Pobierz prezentację
Pobieranie prezentacji. Proszę czekać
OpublikowałMaurycy Grzebyk Został zmieniony 11 lat temu
1
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, 8.10.2010 r. Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy Warszawa, 8.10.2010 r.
2
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, 8.10.2010 r. Imię i nazwisko burmistrza: Mieczysław Golónka Powierzchnia Dzielnicy:20 km2 Liczba mieszkańców Dzielnicy: ok. 21 100 osób Dane kontaktowe: al. gen. A. Chruściela 28, 04-401 Warszawa tel. 22 51 51 502, www.rembertow.waw.pl sekretariat@rembertow.waw.pl,www.rembertow.waw.pl sekretariat@rembertow.waw.pl Położenie: Urząd Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy
3
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, 8.10.2010 r. Bezpośrednia obsługa mieszkańców Najczęstsze zagadnienia: Sprawy komunikacyjne Architektura i infrastruktura Gospodarka nieruchomościami i geodezja Sprawy lokalowe Ochrona środowiska Oświata i kultura Ewidencja ludności i dowody osobiste Świadczenia rodzinne i opiekuńcze Fundusz alimentacyjny i zapomogi Informacja, kancelaria i obsługa kasowa
4
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, 8.10.2010 r. Zdyscyplinowany, zgrany zespół, w którym pracują ludzie z dużym doświadczeniem, często kilkunastoletnim stażem w administracji samorządowej i odpowiednim wykształceniem merytorycznym. Cechuje ich profesjonalizm, wysoka kultura osobista, empatia i życzliwość. Nasze atuty
5
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, 8.10.2010 r. Stanowiska obsługi mieszkańców
6
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, 8.10.2010 r. Realizowane standardy W swojej pracy realizujemy program Przejrzysta Polska. Na co dzień kierujemy się zasadami: praworządności, uczciwości i rzetelności, jawności, profesjonalizmu, neutralności i współodpowiedzialności za działanie. Stosujemy Politykę Jakości
7
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, 8.10.2010 r. Udogodnienia dla interesantów Podjazd dla wózków Kącik zabaw dla dzieci Przewijak dla niemowląt Winda wewnątrz budynku Toaleta dla niepełnosprawnych Obsługa w języku migowym Ratownictwo przedmedyczne
8
Wydział Obsługi Mieszkańców dla Dzielnicy Rembertów m. st. WarszawyWarszawa, 8.10.2010 r. Plany na przyszłość Dla poprawy komfortu interesantów planujemy zaadaptować pomieszczenia po bibliotece. Przewidujemy ustawienie infomatu, który umożliwi przedsiębiorcom złożenie zgłoszenia EDG-1, zalogowanie do systemu informacji podatkowej, uzyskanie informacji na temat wydarzeń w stolicy. Trwają prace nad aranżacją.
Podobne prezentacje
© 2024 SlidePlayer.pl Inc.
All rights reserved.