Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Skuteczny i przyjazny urząd kompletna informacja o kliencie w jednym miejscu, komunikacja za pomocą e-formularzy.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Skuteczny i przyjazny urząd kompletna informacja o kliencie w jednym miejscu, komunikacja za pomocą e-formularzy."— Zapis prezentacji:

1 Skuteczny i przyjazny urząd kompletna informacja o kliencie w jednym miejscu, komunikacja za pomocą e-formularzy.

2 Formularze elektroniczne

3 Własne, interaktywne formularze elektroniczne na stronie www urzędu obok wersji typu.doc czy.pdf do wydrukowania Elektroniczna Skrzynka Podawcza w wersji przyjaznej dla petenta i urzędu Formularze elektroniczne

4 E-formularze – sposób działania Zakładanie konta użytkownika

5 Systemy zaawansowane Rozbudowane formularze (powiązane z bazą klientów) Świadome swojej zawartości merytorycznej i innych złożonych wniosków Możliwość definiowania uprawnień do poszczególnych części formularza Możliwość określania reguł przyjmowania wniosków w systemie, np. określonej częstotliwości składania danych wniosków

6 Systemy zaawansowane Zaawansowane systemy raportowania Zarówno do użytku zewnętrznego jak i wewnętrznego Przykłady zastosowań – wszelakie wnioski o zapomogi/dofinansowania/dotacje, itd. np. pomoc de minimis

7 Dodatki Możliwość opracowania pełnej Elektronicznej Skrzynki Podawczej (obsługa podpisów kwalifikowanych, profili zaufanych, HSM, UPD, itd.) Integracja z systemem smsowym wysyłającym powiadomienia do petentów

8 Podsumowanie E-formularze – mini ESP Formularze zgodne z wymogami ustawowymi (XML, XSD, XSLT) Brak konieczności używania podpisu elektronicznego Integracja z EOD będącym w urzędzie

9 System Integracji Danych

10 SID Hurtownia danych Platforma agregująca w jednym miejscu informacje z różnych systemów dziedzinowych urzędu (baz danych) Zestawiający wszystkie informacje jakie urząd posiada o danej osobie czy instytucji Generujący raporty, zestawienia, statystyki wymagające informacji z różnych systemów urzędu

11 System dla Urzędników potrzebujących w swojej pracy informacji z innych wydziałów/jednostek urzędu Kierowników jednostek, wydziałów Kierownictwa urzędu.

12 Jak to działa Odczyt danych z baz programów dziedzinowych (USC, EDG, koncesje, podatki, itd.) Raport z braków i sprzeczności w podstawowych danych podmiotów (NIP, PESEL, Nazwisko, itd.) w poszczególnych systemach urzędowych Ujednolicenie baz danych systemów

13 Jak to działa Budowanie widoków/zestawień/raportów merytorycznych interesujących Urząd Cyklicznie raportowanie braków i błędów w podstawowych danych w systemach dziedzinowych

14 SID – przeglądanie bazy

15 SID – brak NIP lub PESEL

16 SID – nieprawidłowe znaki

17 SID – nieprawidłowy PESEL

18 SID – niezgodność danych

19 SID – niezgodności NIPu

20 SID – niezgodności PESEL

21 SID – karta petenta

22

23

24

25

26 SID - przykłady analiz statystycznych Ilu jest mieszkańców i ile osób w jakich grupach wiekowych Ile na terenie gminy/powiatu będzie dzieci w wieku przedszkolnym/szkolnym za lat 3? W jakiej wysokości gmina dostała/wydała pieniądze na inwestycje typu drogi w ostatnich 4 latach?

27 Cechy systemu System za każdym razem mocno dostosowywane do potrzeb i oprogramowania posiadanego przez klienta System nie ingeruje w systemy dziedzinowe - tylko czyta dane z systemów Możliwość przeczytania danych z dowolnej bazy danych (specjalne wtyczki do różnych typów baz), np. Groszek, Doskomp, Madkom, Radix itd.


Pobierz ppt "Skuteczny i przyjazny urząd kompletna informacja o kliencie w jednym miejscu, komunikacja za pomocą e-formularzy."

Podobne prezentacje


Reklamy Google