Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Szkoła Podstawowa Nr 5 w Chełmie
2
Od września 2010 r. Szkoła Podstawowa Nr 5 w Chełmie w partnerstwie
z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną Nr 2 w Chełmie realizuje Projekt
3
264 110 zł Budżet projektu obejmuje kwotę
z czego do tej pory wykorzystano już zł
4
Kadra zarządzająca Koordynator projektu: Artur Winkiewicz
Specjalista ds. monitoringu i sprawozdawczości: Krystyna Dyczko Opiekun grup: Eliza Kobelska Specjalista ds. terapeutycznych: Małgorzata Czarnecka Osoba do kontaktów roboczych: Ewa Jakubowicz - Machajska
5
Kadra pedagogiczna: Ewa Kryszczuk Anna Śmiech Wanda Jurzysta
Ewa Wasil-Parol Elżbieta Kosicka Małgorzata Kaper Maria Wójcik
6
Kadra pedagogiczna: Anna Milaszkiewicz Bożena Medolińska
Bożena Libucha Urszula Wójtowicz Anna Weremczuk Elżbieta Zakrzewska-Makaryczew
7
Kadra terapeutyczna: Bożena Michalak – pedagog Renata Krycka – pedagog
Barbara Ostrowska – psycholog Joanna Buczak – nauczyciel sztuki Beata Walczuk – nauczyciel sztuki Ewa Bedlińska – nauczyciel sztuki Elżbieta Podolanko – nauczyciel sztuki
8
CEL PROJEKTU pomoc uczniom ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się tj. dysleksją, dysgrafią, dysortografią i dyskalkulią oraz ryzykiem dysleksji.
9
Co to jest dysleksja?
10
Udział w projekcie jest szansą na:
wzajemne poznanie się, przełamanie onieśmielenia, pokonanie bariery dystansu fizycznego, autoprezentację przed grupą, zwiększenie motywacji do nauki, zwiększenie poziomu wiedzy i możliwości edukacyjnych poprawę koncentracji i uwagi, doskonalenie umiejętności.
11
Zajęcia odbywają się w:
Sali D
12
Sali E
13
Sali E1
14
Zajęcia wzbogacone są w atrakcyjne pomoce dydaktyczne i multimedialne.
20
Atrakcyjne pomoce dydaktyczne ułatwiają osiągnąć cel
22
Zajęcia prowadzone są w grupach
27
Zajęcia prowadzone są przez doświadczonych nauczycieli i terapeutów
30
Efekty pracy dzieci
31
Prezentację wykonała: Krystyna Dyczko
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.