Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Pobieranie prezentacji. Proszę czekać

Jak działa program ? Karta Turkusowa Od pierwszego pobytu w Club Med Karta Srebrna 8000 E albo 80 noclegów w ciągu ostatnich 3 lat Karta Złota 32 000 E.

Podobne prezentacje


Prezentacja na temat: "Jak działa program ? Karta Turkusowa Od pierwszego pobytu w Club Med Karta Srebrna 8000 E albo 80 noclegów w ciągu ostatnich 3 lat Karta Złota 32 000 E."— Zapis prezentacji:

1 Jak działa program ? Karta Turkusowa Od pierwszego pobytu w Club Med Karta Srebrna 8000 E albo 80 noclegów w ciągu ostatnich 3 lat Karta Złota 32 000 E albo 180 noclegów w ciągu ostatnich 3 lat Każda rodzina otrzyma kartę z numerem klienta, od biura w którym dokonała zakupu ostatnich wakacji. Po każdym powrocie z wakacji konto klienta zostanie uzupełnione według jednego z poniższych kryteriów, a status klienta zostanie zaktualizowany i trwa trzy lata. 1 2 Great Members to program wdrożony dla stałych klientów Club Med. Na całym świecie jest taki sam i obowiązuje we wszystkich krajach, niezależnie od tego w jakim kraju założono rezerwację. Liczba nocy spędzonych w ClubMed Wydana kwota Status karty 2009 uwzględnia wszystkie rezerwacje rodziny założone w latach 2006, 2007,2008. Karta obejmuje wszystkie rezerwacje danej rodziny, nawet gdy małżonkowie podróżują oddzielnie.

2 Każdy nasz klient od roku 2006 może przystąpić do programu. Policzymy ile zebrał punktów wg poniższego kryterium i wyślemy kartę z dotychczasowym statusem. Przy rezerwacji następnych wakacji, nowe punkty zostaną doliczone zaraz po powrocie i będą miały 3 letnią ważność. Po tym okresie są kasowane. Status klienta będzie na bieżąco aktualizowany. Punkty otrzymujemy za płatności przed i w trakcie wyjazdu ( pobyt, spa, sprzęt nariarski). Do ogólnej punktacji nie wliczają się wycieczki, zakupy w butiku, drinki, pralnia. Rozliczenie punktów PŁATNE PRZED WYJAZDEM PŁATNE W CLUBIE PUNKTY otrzymuje się za: PUNKTY za: BEZ PUNKTÓW - Pobyt -Przedłużenie pobytu -Bieżące wydatki np. w barze - Przedpłacone wycieczki, spa, sporty -Upgrade pokoju -Zakupy w butiku -Usługi ( wypożyczenie sprzętu narciarskiego ) - -Wycieczki, usługi dodatkowe WIEKPUNKTY Liczba spędzonych w klubie nocy każdego z członków rodziny jest sumowana na wspólnym koncie zgodnie z tabelą.. Poniżej 4 lat 0 4 - 11 lat0.5 Powyżej 12 lat1 Naliczanie punktów

3 Przywileje posiadaczy kart: PRZYWILEJE (Srebrna i Złota Karta) KOMFORT I EKSKLUZYWNOŚĆ (Złota Karta) Możliwość rezerwacji klubu przed otwarciem sprzedaży, co umożliwi uzyskanie najlepszych miejsc w klubach - 15% rabatu na zakupy w butiku Check-in w klubie poza kolejnością ( bez konieczności czekania w kolejce ) Rabat dotyczy wszystkich produktów Clubmed oraz innych marek oferowanych w naszym butiku - 10% rabatu na wycieczki rezerwowane w klubie Możliwość upgrade pokoju uzyskania wyższej kategorii pokoju (potwierdzenie upgrade po przyjeździe do klubu, zależne od dostępności pokoi) Późny check-out Możliwość zatrzymania pokoju do godziny wyjazdu, ( potwierdzenie dzień przed wyjazdem) holiday ! ( subject to availability in resort) Srebrni i Złoci klienci będą otrzymywać miłe niespodzianki przed, po lub w trakcie wyjazdu! Inne korzyści mogą być oferowane w późniejszym terminie w miarę wzbogacania programu i dostosowania go do oczekiwań naszych klientów. Mamy 2 rodzaje przywilejów dla stałych klientów ( srebrne i złote karty )

4 Ważne informacje Room upgrade dotyczy następnej kategorii czyli np. z pokoju deluxe na deluxe z widokiem na morze. Informacja dotycząca upgradingu będzie udzielana dopiero w klubie. Osoby, które chcą mieć zagwarantowaną konkretną kategorię pokoju powinny wykupić ją w momencie rezerwacji, aby uniknąć rozczarowania, gdy klub jest pełny. Późny check out – dzień przed wylotem z klubu. Złoci klienci będą poinformowani, czy będzie możliwość zatrzymania pokoju do godziny wylotu. Niektóre przywileje, takie jak room upgrade (wyższa kategoria pokoju, czy późny check out nie będą możliwe w niektórych terminach. Będziemy jednak zawsze starali się usatysfakcjonować naszych Złotych klientów. Otrzymanie karty: Od lipca 2010 będziemy wysyłać naszym stałym klientom Pakiet Powitalny wraz z kartą. Możemy wysłać go tylko klientom, którzy wyrazili na to zgodę i podadzą nam swój adres. Klienci, którzy powinni otrzymać srebrną lub złotą kartę za podróże od 2006 roku proszeni są o kontakt z biurem Club Med Polska lub ich biurem podróży w Polsce. Co roku w styczniu będziemy wysyłać nowe karty odzwierciedlające aktualny status klienta. Klienci mieszkający w Polsce, którzy dostali kartę z innego kraju (ostatnia rezerwacja dokonana poza Polską) proszeni są o kontakt z biurem Club Med Polska w celu otrzymania nowej karty obejmującej wszystkie rezerwacje.


Pobierz ppt "Jak działa program ? Karta Turkusowa Od pierwszego pobytu w Club Med Karta Srebrna 8000 E albo 80 noclegów w ciągu ostatnich 3 lat Karta Złota 32 000 E."

Podobne prezentacje


Reklamy Google