Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH
2
Rozwój i znaczenie rynku dystrybucji materiałów budowlanych
3
Miejsce zakupu materiałów budowlanych wśród inwestorów budujących domy w latach 2004-2006 (w %)
Źródło: Bud Investor Track
4
Osoby udzielające informacji na temat materiałów budowlanych (w %)
Źródło: Bud Investor Track
5
Źródła informacji o punktach sprzedaży materiałów budowlanych (N=500) (w %)
6
Tytuły czytanych gazet codziennych (N=350 w %)
7
Tytuły czytanych tygodników i dwutygodników (N=280 w %)
8
Tytuły czytanych miesięczników budowlanych (N=169 w %)
9
Najczęściej słuchane stacje radiowe (N=439 w %)
10
Najczęściej oglądane stacje telewizyjne (N=376 w %)
11
Najczęściej odwiedzane strony Internetowe (N=247 w %)
Dom to miejsce, w którym inwestorzy najczęściej korzystają z Internetu
12
Sprawdź! Aktualności Przegląd prasy Prawo Wydarzenia Badania i raporty
Porady techniczne Finanse Ogłoszenia Bazy danych Sprawdź!
13
Czy korzysta Pan/i z dodatkowych usług oferowanych przez punkty sprzedaży materiałów budowlanych?
możliwość zwrotu towaru, pomoc w załadowaniu towaru, mieszanie farb, transport, cięcie płyt, blatów, drewna, sprzedaż ratalna
14
Usługi, z jakich korzysta inwestor w punktach sprzedaży (N=411 w %)
15
Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
szósta edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na targach BUDMA
16
CHARAKTERYSTYKA BADANIA
Badanie inwestorów indywidualnych 2006: przeprowadzone w styczniu 2007 roku przeprowadzone na próbie n= inwestorów indywidualnych Inwestorzy wskazywali m.in.: znajomość marketów budowlanych znajomość sieci hurtowni materiałów budowlanych miejsca zakupu materiałów budowlanych w 2006 r. najchętniej odwiedzane punkty sprzedaży
17
DYSTRYBUTOR ROKU 2006 To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: dystrybutor najchętniej odwiedzany (waga 30%) znajomość dystrybutorów (waga 20%) dystrybutor, u którego najczęściej dokonuje się zakupu (waga 50%)
18
KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2006
wśród marketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród sieci hurtowni budowlanych
19
Najbardziej znane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)
20
Najchętniej odwiedzane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)
21
Hipermarket budowlany wybierany na miejsce zakupu materiałów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)
22
Najbardziej znane sieci hurtowni/składów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)
23
Najchętniej odwiedzane sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)
24
Hurtownie budowlane/składy budowlane wybierane na miejsce zakupu materiałów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)
25
WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2006
26
DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród marketów budowlanych (ocena ważona w %)
27
DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród sieci hurtowni budowlanych (ocena ważona w %)
28
DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH:
DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii MARKET BUDOWLANY: DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH:
29
Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.