Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałJaromir Podgórny Został zmieniony 10 lat temu
1
PODRÓŻE KULINARNE Z LEONARDO DA VINCI WYNIKI KONKURSU Finansowanie współpracy polskich zakładów gastronomicznych z partnerami z krajów Unii Europejskiej FPMS – DORADZTWOUNIJNE JOANNA OCHNIAK FPMS – DORADZTWO UNIJNEE-mail:jochniak@wp.pl www. fpms.republika. pl
2
IDEA EXPOGAST-CULINARY WORLD CUP 2006 EXPOGAST-CULINARY WORLD CUP 2006 – Kulinarne Mistrzostwa Świata (KMS) są imprezą branży gastronomicznej o najwyższej randze w świecie. W Mistrzostwach mogą wziąć udział jedynie profesjonalni kucharze, odnoszący sukcesy na konkursach kulinarnych we własnych krajach i za granicą. W poprzednich mistrzostwach (2002 r.) udział wzięło ok. 1000 kucharzy z pięciu kontynentów i 46 tysięcy zwiedzających. EXPOGAST 2006 jest organizowany przez Vatel-Club Luxembourg, pod patronatem WACS (Światowa Organizacja Szefów Kuchni). Mistrzostwa organizowane są co cztery lata i startują w niej drużyny: Narodowa (25 Drużyny), Wojskowa (10 Drużyn), Narodowa Juniorzy (10 Drużyny). W mistrzostwach weźmie udział także około 34-38 regionalnych drużyn oraz 400 indywidualnych wystawców. Wszyscy oceniani będą przez międzynarodowe jury złożone z sędziów stowarzyszonych w WACS. Na dzień dzisiejszy udział w Mistrzostwach zgłosiły drużyny z następujących krajów: Czechy, Niemcy, Finlandia, Francja, Wielka Brytania, Węgry, Izrael, Luksemburg, Meksyk, Norwegia, Polska, Portugalia, Szwecja, Szwajcaria, U.S.A i regionów: Jersey, Walia, Szkocja.
3
The Culinary World Cup 2006 – ogólnoświatowa wymiana doświadczeń trenerów sztuki kulinarnej Beneficjenci 60 osób (członkowie OSSKiC, trenerzy sztuki kulinarnej, sponsorzy, przedstawiciele mediów kulinarnych) Czas trwania1 tydzień KrajLuksemburg Termin17 – 23 listopad 2006 Dofinansowanie obejmuje: dojazd, nocleg, wyżywienie i ubezpieczenie
4
CELE PROJEKTU 1. Ogólnoświatowa wymiana doświadczeń trenerów sztuki kulinarnej 2.Identyfikacja nowych trendów w gastronomii w skali globalnej. Zapoznanie się z innowacyjnymi produktami, urządzeniami i akcesoriami gastronomicznymi, technikami pracy w kuchni, zarządzania jakością, organizacji pracy, 3.Możliwość nawiązania kontaktów ze światowej sławy autorytetami branży gastronomicznej, 4.Poprawa jakości i dostępności ustawicznego kształcenia i szkolenia zawodowego kucharzy umożliwiającego zdobywanie umiejętności oraz kwalifikacji przez całe życie,
5
Promocja polskiej kuchni na The Culinary World Cup 2006 Beneficjenci 30 osób (członkowie OSSKiC, trenerzy, sponsorzy, przedstawiciele mediów kulinarnych) Czas trwania1 tydzień KrajLuksemburg Termin17 – 23 listopad 2006 Dofinansowanie obejmuje: dojazd, nocleg, wyżywienie i ubezpieczenie
6
CELE PROJEKTU 1.Promocja polskiej kuchni na światowej arenie kulinarnej, 2.Ogólnoświatowa wymiana doświadczeń profesjonalnych trenerów z branży kulinarnej, 3.Identyfikacja nowych trendów w gastronomii w skali globalnej. 4. Podwyższenie i certyfikacja (zajęcie punktowanego miejsca w konkursie) umiejętności kulinarnych kadry gastronomicznej, 5.Wypromowanie polskich specjalistów kulinarnych - zwiększenie ich szans na globalnym rynku pracy, 6. Możliwość nawiązania kontaktów ze światowej sławy autorytetami z branży gastronomiczne,
7
ZGŁOSZENIA DO UCZESTNICTWA W PROJEKCIE e-mail: jochniak@wp.pl LUB W SIEDZIBIE OSSKiC
8
KOLEJNY TERMIN SKŁADANIA WNIOSKÓW KONKURSOWYCH 29. 09. 2006 ROK
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.