Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Strategia działań 2008-2011 Komisja Pojazdów Zabytkowych Okręgu Warszawskiego PZM.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Strategia działań 2008-2011 Komisja Pojazdów Zabytkowych Okręgu Warszawskiego PZM."— Zapis prezentacji:

1 Strategia działań 2008-2011 Komisja Pojazdów Zabytkowych Okręgu Warszawskiego PZM

2 Trzy cele strategiczne Ułatwienie organizacji imprez poprzez usystematyzowane pozyskiwanie podmiotów wspierających Poszerzenie grona sympatyków i uczestników działań Komisji Pojazdów Zabytkowych PZM Zwiększenie świadomości działań Komisji Pojazdów Zabytkowych PZM wśród potencjalnych sympatyków

3 Sposoby i środki realizacji

4 1. Ułatwienie organizacji imprez Nawiązanie i zinstytucjonalizowanie długofalowej współpracy z wybranymi mediami Opracowanie standardowego modelu współpracy z zainteresowanymi podmiotami Przygotowanie standardowej prezentacji informacyjno-promocyjnej dla zainteresowanych podmiotów

5 1.1. Współpraca z mediami Wybór mediów i nawiązanie współpracy Zinstytucjonalizowanie porozumień – umowy (pozyskanie pewności obecności mediów na wybranych imprezach PZM) W efekcie – możliwość wykorzystywania potwierdzonej współpracy o znanym wymiarze przy pozyskiwaniu sponsorów

6 1.2. Standardowy model współpracy z zainteresowanymi podmiotami Kierunkowe procedury opisujące współpracę z: –Jednostkami samorządu terytorialnego –Potencjalnymi sponsorami Standaryzacja propozycji i oferty Wymiana doświadczeń i materiałów pomiędzy organizatorami z okręgu i poza nim Standaryzacja ekspozycji Modele uczestnictwa podmiotu zewnętrznego w imprezie (dedykowane konkurencje, udział gości, sponsorowanie tytularne)

7 1.3. Standardowa prezentacja wprowadzająca Liczy się pierwszy efekt Profesjonalna prezentacja –Wykorzystująca zaawansowane techniki multimedialne –Czerpiąca z dorobku ilustracyjnego imprez PZM –Indywidualizowana w obszarze korzyści dla potencjalnego partnera –Template dostępny dla wszystkich organizujących Wymiana doświadczeń prezentacyjnych

8 2. Poszerzenie grona sympatyków Otwarcie na młodszych i mniej zamożnych miłośników klasycznej motoryzacji Zaistnienie w środowisku innych posiadaczy zabytkowych pojazdów Zapewnienie obecności członków PZM na możliwie dużej liczbie imprez

9 2.1. Propozycje dla młodszych miłośników klasycznej motoryzacji Wprowadzenie klasy Youngtimer i uwzględnienie jej w wybranych Rundach Okręgowych (oddzielna klasyfikacja) Przeprowadzanie imprez dedykowanych dla tej klasy Przeprowadzenie pokazów, warsztatów i szkoleń dla nowych sympatyków Przygotowanie bookletu zbierającego doświadczenia od strony uczestnika i organizatora imprezy

10 2.2. Zaistnienie w środowisku innych posiadaczy zabytkowych pojazdów Zaistnienie w środowiskach: –Posiadaczy i miłośników zabytkowych pojazdów militarnych –Posiadaczy i miłośników zabytkowych jednośladów Stworzenie i propagowanie odpowiednich klas Cross-obecność na imprezach innych środowisk Informacje w mediach innych środowisk

11 2.3. Zapewnienie obecności członków PZM na możliwie dużej liczbie imprez Dodatkowa motywacja dla członków Kontynuacja korzystnych zmian regulaminowych dla członków PZM Branding samochodów i innych pojazdów Branding miejsca imprezy Informacja w mediach eksponująca rolę PZM

12 3. Zwiększenie świadomości działań komisji zabytków PZM Uatrakcyjnienie i propagacja strony internetowej Komisji Pojazdów Zabytkowych PZM Zintensyfikowanie obecności gości zagranicznych na imprezach PZM Koncepcja Ambasadorów Komisji Pojazdów Zabytkowych PZM

13 3.1. Uatrakcyjnienie i propagacja strony internetowej Weryfikacja struktury i treści Zindywidualizowane elementy layoutu stron Komisji Pojazdów Zabytkowych Weryfikacja trybu przekazywania treści na stronę Wersja angielskojęzyczna Promocja strony w mediach branżowych i poprzez branding w trakcie imprez

14 3.2. Zintensyfikowanie obecności gości zagranicznych – rekomendacje dla GK PZM Strona angielskojęzyczna Weryfikacja: –Ośrodków do których przekazywane są zaproszenia –Trybu ich przekazywania –Zawartych treści (testimoniale zamiast suchych formuł) Dbałość o PR – wspierajmy tych, którzy byli i piszą, piszmy sami, bogato ilustrując Zgłoszenia do kalendariów imprez zagranicznych

15 3.3. Koncepcja Ambasadorów Komisji Zabytków PZM – rekomendacje dla GK PZM Osoby dysponujące: –Czasem –Atrakcyjnym pojazdem –Umiejętnością porozumiewania się w obcych językach Komisja wspiera ich bezpośrednia obecność na imprezach zagranicznych Poza uczestnictwem, Ambasador dysponuje obcojęzycznym, wyczerpującym kompletem informacji o pozytywnym wydźwięku dotyczącym planowanych imprez PZM i szeroko go propaguje

16 Koordynacja Trzy cele strategiczne – troje koordynatorów –Ułatwienie organizacji imprez – Marcin Wiśniewski –Poszerzenie grona sympatyków – Kamil Pawłowski –Zwiększenie świadomości działań Komisji Pojazdów Zabytkowych – Komisja –Nadzór i koordynacja powyższych działań – Ewa Parol Bartnicka Stworzenie harmonogramów zadaniowych – w gestii koordynatorów Przesłanie propozycji dla KG – w gestii Przewodniczącej Komisji Określenie dostępnych środków – w gestii Komisji Weryfikacja roczna

17 DZIĘKUJEMY ZA UWAGĘ


Pobierz ppt "Strategia działań 2008-2011 Komisja Pojazdów Zabytkowych Okręgu Warszawskiego PZM."

Podobne prezentacje


Reklamy Google