Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH"— Zapis prezentacji:

1 DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH

2 Rozwój i znaczenie rynku dystrybucji materiałów budowlanych

3 Miejsce zakupu materiałów budowlanych wśród inwestorów budujących domy w latach 2004-2006 (w %)
Źródło: Bud Investor Track

4 Osoby udzielające informacji na temat materiałów budowlanych (w %)
Źródło: Bud Investor Track

5 Źródła informacji o punktach sprzedaży materiałów budowlanych (N=500) (w %)

6 Tytuły czytanych gazet codziennych (N=350 w %)

7 Tytuły czytanych tygodników i dwutygodników (N=280 w %)

8 Tytuły czytanych miesięczników budowlanych (N=169 w %)

9 Najczęściej słuchane stacje radiowe (N=439 w %)

10 Najczęściej oglądane stacje telewizyjne (N=376 w %)

11 Najczęściej odwiedzane strony Internetowe (N=247 w %)
Dom to miejsce, w którym inwestorzy najczęściej korzystają z Internetu

12 Sprawdź! Aktualności Przegląd prasy Prawo Wydarzenia Badania i raporty
Porady techniczne Finanse Ogłoszenia Bazy danych Sprawdź!

13 Czy korzysta Pan/i z dodatkowych usług oferowanych przez punkty sprzedaży materiałów budowlanych?
możliwość zwrotu towaru, pomoc w załadowaniu towaru, mieszanie farb, transport, cięcie płyt, blatów, drewna, sprzedaż ratalna

14 Usługi, z jakich korzysta inwestor w punktach sprzedaży (N=411 w %)

15 Ranking dystrybutorów materiałów budowlanych
szósta edycja projektu ogłoszenie wyników zawsze na targach BUDMA

16 CHARAKTERYSTYKA BADANIA
Badanie inwestorów indywidualnych 2006: przeprowadzone w styczniu 2007 roku przeprowadzone na próbie n= inwestorów indywidualnych Inwestorzy wskazywali m.in.: znajomość marketów budowlanych znajomość sieci hurtowni materiałów budowlanych miejsca zakupu materiałów budowlanych w 2006 r. najchętniej odwiedzane punkty sprzedaży

17 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 To firma, która w danej kategorii rankingowej osiągnęła najwyższą ocenę ważoną, tj: dystrybutor najchętniej odwiedzany (waga 30%) znajomość dystrybutorów (waga 20%) dystrybutor, u którego najczęściej dokonuje się zakupu (waga 50%)

18 KATEGORIE RANKINGOWE DYSTRYBUTOR ROKU 2006
wśród marketów budowlanych DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród sieci hurtowni budowlanych

19 Najbardziej znane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)

20 Najchętniej odwiedzane markety budowlane (wyniki szczegółowe w %)

21 Hipermarket budowlany wybierany na miejsce zakupu materiałów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

22 Najbardziej znane sieci hurtowni/składów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

23 Najchętniej odwiedzane sieci hurtowni budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

24 Hurtownie budowlane/składy budowlane wybierane na miejsce zakupu materiałów budowlanych (wyniki szczegółowe w %)

25 WYNIKI RANKINGU DYSTRYBUTOR ROKU 2006

26 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród marketów budowlanych (ocena ważona w %)

27 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 wśród sieci hurtowni budowlanych (ocena ważona w %)

28 DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH:
DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii MARKET BUDOWLANY: DYSTRYBUTOR ROKU 2006 w kategorii SIEĆ HURTOWNI BUDOWLANYCH:

29 Zespół ASM życzy laureatom dalszych sukcesów oraz umacniania pozycji rynkowej
ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku


Pobierz ppt "DYSTRYBUCJA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH"

Podobne prezentacje


Reklamy Google