
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.