Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałBogumiła Kozdroń Został zmieniony 10 lat temu
3
0-18 miesięcy istnienie budowa więzi 18 m – 3 lata stawanie się odkrywanie świata 3-4 lata bycie określanie własnej tożsamości 4-7 lat działanie kompetencja 7-13 lat dbanie troska 13-19 lat kochanie intymność WARTOŚCI A ROZWÓJ EMOCJI DZIECKA, CZYLI JAK SKUTECZNIE UCZYĆ WARTOŚCI I KIEDY?
4
0-18 miesięcy istnienie budowa więzi poczucie własnej wartości adaptacja do złego przebiegu fazy: minimalista dziecko emocjonalnie odcięte dorosły unikający maksymalista dziecko klejące się dorosły przyssany
5
ciekawość poznawcza adaptacja do złego przebiegu fazy: minimalista dziecko dystansujące się dorosły izolujący się maksymalista dziecko bojaźliwe, ambiwalentne dorosły zachłanny 18 m – 3 lata stawanie się odkrywanie świata
6
kultura osobista adaptacja do złego przebiegu fazy: minimalista dziecko spięte dorosły sztywny kontroler maksymalista dziecko niewidzialne, kompulsywny aktor dorosły uległy, kameleon 3-4 lata bycie określanie własnej tożsamości
7
kreatywność, gotowość do podejmowania inicjatywy adaptacja do złego przebiegu fazy: minimalista dziecko konkurujące dorosły kompulsywny współzawodnik maksymalista dziecko bezradne, manipulujące dorosły manipulant 4-7 lat działanie kompetencja
8
szacunek dla innych ludzi adaptacja do złego przebiegu fazy: minimalista dziecko samotne dorosły sztywny samotnik maksymalista dziecko służebne dorosły pełen poświęcenia opiekun 7-13 lat dbanie troska
9
poczucie własnej wartości odpowiedzialność adaptacja do złego przebiegu fazy: minimalista dziecko wzorowe dorosły konformista maksymalista dziecko zbuntowane dorosły buntownik 13-19 lat kochanie intymność
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.