Pobierz prezentację
1
Analiza SWOT Salonu samochodowego „Auto Motors”
2
„Auto Motors”: Zajmuje się sprzedażą samochodów osobowych marki „Auto” w Polsce, Jest zlokalizowany przy Ul. Ulicznej 23, w Krośnie, Klientem jest człowiek, który chce zaznać komfortu jazdy zaoferowanym przez samochód Auto.
3
Mocne Strony: Konkurencyjne ceny, Duża gama modeli aut,
Duży neon przyciągający klientów, Wysoko wykwalifikowany personel, pomagający w wyborze auta przez klienta.
4
Słabe strony: Duża cena transportu samochodów z Filipin,
Duża cena za hektar ziemi w centrum Krosna, Rachunek za prąd potrzebny do zasilenia neona.
5
Szanse: Mała ilość salonów samochodowych na terenie Krosna,
Możliwość zatrudnienia personelu, Łatwy dojazd.
6
Zagrożenia: Duża ilość komisów samochodowych na terenie Krosna,
Niższe ceny aut w komisach, Małe zaufanie do aut marki „Auto”.
7
Strategie logistyczne:
Planowanie zasobów wytwórczych MRP II, Just-in-Time, Strategia łańcucha dostaw, Strategia ECR.
8
KONIEC Wykonali : Bartosz Jabłoński i Aleksy Młynarski Klasa IaL
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.