Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
1
Piotr Majewski redaktor CzasNaE-Biznes
Sprawna komunikacja z klientami. Jak , cross- i up-selling pomogą Ci zwiększyć dochody na Allegro.pl? Piotr Majewski redaktor CzasNaE-Biznes
2
CzasNaE-Biznes (www.cneb.pl) Policealna Szkoła E-Biznesu
im. Adama Smitha ( I Ogólnopolska Konferencja E-Biznesu i Inwestowania ( WebHandel (
3
Na Allegro… … na razie kupuję.
4
Cross-selling Up-selling
Cross-selling to strategia sprzedawania klientom kolejnych produktów na podstawie ich poprzednich zakupów lub jeszcze w trakcie procesu zamawiania. Biorąc pod uwagę fakt, że utrzymanie klienta jest zdecydowanie tańsze od zdobycia nowego, cross-selling jest najprostszym sposobem zwiększenia zysków przy minimalnych nakładach inwestycyjnych. Up-selling Up-selling to strategia sprzedawania klientom produktów droższych, niż planowali zakupić, lub od tych, które już kupili.
5
Przykłady up-sellingu i cross-sellingu
„Zobacz inne moje produkty” Załączenie listy produktów w aukcji Wskazanie produktów dopełniających w treści aukcji Wskazanie produktów droższych
6
Lista adresowa Korzyści z posiadania listy adresowej
Nieużywana lista jest bezwartościowa Albo ktoś zostanie klientem, albo jest niepotrzebny na liście Codziennie rodzą się nowe osoby
7
Zanim zaczniesz budować listę adresową…
Za „wysyłanie ofert handlowych do innych Użytkowników bez ich wcześniejszej zgody i inne rodzaje tzw. spamu” Twoje konto na Allegro.pl może zostać zamknięte. Przeczytaj darmowy poradnik
8
Jak zbudować listę adresową…
Tańsza dostawa za zgodę na wysyłanie informacji komercyjnych Gratis do zamówienia w zamian za zgodę Obiecaj, że będzie można łatwo się wypisać i nie będziesz przesadzał Możesz skorzystać z FreeBot.plt
9
Jakie informacje wysyłać?
O nowych sterownikach O akcesoriach Niusy
10
Struktura kampanii E-mail Aukcja Follow-up po 3-5 dniach
Follow-up po 7 do 14 dniach
11
Struktura e-maila Pole OD Pole DO Temat Pierwszy akapit Treść Podpis
PS Polityka prywatności
12
AIDA Zwrócenie uwagi Zainteresowanie Potrzeba Akcja
13
3 czynniki Grupa docelowa Produkt Unikalna Cecha Oferty
14
Pisz o korzyściach… Działaj na emocje …popartych cechami
Odwołuj się do zmysłów słuch wzrok węch smak dotyk Pisz aktywnie Pisz językiem klienta
15
Zredaguj Krótkie zdania i proste słowa Wskaźnik Gunninga ( Akapity co 3-5 zdań Pogrubienia, podkreślenia, tekst pochylony 50-70 znaków na linię
16
Poprawiaj do bólu Usuń początek Usuń koniec Zmień kolejność akapitów
Zmień medium Czytaj na głos Przepisz
17
Jakie macie pytania?
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.